- Waardering
- 12.551
Hoelang heb je vastgezeten?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heeft geen zin, ze heeft namelijk geen geld op zak, daarom ging ze ook pinnen

Ik heb ooit gehad dat een agent voor mij zijn kaart had laten zitten, pincode was al ingegeven enzo. Was een type automaat dat ik niet gewend was, ik vond het al vreemd dat ik kon kiezen hoeveel geld ik wou afhalen enzo voor ik mijn kaart moest insteken. Pas toen ik het geld ook effectief kreeg, merkte ik dat ik op die agent zijn kaart bezig was
De politie, uw vriend!

. Daar heb je 100% gelijk in!geld dat jij niet verdient heb zal je nooit plezier van beleven
ik niet tenminste![]()
wat voor k*tpinautomaten hebben jullie daar in NL? hier in belgie maken die dingen een geluid totdat je geld en kaart (in die volgorde moet het overigens) eruit haalt, dus heel deze stelling is een non-issue![]()
Hier maken ze ook lawaai en moet je eerst je pinpas uitnemen, sommige mensen nemen in alle haast hun pinpas eruit en niet hun geld. Kan zijn dat ze onlangs op vakantie zijn geweest omdat in sommige landen je eerst je geld krijgt en dan pas je pinpas.
Je weet dat de politie ook weleens scamt op die manier? Als ze zien dat jij geld pint van hun rekening en niet hun pas teruggeeft is dat een misdaad en kan jij aangehouden worden.![]()
De kaart heb ik achteraf wel in de brievenbus van het politiekantoor gedropt.
Was een ouder model automaat zeker..Ik vind dat je dan niets fout doet, ten eerste is het gewoon provoceren en mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hun spullen, laten ze iets zitten (Pinpas of Geld) dan is dit hun eigen fout en niet de mijne.Je weet dat de politie ook weleens scamt op die manier? Als ze zien dat jij geld pint van hun rekening en niet hun pas teruggeeft is dat een misdaad en kan jij aangehouden worden.![]()
Ik vind dat je dan niets fout doet, ten eerste is het gewoon provoceren en mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hun spullen, laten ze iets zitten (Pinpas of Geld) dan is dit hun eigen fout en niet de mijne.