MuscleMeat

De pinautomaat

gewoon in je zak steken als jij 50 euro verliest dan zie je het ook niet meer terug;)

Teruggeven, zou niet in me opkomen het te houden.

In eigen zak steken.

Terug geven :)

100 %, zonder ook maar 1 seconde te twijfelen.

Terug geven en verwacht dankje wel!! zo niet, dan beroof ik haar.

In m'n zak steken natuurlijk.
Moet ze maar beter opletten.

ik geef het terug..heb zelf errrrrrrrrug vaak haast en dit is mij zelf dus ook al zeker 10 overkomen (zeg maar minimaal 1 x per jaar haha)..6x geld terug erop want hij slikt het na 30? seconden weer in. 3x van volgende pinner geld gehad. 1x was het wel kwijt haha

Ligt aan het omatje. Als het een omatje is die op en top gekleed is hou ik het. Wanneer het omatje er zielig en krakkemikkig uit ziet krijgt ze het wel terug.

hangt van situatie af, maar eerste gevoel zegt zelf houden

Teruggeven want ik ben geen moraal failliete pauper.

Tegenwoordig is al snel iets politiek correct trouwens, wat op zich al vrij treurig is. Voor je het weet ben je een politiek correcte zeikerd als je het op neemt voor iemand die wordt lastig gevallen in de trein of wanneer je de politie belt zodra je vermoed dat er een inbraak plaats vind in je straat.

Het zal wel een zeldzame afwijking dan zijn of zo maar ik beleef veel meer plezier aan de glimlach en blijk van dankbaarheid op het gezicht van zo'n oma dan dat ik 50 euro in mijn zak steek.

Dat kan.Het plezier beleef ik wel als ik die halve meier uitgeef.

Tegenwoordig is al snel iets politiek correct trouwens, wat op zich al vrij treurig is. Voor je het weet ben je een politiek correcte zeikerd als je het op neemt voor iemand die wordt lastig gevallen in de trein of wanneer je de politie belt zodra je vermoed dat er een inbraak plaats vind in je straat.

Dat is appels met peren vergelijken.We hebben het over 50 piek in een flappentap vinden, niet over kleine criminaliteit.

Het ging mij meer om de ontwikkeling van iets politiek correct vinden. Iemand die vlak voor je neus geld verliest daar niet op wijzen uit eigen belang is gewoon armoedig, wat mij betreft zelfs neigend naar crimineel gedrag ja.

Het ging mij meer om de ontwikkeling van iets politiek correct vinden. Iemand die vlak voor je neus geld verliest daar niet op wijzen uit eigen belang is gewoon armoedig, wat mij betreft zelfs neigend naar crimineel gedrag ja.

Nu draaf je wel een beetje door hoor klaas.
Het zou trouwens niet eens uit eigenbelang zijn maar meer het idee van domheid die bestraft moet worden.
Wat ben je voor imbeciel als je je gepinde geld in de gleuf laat zitten?
En ouderdom is hiervoor geen excuus.

Nu draaf je wel een beetje door hoor klaas.
Het zou trouwens niet eens uit eigenbelang zijn maar meer het idee van domheid die bestraft moet worden.
Wat ben je voor imbeciel als je je gepinde geld in de gleuf laat zitten?
En ouderdom is hiervoor geen excuus.

Of ouderdom hier een excuus is bepaal ik zelf wel, kennelijk is het voor de op wel een meespelende factor. Dus jij gaat me nu vertellen dat jij dat geld met veel plezier spendeert om de 'dommigheid' van die oma af te straffen? Hou toch op man. Overigens zie ik ongeacht haar leeftijd niet in waarom ik niet iemand een helpende hand kan uitsteken die geld verliest door eigen toedoen. Of dit nu komt door dommigheid of wat dan ook, je kan er ook gewoon een keer niet bij zijn met je hoofd.

Of ouderdom hier een excuus is bepaal ik zelf wel, kennelijk is het voor de op wel een meespelende factor. Dus jij gaat me nu vertellen dat jij dat geld met veel plezier spendeert om de 'dommigheid' van die oma af te straffen? Hou toch op man. Overigens zie ik ongeacht haar leeftijd niet in waarom ik niet iemand een helpende hand kan uitsteken die geld verliest door eigen toedoen. Of dit nu komt door dommigheid of wat dan ook, je kan er ook gewoon een keer niet bij zijn met je hoofd.

Hier ben ik je even kwijt hoor.
Anyway, met veel plezier misschien niet maar zeker met een glimlach om de lippen.Inderdaad, zo van: net goed, had je maar beter op moeten letten.
Het maakt me ook niet uit of van een oud vrouwtje of wie dan ook.
Ik ga er ook van uit dat mocht ik onverhoopt ooit eens mijn gepinde geld in de gleuf laten zitten, de vinder het met eenzelfde genoegen uitgeeft.

Teruggeven, wie dan ook, tenzij ik die persoon om de 1 of andere reden niet kan uitstaan.

Terug
Naar boven