Fitness Seller

Debat: wat kiest nederland

Filmpjes van GeensT en die anekdote die je daar aanhaalt is pure incidenten observatie, het lijkt me verstandiger om zaken wat meer te benaderen op basis van feiten en statistieken als je structuren wilt duiden.

was ook maar een voorbeeld...

Niet mee eens!! Hou er wel rekening mee dat hij nog onervaren is op gebied van debateren. Rutten en Balkende hebben veel meer ervaring dan cohen en vond dat hij het toch niet zo slecht deed tegenover 3 rechtse partijen.

Ja daar heb je wel een punt, eerste keer, hij is nu wel goed ontmaagd :D

• Topic Starter Topic Starter
Filmpjes van GeensT en die anekdote die je daar aanhaalt is pure incidenten observatie, het lijkt me verstandiger om zaken wat meer te benaderen op basis van feiten en statistieken als je structuren wilt duiden.

Zal je toch wat karma moeten geven voor deze post en je weet hoe ik soms over je denk haha ;)

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

Ja daar heb je wel een punt, eerste keer, hij is nu wel goed ontmaagd :D

haha idd, maar zoals klaaswitz zei '' hij kan alleen nog maar groeien''

Op zich hoeft dit weinig te zeggen. Alle linkse stemmers zullen een bepaalde sympathie hebben voor Cohen. Simpelweg omdat het de enige linkse partij was die aanwezig was.

Heb zelf toch weinig sympathie voor dat fossiel, door de keuze voor Cohen blijkt dat de PvdA vooral alles bij het oude wil laten.

Hoe zou jij je voelen als je meer dan de helft van je salaris in moet leveren en dan de grootste r**ards rond ziet lopen die te lui zijn een baan te zoeken ?

Hoe zou jij je voelen als je meer dan de helft van je salaris in moet leveren en dan de grootste r**ards rond ziet lopen die te lui zijn een baan te zoeken ?

Die lui moet je aanpakken, maar je moet er niet voor zorgen dat mensen die de steun wel nodig hebben daar de dupe van worden.

haha idd, maar zoals klaaswitz zei '' hij kan alleen nog maar groeien''

Liever niet als je het niet erg vindt, ik weet niet hoe de rest hier er over denkt maar ik wil die gast echt niet 4 jaar in de politiek te zien, laat staan als minister president.

Heb zelf toch weinig sympathie voor dat fossiel, door de keuze voor Cohen blijkt dat de PvdA vooral alles bij het oude wil laten.

Afschaffen van de stufi in huidige vorm en deels afschaffen van de HRA lijkt me nu niet bepaald 'alles bij het oude willen laten'.

Liever niet als je het niet erg vindt, ik weet niet hoe de rest hier er over denkt maar ik wil die gast echt niet 4 jaar in de politiek te zien, laat staan als minister president.

Die andere 3 wel dan? Dan liever Cohen ;) als cohen een iets hardere aanpak zou hanteren tegenover asielzoekers dan zou hij die staatsschuld volgens mij toch flink kunnen aanpakken.

Laatst bewerkt:
Dat klinkt vervelend ja, maar is natuurlijk een versimpeling van de problematiek.

Klopt dat was ook de bedoeling Klaas, goed geanalyseerd.

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Die lui moet je aanpakken, maar je moet er niet voor zorgen dat mensen die de steun wel nodig hebben daar de dupe van worden.

Klopt, ze zijn te lievv voor die mensen en met Cohen bijv. ga je echt geen stap vooruit.

Afschaffen van de stufi in huidige vorm en deels afschaffen van de HRA lijkt me nu niet bepaald 'alles bij het oude willen laten'.

Iedere partij zal moeten snoeien en de HRA is nou niet echt een stokpaardje van links. Cohen is gewoon een voortbrengsel van de oude regenteske kliek, eenmaal aan de macht is het vooral veel van hetzelfde.

Die andere 3 wel dan? Dan liever Cohen ;) als cohen een iets hardere aanpak zou hanteren tegenover asielzoekers dan zou hij die staatsschuld volgens mij toch flink kunnen aanpakken.

Die andere drie vind ik ook niet geweldig maar Cohen vertrouw ik gewoon niet, dat leer je vanaf jong op straat, je weet zo of iemand te vertrouwen is of niet en die gast zeker niet.
Maar het alternatief "de andere drie" is zeker ook niet echt om vrolijk van te worden.

Die andere drie vind ik ook niet geweldig maar Cohen vertrouw ik gewoon niet, dat leer je vanaf jong op straat, je weet zo of iemand te vertrouwen is of niet en die gast zeker niet.
Maar het alternatief "de andere drie" is zeker ook niet echt om vrolijk van te worden.
Streetknowledge bro, boks!

Weet je wel waar je het over hebt? Cohen vind ik toch het betrouwbaarst van hun. Balkende heeft eerder gelogen, rutten draait er elke keer om heen en aan wilders hoef ik geen woorden vuil te maken. Cohen heeft goed werk verricht in amsterdam en kan alleen maar groeien.

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------

Klopt dat was ook de bedoeling Klaas, goed geanalyseerd.

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Klopt, ze zijn te lievv voor die mensen en met Cohen bijv. ga je echt geen stap vooruit.

Het is een wonder als je in deze k*t tijden uberhaupt een stap vooruit kan ;)

Dat ze in ieder geval minder ontvangen ter ondersteuning dan de rest lijkt me geen ongezonde keuze. Dan heb ik het over de Hypotheekrente aftrek uiteraard.

Ze betalen al meer belasting.

Maar goed, erg zou ik het niet vinden als de echt rijke geen hra meer krijgen. Dus mensen met een huis van 1 miljoen enzo.

Ik lees dit nu al in een paar posts van je. Vertel me eens wat er precies is goed gegaan?

Ik zou liegen als ik zeg dat ik exact wist wat Cohen allemaal voor elkaar heeft gekregen in Amsterdam maar het is een leugen dat de criminaliteit en onveiligheidsgevoel is toegenomen onder zijn bewind, het tegendeel is waar.

Terug
Naar boven