Fitness Seller

De zomergebruiker

Ik irriteer me dus mateloos aan de zomergebruikers.
Get a life

Als mensen alleen voor de zomer willen gebruiken maak ik mij niet zo druk om.
Ik zelf zal nooit om die redenen gebruiken.
En die breezertaal moeten ze afschaffen, daar heb ik wel een pokke hekel aan. ;)

Breezertaal? Wat is dat eigenlijk? Iets voor de jeugd dacht ik.... :rolleyes: En jeugd zou niet moeten kuren. maar ja, we zijn allemaal waarschijnlijk wijzer geworden door schade en schande... ;) En ik zie op de sportschool ook jongens die ff een dianabolkuurtje nemen en vervolgens vet gaan balen, want aan het eind zijn ze weer net zo dun. Lekker bezig ben je dan! Ik wens iedereen een goede zomer en ......ok, neem nog maar een breezer! :D :D

Vooruit.....ééntje dan..........PROOST! :D

DvO zei:
Ik irriteer me dus mateloos aan de zomergebruikers.
Get a life

Volgens mij ben je ook met een kuur bezig zo net voor de zomer of heb ik dat verkeerd? Mja jij traint al zo lang dus je kan het niet vergelijken met mensen die ff snel voor de zomer breed willen worden.

witte get a life ofzo!!! het gaat er niet om dat je net voor de zomer nog kuurt het gaat erom dat ze alleen voor de zomer kuren en trainen en verder niet.
Ik denk dat ik lekker na de vakantie hier weer terug kom want iedere tread wordt hier nog dommer dan de ander ik wordt er gewoon echt depri van.
Ik zit elke dag een paar x per dag achter deze site omdat ik er zoveel van kan opsteken maar de laatste weken krijg ik er alleen maar steken van in mijn kop. t*ring!!!

Steken in de kop? Misschien iets minder dianabol gebruiken? :D

Ik train nu al zo'n zeven jaar in drie verschillende sportscholen. In die tijd is het rond mei altijd top-druk. Iedereen wilt er natuurlijk beter uitzien dan 's winters. Ik kijk sinds kort rond op dit forum, enkel om te kijken hoe de bb'ers de 'preparaten' bevinden, ik zelf heb nooit iets van steroide gebruikt.
Ben ooit van plan het te doen, maar dan wel in een keer super-super goed.

Train zeven jaar.
1e jaar 75 kg.
7e jaar 92 Kg. Alles bij een 6 reps.

BE 120KG
SQ 210KG

pfffffffffffffffff wat een gedoe weer . nou ik heb wel betere dingen te doen dan me irriteren of drukmaken over de seizoensgebonden gebruiker. moet iedereen toch zelf weten. geef iedereen gewoon zo goed mogelijk advies. waarom zou je er last van hebben??? :(

vind het altijd wel lache die zomergebruikers...ook makkelijk voor suppliers, weten ze ook wanneer er extra dbol/oxy tabs moeten worden ingeslagen..

Bij ons heb je dr ook een zooitje die je altijd vlak na t nieuwe jaar ziet. Ik vin al die zooi verspilling van ruimte en zuurstof.

Tja, wat moet je ermee. Als ze zo onverantwoordelijk maanden aan de orals gaan zitten gaan ze vanzelf lichamelijke klachten krijgen. Dan zie je ze nooit meer terug in de gym.

Ik stoor me er niet aan. En advies geven moet je niet aan beginnen omdat ze toch te eigenwijs zijn.

Iemand op DBB (inmiddels gebanned) had mij vandaag toegevoegt op msn... waarop dit gesprek volgde... ( Alleen die naam van hem al... :p )

HiT eM WitH a liTTle biT oF MY GheTTo GoSPel says:
ik wil gaan kuren
.bart says:
had ik begrepen ja
maar kan geen decas regelen
.bart says:
de rest wel ?
wat is de rest
.bart says:
hcg, clomid en nolvadex bijvoorbeeld...
ik ken niks regelen

.bart says:
weet je wat een nakuur is?
yep
om vocht beter vast te houden

.bart says:
kennis is echt heel belangrijk
decas doen je niks
ik weg nu 77 kg
ik word alleen maar breder

.bart says:
je hebt niet de kennis om verantwoord AAS te gebruiken...
zijn dat zulke gevaarlijke middelen dan?
.bart says:
JA!!!
ik weet meer dan jou maat
mijn vriend spuit nu virormone
ken je die spul

anabolen zijn nie so erg jongen
ik ken soveel mensen die gekuurdn hebben

Ik weet het niet... :roflol: :D :eek: :cool: :( :mad:

sanniejj zei:
Tja, wat moet je ermee. Als ze zo onverantwoordelijk maanden aan de orals gaan zitten gaan ze vanzelf lichamelijke klachten krijgen. Dan zie je ze nooit meer terug in de gym.

Ik stoor me er niet aan. En advies geven moet je niet aan beginnen omdat ze toch te eigenwijs zijn.
Net ook nog gemerkt ja... PFFF!!!

bartp zei:
Iemand op DBB (inmiddels gebanned) had mij vandaag toegevoegt op msn... waarop dit gesprek volgde... ( Alleen die naam van hem al... :p )

Ik weet het niet... :roflol: :D :eek: :cool: :( :mad:

lol, zo erg?? maarja wel een stereotype.. bREeZaH en AnAbOlUh in éEn

dr zijn idd veel van die gasten die ff voor de zomer er breed uit willen zien voor de vrouwen :D
Zo'n gastje zou ik ook gelijk banne sukkeltje haha :whip:

hoop echt snel veel te weten over al die suppelementen af en toe kan ik er echt geen wijs meer uit :help:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven