Fitness Seller

Deadmau5

Dj Deadmau5 stort in tijdens show

Dj Deadmau5 is tijdens een show in Washington DC ingestort. De Canadees, die binnenkort op Lowlands staat, zou last hebben gehad van oververmoeidheid. Ehbo'ers die bij het optreden aanwezig waren, verzorgden Deadmau5 en brachten hem naar het ziekenhuis waar hij werd opgenomen. Op doktersadvies zegt de 29-jarige dj negen optredens af. Deadmau5 - spreek uit als 'dead mouse' - was bezig met een zomertour en moet fans in onder andere Canada, Japan en Griekenland teleurstellen. De dj hoopt dat hij de optredens kan verschuiven en dankt zijn fans voor hun begrip en steun, laat hij via zijn website weten. Deadmau5 wordt op 22 augustus verwacht op Lowlands. Voor zover bekend gaat dat optreden gewoon door.

Bron: Nu.nl

deadmau5 wow... once again Brussels, i havent seen love like that since... last time i was here! Pukkelpop was amazing! thanks everyone!

indeed het was weer goood

deadmau5 wow... once again Brussels, i havent seen love like that since... last time i was here! Pukkelpop was amazing! thanks everyone!

indeed het was weer goood

Waar heeft ie opgetreden?

Heb hem een drietal maanden geleden gezien in de AB in Brussel. Gruwelijk goede set gedraaid!

• Like
Waarderingen: kane
  • Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
die met michael jackson vind ik echt niets :p

Hey Kane, weet niet of je het een beetje gechecked hebt maar Deadmau5 is dus ook bezig met het produceren van dubstep onder de naam 'dumb5tepthingie'. Hier kan je wat checken:

http://www.youtube.com/watch?v=b_hmhuuw0ts

Op Lowlands eindigde hij dus ook met een paar dubstep platen, 1 waarvan ik hierboven een filmpje gepost heb. Ik ben drastisch op zoek naar de naam van die plaat, dus als iemand me kan helpen, graag.

Laatst bewerkt:
Wat een episch geluid, maar dat kan ook alleen met zo'n superduo!

Eindelijk is er een beetje een fatsoenlijke versie van het nummertje te krijgen:

http://www.youtube.com/watch?v=ERyXMJUPM_4

Al moet ik zeggen dat de productie van het dubstep gedeelte beetje rommelig over komt, al met al wel een vette plaat.

Vergeleken met "Zelda needs a ladder" is dit maar een flauw aftreksel. Maar wel goed dat er een nieuw album uitkomt + dan telkens 30 min dj set van de finalisten. Wie van de DBB'ers heeft er mad dj skills? ;)

Ghost 'n Stuff met stipt zn beste plaat , wie is het met me eens ? :P

ik heb het meer voor not exactly of brazil, en strobe vind ik lekker om op te relaxen

Deadmause, heerlijk muziek!

Kon het niet heb Lack of a better name 2009 gedownload wat heerlijk!

Terug
Naar boven