XXL Nutrition

Deadlift video 440 kg, dit is abnormaal

Krachtpatser

Cool Novice
Waardering
0
gevonden op een powerlift newsgroup:

probeer dit niet na te doen

[Link niet meer beschikbaar]

edit:

een powerliftwedstrijd film gevonden van dezelfde atleet

[Link niet meer beschikbaar]

wow wat een gewicht.
Ik zou die gast echt niet durven te spotten met dat squatten hoor :o

die neemt inderdaad wel wat op zn stokje

• Topic Starter Topic Starter
let eens op die halter die zie zo vol met schijven zit, dat ze er gewoon schijven met touw eraan moeten vastbinden.

Yep das pittig!

Ziek gewicht, maar heb je die kleur gezien die hij krijgt als hij gaat trainen. Zijn lichaamskleur is dan echt paars ziet er ook niet fris uit moet ik zeggen :o

wel veel gewicht, maar wat ik zo zie is iig zijn squat niet goed. En mag je bij deadlift zo cheaten???

recca zei:
Ziek gewicht, maar heb je die kleur gezien die hij krijgt als hij gaat trainen. Zijn lichaamskleur is dan echt paars ziet er ook niet fris uit moet ik zeggen :o

oh dat valt wel mee, ronnie coleman wordt ook paars als ie zwaar aan het trainen is, alleen zie je het niet omdat ie zwart is :p

WTF is dat voor een deadlift :eek: Dat MOET toch slecht zijn voor je rug...

ik verbaasde me ook al over de uitvoering
elke dag zo deadliften en je kan na een jaar of 2 wel een rolstoel gebruiken volgens mij

Lalalalal Bang Bang!!!!

in dat ene filmpje met rammstein... zo mag je inderdaad niet squatten of deadliften. Squatten niet diep genoeg en deads... ja...

En tijdens de wedstrijd vind ik die dead ook twijfelachtig.. Maar hij was de enigste in zijn klasse he? Aangezien ie in zijn eentje op het podium staat! :D

Met zo'n gewicht sta je echt voor jan joker er achter.. als dat mis gaat zal ie niet snel meer iets tillen...

Is in geen geval een deadlift! Zo'n gecheat heb ik nog nooit gezien (ja eenmaal van mariusz op een WSM wedstrijd, maar daar is het toegelaten). Zou nooit goedgedkeurd geraken, zeker niet omdat hij straps gebruikt. Anderson heeft meer dan 50 jaar geleden 455kg getrokken, was ook met haken aan zen pols... niets nieuws dus ;)

Djeez, die rug hee. Wiggle, wiggle. Wel heftig hoor, ondanks cheat.

In het filmpje wordt aangekondigd dat zijn totaal 1100 kilo is. Als hij 450 squat en 440 lift, dan zou zijn bench 110 zijn? Da's dan ook uit verhouding.

Splendid zei:

In het filmpje wordt aangekondigd dat zijn totaal 1100 kilo is. Als hij 450 squat en 440 lift, dan zou zijn bench 110 zijn? Da's dan ook uit verhouding.

wedstrijden zal die gast wel minder tillen omdat je dan niet mag cheaten :p

Splendid zei:

210

Terug
Naar boven