XXL Nutrition

Debat: wat kiest nederland

Spreek voor jezelf en niet voor anderen.
Ik mag voor anderen spreken, omdat ik weet dat anderen er ook zo over denken.

Nogmaals iemands eigendommen afnemen tegen zijn wil in is diefstal, voor de overheid is dit gelegaliseerde diefstal, maar daarom nog wel diefstal.
Ik hoef je niet uit te leggen dat wetten ook maar verzonnen zijn door mensen?
Ze nemen jouw eigendommen niet af, er gaat een deel van je loon af als bijdrage om een samenleving mogelijk te maken. Dat jij dat niet begrijpt wil nog niet zeggen dat het 'diefstal' is.

Met jouw filosofie kan je beter op een onbewoond eiland gaan wonen. Dan kan niemand nog iets van jou 'stelen', kijken hoe ver je daar mee komt.

En nu weer naar het onderwerp van dit topic.

PatrickvH is een anarchist maar dan een nogal bijzondere, een anarchist verzot op geld.

In deze verpauperde maatschappij is iedereen verzot op geld, daar draait het op.

Als iemand 100 euro uit mijn protemonee haalt zonder mijn toestemming is dat diefstal omdat het van mij is of dit nou in een wetboek staat of niet ik zal het sowieso als diefstal bekijken, daar verandert een boek niks aan.

Wanneer de hele samenleving van de ene dag op de andere dag geen waarde meer verleent aan dat papiertje dan sta je daar. Diefstal buiten een maatschappelijke context betekent niets. Daarom heb je daarbinnen niet alleen rechten (laat staan van de mentaliteit "als ik er maar hard genoeg voor werk verdien ik alles"), maar ook aanzienlijk veel plichten wil de waardenmatrix van kapitaal stabiel blijven.
Ik wil die hardcore liberalen, die o zo graag de bemoeizucht van de staat willen afzweren, eens spreken wanneer iemand een pistool tegen hun kop drukt. Dan zullen ze wel eens beseffen dat hun "natuurrecht" niet zo universeel lijkt te zijn als ze zelf pretenderen.

Wanneer de hele samenleving van de ene dag op de andere dag geen waarde meer verleent aan dat papiertje dan sta je daar. Diefstal buiten een maatschappelijke context betekent niets. Daarom heb je daarbinnen niet alleen rechten (laat staan van de mentaliteit "als ik er maar hard genoeg voor werk verdien ik alles"), maar ook aanzienlijk veel plichten wil de waardenmatrix van kapitaal stabiel blijven.
Ik wil die hardcore liberalen, die o zo graag de bemoeizucht van de staat willen afzweren, eens spreken wanneer iemand een pistool tegen hun kop drukt. Dan zullen ze wel eens beseffen dat hun "natuurrecht" niet zo universeel lijkt te zijn als ze zelf pretenderen.

Je kan lullen wat je wilt, maar patrickvh zal het niet meer lezen hoor:roflol:
patrick RIP.

Rip

Een topic aanmaken over het beleid, staat in de forumregels dat dat niet mag hoor.
Verder vind ik dat iemand met zulke extremistische standpunten bij voorbaat al niet meer meedoet, maar goed that's just me.

hazo !!!

Ik ging een keer stemmen. Wou toen voor pim fortyn stemmen. Maar die scheen dood te zijn ??? tja ben niet zo goed in politiek toen zocht ik op de stemautomaat maar voor harry potter maar die stond er ook al niet op :spaz: toen heb ik maar inne minne mutte gedaan...

Hoax, in 2002 mocht jij nog niet stemmen.

Jij erkent onze nieuwe regering straks ook niet als je niet persoonlijk wordt uitgenodigd voor de coalitie onderhandelingen?

Het is trouwens uitgenodigdt he klaas.

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

Ik blijf die grap gewoon uitmelken hoor.
Dus beter reageer je even met je tomeloze gevatheid en snoer je me voor eeuwig de mond.

Nah, dat wil jij veel te graag. Dan is de lol er voor mij betreft al af :(

Heb net het gehele debat maar eens gekeken.
Ga het niet volledig analyseren, maar wat was die Wilders slecht, de t*ring.

VVD wordt de grote winnaar, gevolgend door D66 en Groen Links als tweede, direct gevolgd door pvv samen met pvda.

Groen Links en PVV willen allebei gaan regeren, prettige wedstrijd zou ik zeggen.
Almere is niks geworden, den haag zal een zooitje worden met onderhandelen,laat staan werkuitvoering.

VVD wordt de grote winnaar, gevolgend door D66 en Groen Links als tweede, direct gevolgd door pvv samen met pvda.

Groen Links en PVV willen allebei gaan regeren, prettige wedstrijd zou ik zeggen.
Almere is niks geworden, den haag zal een zooitje worden met onderhandelen,laat staan werkuitvoering.

Groenlinks als tweede?
Volgens mij staan ze op 1 zetel winst in de peilingen..

Terug
Naar boven