Fitness Seller

Deadliften en pijn ?

Waar in je rug? onderin? bovenin?
Wat voor pijn? in je spieren? in je ruggegraat?

• Topic Starter Topic Starter
de onderrug en het zit in de spieren. Links en rechts van men ruggegraat ;) Maar het is geen gewone spierpijn ofzo :s Het voelt veel pijnlijker aan als spierpijn bij andere spieren.

???

is je techniek wel correct?

misschien ga je te hoog in gewicht en is je techniek daardoor niet goed

Hoog in gewicht ? 7.5 kg vindt ik nie hoog, kdoe het wel met een dumbbell, kmoet nog een barbell gaan halen ;)

dat is idd bar weinig:D

je moet maar ff de search gebruiken

Hallo ik heb een vraag voor jullie? Ik ben 16 jaar en ben ongeveer een half jaar aan het powerliften ben ik goed bezig?

Squat: 140kg
Bench: 110kg
Deadlift: 175kg

Wil gewoon weten of ik het goed doe ;-)

SteveRingoot zei:
Hallo ik heb een vraag voor jullie? Ik ben 16 jaar en ben ongeveer een half jaar aan het powerliften ben ik goed bezig?

Squat: 140kg
Bench: 110kg
Deadlift: 175kg

Wil gewoon weten of ik het goed doe ;-)

jup, zeker goed bezig!

stel je anders even voor in het powerlifting gedeelte... bij welk lichaamsgewicht doe je dit?

GHL

Ja ik weeg wel 94kg behoorlijk zwaar, maar ik ben ook wel 1m91 groot.

Is het een beetje een stekende pijn? Daar heb ik last van de dag na zware (voor mij) deadlifts, onderrug rechts.. Wil deze thread echter niet hijacken.. :)

Balboa18 zei:
dat is idd bar weinig:D

je moet maar ff de search gebruiken

Ben ook nog maar een week bezig ;) Meer kan'k wel aan ;) Ma heb geen zin om te hoog te gaan en dan een blessure te krijgen ;) bv. Vandaag heb ik bv. 5 sets gedaan, 4 van 15 en 1 van 20 :p Kzou toch eens moeten proberen met een zwaarder gewicht:rolleyes: , Ma kmoet ze eerst aanschaffen, heb maar een setje van 10 kg gekregen :( :p ;)

Rexer zei:
Ben ook nog maar een week bezig ;) Meer kan'k wel aan ;) Ma heb geen zin om te hoog te gaan en dan een blessure te krijgen ;) bv. Vandaag heb ik bv. 5 sets gedaan, 4 van 15 en 1 van 20 :p Kzou toch eens moeten proberen met een zwaarder gewicht:rolleyes: , Ma kmoet ze eerst aanschaffen, heb maar een setje van 10 kg gekregen :( :p ;)

hihihi :$

Terug
Naar boven