Fitness Seller

Deadmau5

Ik heb mijn ticket geboekt! Deze woensdag in Ancienne Belgique, Brussel!!

• Topic Starter Topic Starter
Nice, have fun. :dance:

als je zo de foto's ziet van oa paradiso in nl deze week ziet het er wel niiiiice uit, fun ga je zeker hebben

Nog steeds spijt van dat ik zaterdag niet ben gegaan :(

Aaah, het was echt gewoon waanzinnig!

Als opwarmings-dj: Moguai die al meteen van die lekkere opzwepende house/electro deuntjes smeet en de dansbenen naar boven deed komen. Daarna gevolgd door Deadmau5!!

In combinatie van de lichteffecten, ghosts n stuff en het publiek kreeg ik gewoon kippevel. Het was in één woord gewoon: subliem!!

Spijtig dat zijn set maar 1,5uur duurde. Als hij nog eens in de buurt is ga ik er zeker en vast naartoe...

Heb trouwens nog een vette deadmau5 tshirt gekocht, ik kon het niet laten... :) Hij zit trouwens nog lekker ook.

968272_hi?$270x406$.jpg

Nice, ik had deze gekocht op I :heart: Techno:

330149__merchandise_product_zoom.png

De print vervaagt helaas wel na elke wasbeurt. Maarja goed voor op festivals of zo nu en dan is aan te doen.

Laatst bewerkt:
Nieuw album toegevoegd:
Deadmau5 Beatport Chart May 2010

Niet enkel van deadmau5 (nieuwste nr Some Chords incl.) maar ook van VA, lekker minimaal/ progressive en past dus ook zeker in het rijtje thuis. Enjoy gasten. :cool:

hoe kan je hier in godsnaam nog aan uit :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weet iemand wat het paswoord is van de eerste 2 links van de topic starter ?

Vind ze niet direct terug maar probeer "Deadmau5" eens gewoon. Moest het niet lukken dan vervang ik de links wel even. :)

Lukt niet

dit weekend op tomorrowland liet mij maat opeens deze uit zijn ipodspeakers knallen, Brazil van deadmau5 voorzien van vocals van Haly en afgewerkt door Kaskade... gewoon zalig om te afteren op de camping :p

http://www.youtube.com/watch?v=y5tY5VbkEiQ

damn, hopelijk nothing serious

[deadmau5 management]

Last night, whilst performing onstage at the 9:30 club in Washington DC, deadmau5 collapsed, suffering exhaustion and vomiting. Medics at the venue took him directly to hospital where he is now under supervision

deadmau5 is sad to advise his fans that on the strict advice of the doctors, he now has no choice but to cancel the next 9 shows of his Summer tour schedule to allow for his recovery. The dates affected are listed below.

Deadmau5 hopes to reschedule appearing in these cities in due course but in the meantime thanks all his fans for their understanding and support.

Dates that have to be CANCELLED:

August 1st Osheaga Music & Arts Festival, Montreal Canada
August 7th Summersonic Osaka Japan
August 8th Summersonic Tokyo Japan
August 12th Cream at Amnesia Ibiza
August 13th Cocorico Riccione Italy
August 14th Papaya Summer Festival Croatia
August 15th Sziget Festival Budapest Hungary
August 17th Cavo Paradiso Mykonos Greece
August 18th Opium Mar Barcelona Spain

dit weekend op tomorrowland liet mij maat opeens deze uit zijn ipodspeakers knallen, Brazil van deadmau5 voorzien van vocals van Haly en afgewerkt door Kaskade... gewoon zalig om te afteren op de camping :p

http://www.youtube.com/watch?v=y5tY5VbkEiQ

Chille progressive beats tijdens een after met de opkomende zon die begint te branden op je huid zijn hemels. Dan is de tijd gekomen om de opzwepende beats links te laten liggen en achterover liggend te genieten van zweverige deuntjes

Terug
Naar boven