AndroidHealthClinic

De zomergebruiker

wat een sukkeltje zeg maar een leuk stukkie tekst bartje.

lachen man :D

de vriend van m'n ex zei dat ie nu 3 maanden aan de dbol ging :s wat een grap ach nog ene voor de darwin awards :rolleyes:

ja sanniejj ik geef advies zolang ze niet te eigenwijs zijn. op een gegeven moment zeg ik wel "ok doe maar wat jij denkt dat je moet doen" tegen de "zomergebruiker" (weer een nieuwe term in de bodybuilding geleerd)

jep..kweet precies wat je bedoelt...vandaag ook opeens een stelletje mollukertjes die wel opeens heel erg vooruit zijn gegaan...en de armpjes die van luciferformaat naar honkbalknuppel formaat zijn gegaan...mahja...als je aan de bar t weer met een heineken of 2 wegspoelt...

mijn guess is dat ze de ballen verstand ervan hebben...en zo gek veel zijn ze qua gewicht ook niet vooruit gegaan..hetgeen wat ook mogelijk is door flink te vreten en no B.S. doortrainen...hehehe...ken niet wachten tot ze trugkomen om met hetzelfde gewicht verder te gaan als de kuur is uitgewerkt en zich dan af vrahen hoe het toch moeglijk is dattet niet meer lukt???...hehehe :D :cool:

Het zal mij eigenlijk een biet zijn wat andere mensen met hun lichaam doen.

Kan er geen seconde langer van wakker liggen hoor. :rolleyes:

bartp zei:
Iemand op DBB (inmiddels gebanned) had mij vandaag toegevoegt op msn... waarop dit gesprek volgde... ( Alleen die naam van hem al... :p )

Ik weet het niet... :roflol: :D :eek: :cool: :( :mad:

dat jij je tijd steekt in dit soort figuren door met die gasten te msn'en, ik zou het niet eens in me hoofd halen om dit soort gasten toe te voegen. heb je zo hard geld nodig? :D

Latin spirit zei:
dat jij je tijd steekt in dit soort figuren door met die gasten te msn'en, ik zou het niet eens in me hoofd halen om dit soort gasten toe te voegen. heb je zo hard geld nodig? :D
Ik moet nog heel veel goede daden doen om nog in de hemel te mogen... ;)

Ik vind het eigenlijk wel leuk als mensen zo doen..
Kan ik weer lachen dat ik het wel goed doe.

Een ander voordeel is dat ze je zo ook niet inhalen:D

• Topic Starter Topic Starter
Welke mensen zie ik nu tog niet posten in dit topic?:P

Terug
Naar boven