XXL Nutrition

De zomergebruiker

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
11
hallo allemaal

JE kan weer merken dat het zomer word en veel mensen denken door een kuurtje oxy's of d-bollen weer lekker gevuld op het strand te kunnen lopen met een breezerthje in de hand :rolleyes:

Ik zat er eigenlijk over te twijfelen uberhaupt een topic over te beginnen maar moet het tog even kwijt

Mischien is het niet aan mij om er wat van te zeggen en iedereen is begonnen met domme vragen te stellen maar God wat zie je tog veel mensen de laatst tijd met vragen komen dat je denkt van Jezus gebruik die searchknop eens en verdiep je eens een keer in A.S voor je er uberhaupt aan begint.

Wie de schoen past trekt hem aan natuurlijk maar ik denk dat velen het er wel met me eens zullen zijn.

Nu zul je mischien denken waarom opent hij een topic er over?
Goeie vraag eigenlijk maar wil bepaalde mensen er gewoon even op hameren.

Amen

Ach,gezien de fouten die ik zelf gemaakt heb ben ik niet echt in de positie om over anderen te oordelen.

Ik vind het iig al goed dat mensen internet hebben ontdekt en dan op een forum zoals deze komen om toch vragen te stellen.

Ook al worden ze soms dan afgezeken,ze leren er als het goed is wel van.

zeer vermoeiend ja

:spaz: :grumble: :yell: :eek2: :slap:

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk net zoals ik zei iedereen is wel begonnen met vragen die voor een ander dom over kwamen maar af en toe...

Ik begrijp je helemaal hoor....ik heb af en toe ook wel eens het idee welk konijnenhok ze nu weer open hebben laten staan maar ach,we gotta deal with it,bro. :D

Sommige komen van een andere planeet idd! :D

Testo zei:
Ik begrijp je helemaal hoor....ik heb af en toe ook wel eens het idee welk konijnenhok ze nu weer open hebben laten staan maar ach,we gotta deal with it,bro. :D

Ok maar veel mensen weten voor de helft niet wat er allemaal bij komt kijken.

agree

in the gym bij mij lopen er ook een paar. ineens gaan ze vooruit. en dikke koppen die gasten.
duidelijk aan de tabletten.
en zomaar wat aankloten met trainen.

is bij mij op de sportschool ook altijd lachen dan zie je rond deze tijd weer gasten die je vorige jaar rond de zelfde tijd voor het laatst hebt gezien en komen dan even snel groot worden en na de zomer komen ze nog eens per week even trainen misschien 2. echt triest vind ik dat. je doet aan bodybuilding of niet.
En daar nog bij bezorgen dat soort gasten ons ook vaak nog eens een slechte naam.
Ik moet idd net als testo toegeven dat als ik het vanaf het begin goed had gedaan en niet door een halve gare me had laten begeleiden ik nu zeker 10 kilo zwaarder had geweest.
Maarja van je fouten leer je en gelukkig had ik nog wel zoiets omte wachten op de juiste leeftijd

en als die gasten daar zin in hebben, wat is daar verkeerd aan? daar heb je toch geen last van. wat is de bedoeling van deze topic eigenlijk. van mij mag iedereen doen wat hij wil, zolang je er geen ander mee benadeelt.

nou en dat doe je dus wel want je benadeelt de echt bodybuilder, want mensen gaan vooral door dat soort mensen denken dat as is om een beetje snel en makkelijk groot te worden

pampam zei:
nou en dat doe je dus wel want je benadeelt de echt bodybuilder, want mensen gaan vooral door dat soort mensen denken dat as is om een beetje snel en makkelijk groot te worden

heb schijt aan wat andere van me denken!
en als mensen me dom vinden over komen?
dat is een voordeel kan het alleen maar meevallen :D

ps. mijn domheid valt ook mee, al zeg ik het zelf
gr d

skydirk zei:
en als die gasten daar zin in hebben, wat is daar verkeerd aan? daar heb je toch geen last van. wat is de bedoeling van deze topic eigenlijk. van mij mag iedereen doen wat hij wil, zolang je er geen ander mee benadeelt.

Dit topic heeft niet echt een bedoeling maar ik vind gewoon zoals ik al aangaf dat mensen zich moeten verdiepen met waar ze mee bezig zijn en wel eens bewust mogen worden dat er meer bij komt kijken dan jezelf ff volproppen met A.S.
En dat wou ik nou ff kwijt;)

zAL iK ERruG BreED wOrDuH VaN eEN DbOL KuUrtJE? IK DrINk WeL ELke DaG BreeZah, KaN Ik DAt Er GeWOon Bij bLijFuH DoEN?
HeptEr IEmAND eEN mOOi ScheMaaTJe VoOR Me dAN wANt iK hEP seLLuF geEN veRSTaND faN aNaboLuH? MaG oOK wAT ANdErS zIJN AlsuT MaaH weL eEN PiLLuH KuURtJE iS.

endymion zei:
zAL iK ERruG BreED wOrDuH VaN eEN DbOL KuUrtJE? IK DrINk WeL ELke DaG BreeZah, KaN Ik DAt Er GeWOon Bij bLijFuH DoEN?
HeptEr IEmAND eEN mOOi ScheMaaTJe VoOR Me dAN wANt iK hEP seLLuF geEN veRSTaND faN aNaboLuH? MaG oOK wAT ANdErS zIJN AlsuT MaaH weL eEN PiLLuH KuURtJE iS.

ik word nou een beetje moe van dat breezer gedoe, op een gegeven moment is de lol er vanaf. iedereen lult elkaar maar een beetje na. we weten het nou wel.... :rolleyes: het is zo flauw op gegeven moment

Terug
Naar boven