dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Mocht het wat worden dan plaats ik een foto.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

IK heb er problemen mee omdat er al amper werk is en Nederlanders zich vaak te goed voelen voor banen die deze mensen wel willen doen omdat ze gestudeerd hebben. Maar ondertussen wel klagen over deze mensen en uitkering vangen onder het mom van, ik ben te goed voor zo'n baan.
Walgelijk.

Ik ben verwend in de informatica blijkbaar. Bij mij op de studie zijn ruwweg de helft van de afgestudeerde bachelor studenten al NIET doorgegaan met een master omdat ze al een (goed betaalde) baan kregen aangeboden. Zit momenteel ook maar met drie andere van de bachelor op de meest populaire master die daarop volgt.rightmeeste afgestudeerden zijn tegenwoordig al blij als ze een baan hebben en dat terwijl callcenter/helpdesk baantjes tegenwoordig HBO eisen
![]()
Ik ben er zelf 1 en gek genoeg ook hoog opgeleid. Net als mijn moeder ( 2 uni's , 3 masters en werkzaam bij Interpol ) en mijn vader ( afgerond polytechniek en econometrie en eigenaar van een vleugelbouw-bedrijf )
In zijn vrije tijd doet hij aan zakken rollen, skimmen en festival-hoppen. Mijn moeder hangt in het weekend de h**r uit, want zo zijn wij nou eenmaal.
En jij?
Zo is dat; prachtige vrouwen. Heb er gisteren 1 ontmoet. Gewoon...wauw.![]()
De hoeveelste scharrel is dat nou? Komt geen einde aan die reeks lijkt het wel.

Wilders is weer aan het trollen. Kan iemand hem een rode kaart geven?

Zeg dan gewoon dat je hem niet mag omdat hij opkomt voor de Joodse zaak![]()