MuscleMeat

De pinautomaat

Wat een paupers op dit forum ook hé. Nouja, meesten hebben waarschijnlijk nog nooit een dag in hun leven gewerkt hier. 50 euries, paar uurtjes werken. :roflol:

geld nemen en wachten op het volgende omaatje :D

geld pakken + oma beroven?:dunno:

als niemand anders het heeft gezien, verdwijnt het in eigen zak...
staan er andere mensen bij, dan geef ik het uiteraard zeer vriendelijk terug:D

Ik geef het zeker terug,

waarom? Om dat ik geld zat heb......;)

Ik heb ooit gehad dat een agent voor mij zijn kaart had laten zitten, pincode was al ingegeven enzo. Was een type automaat dat ik niet gewend was, ik vond het al vreemd dat ik kon kiezen hoeveel geld ik wou afhalen enzo voor ik mijn kaart moest insteken. Pas toen ik het geld ook effectief kreeg, merkte ik dat ik op die agent zijn kaart bezig was :D
De politie, uw vriend!

Je weet dat de politie ook weleens scamt op die manier? Als ze zien dat jij geld pint van hun rekening en niet hun pas teruggeeft is dat een misdaad en kan jij aangehouden worden. :roflol:

wat voor k*tpinautomaten hebben jullie daar in NL? hier in belgie maken die dingen een geluid totdat je geld en kaart (in die volgorde moet het overigens) eruit haalt, dus heel deze stelling is een non-issue:)

wat voor k*tpinautomaten hebben jullie daar in NL? hier in belgie maken die dingen een geluid totdat je geld en kaart (in die volgorde moet het overigens) eruit haalt, dus heel deze stelling is een non-issue:)

Hier maken ze ook lawaai en moet je eerst je pinpas uitnemen, sommige mensen nemen in alle haast hun pinpas eruit en niet hun geld. Kan zijn dat ze onlangs op vakantie zijn geweest omdat in sommige landen je eerst je geld krijgt en dan pas je pinpas.

Ik geef het geld terug, ongeacht wie het is. Zou zelf ook willen en van ze verwachten dat mensen hetzelfde doen voor mij, vandaar. Zou me echt een eikel voelen mocht ik iemand zo bestelen, al helemaal een oud vrouwtje.

Laatst bewerkt:
Hier maken ze ook lawaai en moet je eerst je pinpas uitnemen, sommige mensen nemen in alle haast hun pinpas eruit en niet hun geld. Kan zijn dat ze onlangs op vakantie zijn geweest omdat in sommige landen je eerst je geld krijgt en dan pas je pinpas.

Of met je gedachte ergens anders bent ( ben een keer 20e vergeten te pakken, ook nooit terug gezien )

Je weet dat de politie ook weleens scamt op die manier? Als ze zien dat jij geld pint van hun rekening en niet hun pas teruggeeft is dat een misdaad en kan jij aangehouden worden. :roflol:

En hoe kunnen zij weten wie er van hun kaart geld zit af te halen? Cameraatje ophangen ofzo en hopen dat ik herkenbaar ben?
Ik had het trouwens zelf niets door tot ik het geld had :p De kaart heb ik achteraf wel in de brievenbus van het politiekantoor gedropt.

Eneuh, ik ben gewoon Belg hoor :p Was een ouder model automaat zeker..

Ik vind dat je dan niets fout doet, ten eerste is het gewoon provoceren en mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hun spullen, laten ze iets zitten (Pinpas of Geld) dan is dit hun eigen fout en niet de mijne.

Ik vind dat je dan niets fout doet, ten eerste is het gewoon provoceren en mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hun spullen, laten ze iets zitten (Pinpas of Geld) dan is dit hun eigen fout en niet de mijne.

+1 die sleutel onder mijn deurmat is een uitnodiging om mijn 50" plasmascreen te komen stelen

adres is: kapelstraat 5, 3800 Sint-Truiden

Terug
Naar boven