Fitness Seller

De Roemenen en Bulgaren komen

Peiling Peiling Heb jij er een probleem mee dat ze komen?

• Totaal stemmers
    68
IK heb er problemen mee omdat er al amper werk is en Nederlanders zich vaak te goed voelen voor banen die deze mensen wel willen doen omdat ze gestudeerd hebben. Maar ondertussen wel klagen over deze mensen en uitkering vangen onder het mom van, ik ben te goed voor zo'n baan.

Walgelijk.

Amen! Als je wilt werken is het altijd wat te doen!

Ik wou even zeggen dat ik ook hooggeleid ben

Hooggeleid door God.

Ik ben er zelf 1 en gek genoeg ook hoog opgeleid. Net als mijn moeder ( 2 uni's , 3 masters en werkzaam bij Interpol ) en mijn vader ( afgerond polytechniek en econometrie en eigenaar van een vleugelbouw-bedrijf )

In zijn vrije tijd doet hij aan zakken rollen, skimmen en festival-hoppen. Mijn moeder hangt in het weekend de h**r uit, want zo zijn wij nou eenmaal.
En jij?[/QUOTE]

Mijn privé leven deel ik niet via internet, niet op sociale media en ook niet op een BB forum.

Ik twijfel niet aan je intelligentie of aan je opleidingsniveau. Het gaat om de manier hoe jij je conclusies trekt over de werkmentaliteit van de gemiddelde Nederlander. Ik ben van mening dat het het gebrek aan motivatie en enthousiasme van het personeel te maken heeft met de manier van leidinggeven (in het algemeen). Het zou heel goed kunnen dat je in real life een heel leuk persoon bent maar hier in dit topic kom je nogal arrogant over. Mocht je zo ook overkomen bij jou werknemers dan kan ik hun werkmentaliteit erg goed voorstellen.

Er zullen zeker Roemenen werken in hoge functies in Nederlandse bedrijfsleven. Maar niet op zo'n grote schaal dat jij ons wil doen geloven. Ik zie Roemenen niet alleen als criminelen, dat was alleen bedoeld om je een beetje op te fokken :D

right :roflol: meeste afgestudeerden zijn tegenwoordig al blij als ze een baan hebben en dat terwijl callcenter/helpdesk baantjes tegenwoordig HBO eisen :rolleyes:
Ik ben verwend in de informatica blijkbaar. Bij mij op de studie zijn ruwweg de helft van de afgestudeerde bachelor studenten al NIET doorgegaan met een master omdat ze al een (goed betaalde) baan kregen aangeboden. Zit momenteel ook maar met drie andere van de bachelor op de meest populaire master die daarop volgt.

Ik ben er zelf 1 en gek genoeg ook hoog opgeleid. Net als mijn moeder ( 2 uni's , 3 masters en werkzaam bij Interpol ) en mijn vader ( afgerond polytechniek en econometrie en eigenaar van een vleugelbouw-bedrijf )

In zijn vrije tijd doet hij aan zakken rollen, skimmen en festival-hoppen. Mijn moeder hangt in het weekend de h**r uit, want zo zijn wij nou eenmaal.
En jij?

wat zijn 2 uni's? Heeft ze die?

Wilders is weer aan het trollen. Kan iemand hem een rode kaart geven?

Terug
Naar boven