Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Teruggeven want ik ben geen moraal failliete pauper.
Hahahaha.
Een zogenaamd politiek correcte vervelende zeikerd ben je.
Het zal wel een zeldzame afwijking dan zijn of zo maar ik beleef veel meer plezier aan de glimlach en blijk van dankbaarheid op het gezicht van zo'n oma dan dat ik 50 euro in mijn zak steek.
Tegenwoordig is al snel iets politiek correct trouwens, wat op zich al vrij treurig is. Voor je het weet ben je een politiek correcte zeikerd als je het op neemt voor iemand die wordt lastig gevallen in de trein of wanneer je de politie belt zodra je vermoed dat er een inbraak plaats vind in je straat.
Het ging mij meer om de ontwikkeling van iets politiek correct vinden. Iemand die vlak voor je neus geld verliest daar niet op wijzen uit eigen belang is gewoon armoedig, wat mij betreft zelfs neigend naar crimineel gedrag ja.
Nu draaf je wel een beetje door hoor klaas.
Het zou trouwens niet eens uit eigenbelang zijn maar meer het idee van domheid die bestraft moet worden.
Wat ben je voor imbeciel als je je gepinde geld in de gleuf laat zitten?
En ouderdom is hiervoor geen excuus.
Of ouderdom hier een excuus is bepaal ik zelf wel, kennelijk is het voor de op wel een meespelende factor. Dus jij gaat me nu vertellen dat jij dat geld met veel plezier spendeert om de 'dommigheid' van die oma af te straffen? Hou toch op man. Overigens zie ik ongeacht haar leeftijd niet in waarom ik niet iemand een helpende hand kan uitsteken die geld verliest door eigen toedoen. Of dit nu komt door dommigheid of wat dan ook, je kan er ook gewoon een keer niet bij zijn met je hoofd.