MuscleMeat

Debat: wat kiest nederland

Ik vond cohen zwak.

• Topic Starter Topic Starter

Mee eens, maar had het al verwacht. Hij is nog te onervaren op dat gebied en moet eigelijk een beetje de fouten van wouter bos rechtzetten. Overigens is het altijd lastig als je als enige een linkse partij bent. Ik zelf vond wilders ook erg zwak en de cda het sterkst.

Punten waar ik het mee eens ben:
Grenzen dichtgooien
Bezuinigen op de rijken
Criminaliteit aanpakken

Laatst bewerkt:
Wilders heeft geen inhoud. links links links links theedrinken links theedrinkenlinks theedrinken

Cohen heb ik nu een paar keer gezien. Steeds weer hetzelfde; ''eh eh Ja dat zien we dan wel''

Balkenende is een walgelijk ventje. Gristen zonder enige zelfkritiek. Nooit eerlijk en duidelijk

ik zou naima wel een beurt willen geven

Ik denk dat we met Mark Rutten het beste af gaan zijn. Liever hij dan wéér een kabinet Bak-ellende.

Cohen wordt wel flink afgezeken zeg :D

Ik denk dat we met Mark Rutten het beste af gaan zijn. Liever hij dan wéér een kabinet Bak-ellende.

Ik ben het op sommige punten eens met rutten (grenzen dichtgooien is een goed punt) , maar heb wel het gevoel dat hij meer zal gaan betekenen voor de rijken en dat de zwakken in nl hier de dupe van worden.

Balkende heeft een aantal fouten gemaakt tijdens zijn regie, zoals het generaal pardon en de uitgezette militairen, maar vond hem toch het sterkst en denkt dat hij wel van zijn fouten heeft geleerd. Rutten draait er naar mijn gevoel er een beetje teveel om heen en verschuilt zich teveel achter mevrouw kroes

Laatst bewerkt:
Ik vond iedereen zwak overkomen maar Cohen vond ik zeer gefrustreerd tegenover Wilders.

btw, is Wilders onder de zonnebank geweest?

• Like
Waarderingen: ZaZa
heb het gemist:)

is het ergens terug te zien?

Het schijnt dat ze zich daar wél kunnen gedragen :)

Probeer het uit zou ik zeggen. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat velen daar vele malen erger zijn dan hier ;). En scheer niet iedereen over 1 kam, want heb geen zin in zo een nutteloze dicussie.

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

RTLgemist.nl of iets dat daarop lijkt.

Wat vond jij ervan? ben daar eerlijk gezegd wel nieuwsgierig naar.

Terug
Naar boven