AndroidHealthClinic

De tien geboden van Verdonk

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Deze week liet minister Verdonk zich weer krachtig uit.

Ayaan Hirsi Ali zou geen Nederlandse zijn en haar paspoort zou ten onrechte verstrekt zijn.
De daadkracht die Verdonk de laatste dagen ook in haar lijsttrekkerscampagne laat zien, bevestigt het beeld dat er van de minister bestaat: ze doet wat ze zegt en afspraak is afspraak.
Of je het met haar eens bent of niet. Verdonk is duidelijk en doortastend.

Maar berust dit imago wel op feiten? ZEMBLA beantwoordt deze vraag donderdag 18 mei, bij de NPS/VARA op Nederland 3, in de aflevering ‘De tien geboden van Verdonk’.

:D Veel kijkplezier.

Gaan we weer
DBC! jij geilt echt op dit soort dingen he :o

DBC01 zei:
Deze week liet minister Verdonk zich weer krachtig uit.

Ayaan Hirsi Ali zou geen Nederlandse zijn en haar paspoort zou ten onrechte verstrekt zijn.
De daadkracht die Verdonk de laatste dagen ook in haar lijsttrekkerscampagne laat zien, bevestigt het beeld dat er van de minister bestaat: ze doet wat ze zegt en afspraak is afspraak.
Of je het met haar eens bent of niet. Verdonk is duidelijk en doortastend.

Maar berust dit imago wel op feiten? ZEMBLA beantwoordt deze vraag donderdag 18 mei, bij de NPS/VARA op Nederland 3, in de aflevering ‘De tien geboden van Verdonk’.

:D Veel kijkplezier.
Kan zijn dat Verdonk (af en toe) de juiste dingen doet/zegt, ze doet ze om alle verkeerde redenen...

Het begint trouwens om 20.20 uur.

Ik ga zeker kijken.

zo zie je maar weer verdonk zelf komt haar eigen afspraken nie na. die vrouw kan liegen als een gek, maja bijna iedere politicus doet dat het is een trend geworden zo te te zien . ik snap niet wat mensen steeds in die verdonk zien .op tv stoere praatjes hebben maar in de werkelijkheid is het veel anders.die vrouw had allang uit de VVD moeten gesmeten worden

Laatst bewerkt:
wat vond jij ervan DBC? :)

Zeg me alsjeblieft dat Zembla de hele boel bijelkaar heeft gelogen want ik ben zo ****ing gefrustreerd nu :( Hoe kan dat nu? Ze is verdomme de populairste minister! Je schaamt je toch dood...

Hey Bb Charles,

kijk nu eerst eens deze uitzending en kom met inhoudelijke argumenten.

Sinds die reportage over bodybuilding door Zembla weet ik wel wat voor programma dat is. Goed in het verspreiden van onzin en het uitvergroten van 'problemen' etc. Zou dat hele programma maar met een serieuze korrel zout nemen. Soort programma's die meer geïnteresseerd zijn in kijkcijfers en een verborgen agenda dan feiten weergeven.

ach kan extreem rechts niet lachen met deze mokerslagen? :cry:

ok, welke stelling?

- achterlijke beleid van Verdonk
of
- zo communistisch is Zembla ook weer niet!

:)

En kloontjes aanmaken is verboden trouwens, je bent de zwakste schakel Charley boy. Mazzel maar weer!

EricR zei:
En kloontjes aanmaken is verboden trouwens, je bent de zwakste schakel Charley boy. Mazzel maar weer!

Wie was het dan Eric? Beetje fanatiek mannetje was het :D niet de standaard domme kaalkoppie, maar fanatiek wel.

Biceps Blitz, de man die zelfs op Muscle Mayhem volledig werd uitgekotst.

Terug
Naar boven