Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja zou het niet weten....Wat voor soort lui hebben ze ondervraagd over de winnaar?
Cohen ondanks zijn onervaren gestuntel toch tweede volgens de peiling. Goed om te zien dat veel mensen ook zien dat het moeilijk is tegen 3 rechtse tegenstanders, mensen zijn dat zogenaamde daadkrachtige haantjesgedrag ook wel een beetje zat.
r**ards.Wat voor soort lui hebben ze ondervraagd over de winnaar?
Cohen WTF ga wat anders doen, echt hier ben je echt niet geschikt voor.
True.Niet mee eens!! Hou er wel rekening mee dat hij nog onervaren is op gebied van debateren. Rutten en Balkende hebben veel meer ervaring dan cohen en vond dat hij het toch niet zo slecht deed tegenover 3 rechtse partijen.
Wat vond jij ervan? ben daar eerlijk gezegd wel nieuwsgierig naar.
Op zich hoeft dit weinig te zeggen. Alle linkse stemmers zullen een bepaalde sympathie hebben voor Cohen. Simpelweg omdat het de enige linkse partij was die aanwezig was.
Op zich hoeft dit weinig te zeggen. Alle linkse stemmers zullen een bepaalde sympathie hebben voor Cohen. Simpelweg omdat het de enige linkse partij was die aanwezig was.
Aangezien het echt een wedstrijd in sT en houding is geworden in plaats van inhoud vond ik Rutte veruit het sterkste. Rutte kan gewoon goed debaten en heeft een vlotte uitstraling. Wilders liet weer zien niet geschikt te zijn om te regeren, Balkenende deed het wel aardig en liet op spaarzame momenten zien dat hij ontzettend scherp kan zijn. Cohen liep een aantal keren goed te stuntelen, hij is ook onervaren op dit platform en had 3 rechtse politici tegenover hem. Desondanks was het wel authentiek, hij deed niet mee aan het haantjesgedrag en kan alleen nog maar groeien. Bos was een stuk sterker in dit soort situaties. Vond het trouwens opvallend dat Wilders zo weinig Rutte aanviel, die heeft namelijk ontzettend veel stemmen weggehaald bij de PVV.
Mee eens, maar had het al verwacht. Hij is nog te onervaren op dat gebied en moet eigelijk een beetje de fouten van wouter bos rechtzetten. Overigens is het altijd lastig als je als enige een linkse partij bent. Ik zelf vond wilders ook erg zwak en de cda het sterkst.
Punten waar ik het mee eens ben:
Grenzen dichtgooien
Bezuinigen op de rijken
Criminaliteit aanpakken
met de rest ben ik het eens, maar waarom zijn er mensen die willen bezuinigen op de rijken?
99% van de mensen die rijk zijn hebben er ontiegelijk hard voor gewerkt en gestudeerd, waarom zouden deze dan meer moeten betalen dan de rest?
Om een steentje bij te dragen aan de gene die te lui zijn om te werken enzo.Met de rest ben ik het eens, maar waarom zijn er mensen die willen bezuinigen op de rijken?
99% van de mensen die rijk zijn hebben er ontiegelijk hard voor gewerkt en gestudeerd, waarom zouden deze dan meer moeten betalen dan de rest?

Met de rest ben ik het eens, maar waarom zijn er mensen die willen bezuinigen op de rijken?
Om een steentje bij te dragen aan de gene die te lui zijn om te werken enzo.![]()
ik denk dat we met mark rutten het beste af gaan zijn. Liever hij dan wéér een kabinet bak-ellende.
Wat wil je dan bezuinigen op de zwakken, die overleven dat niet en vindt overbetaalde banen niet echt hard werken en zoals klaaswitz zegt ''Dat ze in ieder geval minder ontvangen ter ondersteuning dan de rest lijkt me geen ongezonde keuze. Dan heb ik het over de Hypotheekrente aftrek uiteraard''