XXL Nutrition

Deadmau5

• Topic Starter Topic Starter
Als je even duidelijk op een rij zet welke links het niet meer doen, verander ik ze wel. :)

Als je even duidelijk op een rij zet welke links het niet meer doen, verander ik ze wel. :)

das vrij eenvoudig. Alle links naar rapidshare doen het niet.
Je klikt op de link. Dan op free user en dan geeft ie een error. K zou het wel geniaal vinden als je ze weer werkend zou kunnen krijgen!!

Hé vet man! Ik kwam Deadmau5 ook laatst tegen, meteen albumpje gedownload, te gek voor cardio enzo! Echt de shit. Alleen om nou al jou links te gaan downloaden... ;)

Ik fix de download links wel na de examenperiode. Hier nog een leuke filmpje: 2009 volgens deadmau5, met not exactly in een nieuw jasje. Hopelijk volgen er in 2010 weer dikke tracks. :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=VOjeySgIzIA

• Like
Waarderingen: cwM
dikke remix van not exactly :D!

Laatst bewerkt:
Heb even gezocht maar niets gevonden, het origineel is toch wel x maal beter :o:D

Random Album Title blijf ik nog altijd grijs draaien, niet normaal hoe goed dat album is. Naast Faxin Berlin en andere , is not exactly echt zo'n bruut nummer. Die intro zweept je al helemaal op. :dance:

http://www.youtube.com/watch?v=bTwGElgiCoo

Zal morgen ervoor zorgen dat alle links het weer doen.

edit: @ Timeeh, mss ben je hier wat mee om gewoon het filmpje te downloaden, HQ zal er wrs niet zijn
[Link niet meer beschikbaar]

Description: Deadmau5 did a crazy remix of his ghost and stuff at the Hollywood Palladium. This is certainly no official release but it'll have to do until the Mau5 lays it out for us on the web.

15 mei staat ie in de paradiso in amsterdam, ich bin dabei!

NICE!
Hij zit als het goed is ook bij Hed Kandi

Heb even gezocht maar niets gevonden, het origineel is toch wel x maal beter :o:D

Random Album Title blijf ik nog altijd grijs draaien, niet normaal hoe goed dat album is. Naast Faxin Berlin en andere , is not exactly echt zo'n bruut nummer. Die intro zweept je al helemaal op. :dance:

Zal morgen ervoor zorgen dat alle links het weer doen.

edit: @ Timeeh, mss ben je hier wat mee om gewoon het filmpje te downloaden, HQ zal er wrs niet zijn

héhé thx in ieder geval, nee het origineel is idd pakke beter maar toch leuk om zo af & toe eens een remix tussen te gooien :p

Not exactly blijft idd een bom, en kan echt overal gedraaid worden, zelfs op de guurste afterparty's :D

Hij draait trouwens in de Ancienne Belgique in Brussel rond midden mei. Denk wel dat ik er naartoe ga.

Alles ge-update, en alle links zouden het weer moeten doen. Peace :cool:

Beetje te electro voor mijn smaak.

geniale plaat!

Terug
Naar boven