AndroidHealthClinic

Deca bij een blessure [Enquete]

Peiling Peiling Deca gebruik tegen een blessure

• DO

Stemmen: 23 63,9%
  • DONT

Stemmen: 11 30,6%
  • Anders (verklaar aub)

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36

substance P

Elite Member
Waardering
151
Het internet staat vol met glorie verhalen over mensen die na een deca kuurtje weer pijnloos konden benchen/squatten/whatever. Toch is er veel tegenspraak dat achteraf die blessure gewoon zou terugkomen (meestal erger)
Om eens een overzicht te krijgen, voeg ik een poll toe, vertel ook even jou ervaring!

Ik heb nu zelf deca in mijn kuur maar kan niet echt zeggen dat het iets tegen een blessure doet.
Misschien dat het wat verlicht maar het doen verdwijnen, nee daar geloof ik niet in.
Spreek nu uit eigen ervaring.

Beter doe je gwn lekker test erbij lopen een een serieuze kuur pakken, maar het komt gwn terug erna joh

1 jaar last gehad van mijn schouder, niet kunnen banken enz.
Kuurtje gedaan waarvan 8 weken 250mg deca erbij. Schouder blessure is weg gegaan en vooralsnog niet meer terug gekomen.

Ligt het aan de deca? Daar heb ik natuurlijk geen 100% bewijs van maar nadat ik alles al had geprobeerd en niets hielp is het wel toevallig dat ik na de 8 weken deca genezen was

Just my 321468 cents

Deca helpt zeker tegen blessures imo, maar...gewoon test heeft bij mij juist hetzelfde effect.

voor m'n kuur geen last van m'n schouder....nu 9weken bezig en nu toch (weer) last van m.n schouder...
Nou moet ik zeggena dat het wel mee valt maar toch...
Hgh is meer voor blessure herstel heb ik gelezen...en bold schijnt beter te werken dan dk...

• Topic Starter Topic Starter
voor m'n kuur geen last van m'n schouder....nu 9weken bezig en nu toch (weer) last van m.n schouder...
Nou moet ik zeggena dat het wel mee valt maar toch...
Hgh is meer voor blessure herstel heb ik gelezen...en bold schijnt beter te werken dan dk...
Gebruik je dk in je cycle?

Het ligt eraan wat voor blessure je hebt. Voor mijn onderarmen doet het geen reet, maar pols en schouder voelt een stuk beter nu ineens na 2 weekjes deca.

Ik vond trouwens dat 100mg deca niet veel doet, maar 200mg deca merk ik nu wel gelukkig.

Het ligt eraan wat voor blessure je hebt. Voor mijn onderarmen doet het geen reet, maar pols en schouder voelt een stuk beter nu ineens na 2 weekjes deca.

Ik vond trouwens dat 100mg deca niet veel doet, maar 200mg deca merk ik nu wel gelukkig.
deca only? of stack je er iets bij

Ik vind het trouwens erg raar, maar sinds ik die 200mg deca naast mijn huidige 100mg test neem ben ik een heel stuk geiler. (Nee is 100% zeker echt deca)

Tijdens een Test only kuur (1gr/week) blessure aan voorarm en schouder.

Toen bewust tegen blessure 400mg Deca/week genomen, minder dan 3 weken later alle pijn weg.

Dus duidelijk voor mij, bij minste blessure, Deca.

Tijdens een Test only kuur (1gr/week) blessure aan voorarm en schouder.

Toen bewust tegen blessure 400mg Deca/week genomen, minder dan 3 weken later alle pijn weg.

Dus duidelijk voor mij, bij minste blessure, Deca.

Die test alleen zou even goed geholpen hebben, althans dat is mijn ervaring, kan ook van persoon tot persoon verschillend zijn misschien.

Deca gebruikt voor mijn 'jumpersknee', probleem bleef tijdens de kuur. Het verschilt misschien per persoon maar voor mij werkt het niet.

Vreemd dat het vooral schijnt te helpen bij schouder aandoeningen (dit blijkt toch uit wat snel gegoogle)

als je toch ON bent, is het zeker de moeite waard om het te proberen. speciaal ON gaan met deca om een blessure weg te werken, dat doe ik niet meer (probeer ik IGF of zo, minder impact op axis ed)

succes gast

gr

s

in mijn ogen onzin.ik ben zelf ook bezig met deca en testo en ,.....en ik heb aan beide ellebogen een ontsteking aan mijn pezen.opgedoken TIJDENS de kuur.

in mijn ogen onzin.ik ben zelf ook bezig met deca en testo en ,.....en ik heb aan beide ellebogen een ontsteking aan mijn pezen.opgedoken TIJDENS de kuur.

deca ondrukt ontstekingen, is zelfs bewezen denk ik; het doet iets met cortisone-receptors dacht ik.

je zal gewoon te snel te veel getraind hebben of zoiets :(

Terug
Naar boven