MuscleMeat

de ultieme cut kuur

EvilSanta

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
8%
Wat is een goede cut kuur
Of vinden jullie de beste om lekker droog
Te staan
Zou een kuurtje samen wille stellen voor de zomer
Zou dan 3 maand voor de zomer beginne
Mvg grtz

volgens mij is de kuur die je nu doet ook perfect er voor, alleen kunnen doseringen lager. test/tren/mast/hgh

Test tren mast idd... ECA of t3 of clen erbij cyclen

low test/high tren combinaties

Voor degenen die geen tren in hun lijf willen vind ik test - met veel bold en veel mast ideaal om mee te cutten.

High dose test zorgt toch ook voor vetverbranding ? Of is dit bro science

Testosteron heeft een direct verband met vetverbranding dus ja dit klopt. Alhoewel aromatisering/dieet wel een rol speelt natuurlijk. Een AI of masteron/proviron oid om aromatase te remmen en eventuele andere roids die een droge look bevorderen (winstrol, anavar, tren, bold) kunnen dus allemaal helpen. En dan zijn er natuurlijk de 'extremere' fatburners als ECA stack, t3 en clenbuterol/albuterol. Of zelfs DNP (niet aan te raden).

Wat dachte jullie van hgh combi met t3 en clen?

Als je dieet er goed bij is zul je wel goed wat vet kunnen verliezen ja. Maar op ECA ga je niet lekker zeg je, kun je Clen wel handelen dan? ECA kan ik redelijk tegen maar ik word op Clen echt gek, helemaal paranoia, wakker worden in de nacht en denken dat er een gast met een bijl staat enzo, heel opgejaagd. Plus trillende handjes waar ik echt gek van werd.

Geen broscience, is zo.

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Voor degenen die geen tren in hun lijf willen vind ik test - met veel bold en veel mast ideaal om mee te cutten.

Wordt mijn cutkuur ook rond februari/maart. Langzame cut met 250 Test, een lading Bold en Mast ( ook al zit je dan gauw over de 2 gram :') ). Meeste carbs rond de training en dus slin pre-workout kunnen zetten en goed vol blijven. Bijna al zin in als ik de cut niet zo'n ramp zou vinden hehe.

• Topic Starter Topic Starter
Als je dieet er goed bij is zul je wel goed wat vet kunnen verliezen ja. Maar op ECA ga je niet lekker zeg je, kun je Clen wel handelen dan? ECA kan ik redelijk tegen maar ik word op Clen echt gek, helemaal paranoia, wakker worden in de nacht en denken dat er een gast met een bijl staat enzo, heel opgejaagd. Plus trillende handjes waar ik echt gek van werd.

Geen broscience, is zo.

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Wordt mijn cutkuur ook rond februari/maart. Langzame cut met 250 Test, een lading Bold en Mast ( ook al zit je dan gauw over de 2 gram :') ). Meeste carbs rond de training en dus slin pre-workout kunnen zetten en goed vol blijven. Bijna al zin in als ik de cut niet zo'n ramp zou vinden hehe.

Hmm ja
Maar t3 met clen
Zou ik willen doen maar alleen bang voor spierverlies
Of is dit maar miniem met t3?

Hmm ja
Maar t3 met clen
Zou ik willen doen maar alleen bang voor spierverlies
Of is dit maar miniem met t3?

Als je alleen T3 en Clen pakt ben je ook wel dom bezig imo. Maar je gaat er een shitload aan AAS naast zetten en dan ga je echt geen spier verliezen.

Wow, wat mensen tegenwoordig allemaal gebruiken om te cutten zeg.

Als je dieet goed is kan je op 350 test al veel spiermassa behouden en veel vet kwijt raken.

Tegenwoordig denkt men aan meer is beter. Eet maar zooi en neem maar t3 en clen en shitload aan aas erbij no way dat je vet gaat verbranden. Daar dacht ik ook zo over na, heb daarna low dose npp en test gedaan en ben vele malen meer vet kwijt op high tren en een shit dieet

Wow, wat mensen tegenwoordig allemaal gebruiken om te cutten zeg.

Als je dieet goed is kan je op 350 test al veel spiermassa behouden en veel vet kwijt raken.

Tegenwoordig denkt men aan meer is beter. Eet maar zooi en neem maar t3 en clen en shitload aan aas erbij no way dat je vet gaat verbranden. Daar dacht ik ook zo over na, heb daarna low dose npp en test gedaan en ben vele malen meer vet kwijt op high tren en een shit dieet

Sta nu ook al droog en weinig vet
8 % vorige week laten meten
Zou een 6 %willen en dieet al lang maar
Geraak niet onder die 8%

Sta nu ook al droog en weinig vet 8 % vorige week laten meten Zou een 6 %willen en dieet al lang maar Geraak niet onder die 8%
Heb je pic's? Zou dan 100 mg test prop doen EOD en 100 mg tren ace EOD en iets om je honger te onderdrukken en je energie geeft (efedrine). verder is het puur dieet, als je lichaam geen brandstof heeft dan gaat die toch je vetopslag verbranden en de gear zal helpen om je spiermassa te behouden. Probeer het anders add je meer shit maar ik weet 100 procent dat het zo kan mits je voeding heel clean en strict is en je onder je onderhoud zit.

Ik krijg honger van Bold dus dat is niet handig in de cut. Als je dit niet hebt is het top. Tren is altijd wel goed maar als je conditie er van naar de klote gaat is dat ook niet handig met cardio. Je bent al echt droog dus als je echt dieper wilt gaan zou ik met korte esters gaan werken. Laag test, hoog mast prop met flink wat winny ofzo. En toch wel wat tren ace er bij hoor. En zo veel HGH als dat je kan betalen haha.

Met clen en t3 idd dan.

Laatst bewerkt:
Beste cutkuur

Wk 1-8 tren ace 100mg eod
Wk 1-8 test prop 100mg eod
Wk 1-8 clen 2weeks on 2 weeks off
Wk 9-12 nolva 20mg ed

Terug
Naar boven