MuscleMeat

deca / cidoteston

Status
Niet open voor verdere reacties.

megafit

Cool Novice
Waardering
0
Sorry voor de slechte kwaliteit foto's krijg ze echt niet scherper!

Nandrolone
decanoate norma 2ml vial

L 06 37 032

E 07 2011

Er zit ook een bijsluiter bij..en in het glas zit een rood logo'tje

9/10

P1010861.JPG

P1010862.JPG

P1010872.JPG

P1010886.JPG

Ik weet dat test e een lange esther heeft..
maar geld dit ook voor de deca? heeft die ook ook pas zo'n late esther..?
dus de eerste vijf weken hoef ik niet veel te verwachten?Ik dacht toch echt dat je na de 3/4de week op z'n top zit van de kuur.???

deca heeft nog een langere halfwaarde tijd dan test e namalijk 15 dagen
(deca kickt dus nog later in)
dus lees de logjes nog eeens goed door want dit weet een leek nog

Dan mag jij mij zeggen waar ik het kan inlezen..als je de logjes een beetje volgt van de members hiero en dan iemand met een gelijke kuur..die merkt wel dat het na zo'n 10/15 dagen inkickt. duurt echt geen 5weken no way!

Wel waaaay,

Duurt minimaal 3 weken,kan zelf een week of 5 duren

• Topic Starter Topic Starter
Wel waaaay,

Duurt minimaal 3 weken,kan zelf een week of 5 duren

Oké thanks stel dat je fake hebt dan wordt het dus toch nog 5weken afwachten..of je moet eerdere gekke bijwerkingen hebben:rolleyes:
Ik baal ervan dat ik geen UV licht heb de rest klopt wel allemaal met de foto's ze lijken mij gewoon real..

bedankt voor de info mensen

ik merkte wat eind week 5 en dat was niet eens wat bijzonders oid.

Deca heeft de eigenschap je herstel te bespoedigen, maw je voelt 0,0 spierpijn heerlijk spul.

Was in de 1e 3 wkn al veel aangekomen, kan ik vertellen (zal wel vocht zijn gweest daar niet van), schrok van de weegschaal

DSCN1217.JPG

ik merkte wat eind week 5 en dat was niet eens wat bijzonders oid.

Deca heeft de eigenschap je herstel te bespoedigen, maw je voelt 0,0 spierpijn heerlijk spul.

Was in de 1e 3 wkn al veel aangekomen, kan ik vertellen (zal wel vocht zijn gweest daar niet van), schrok van de weegschaal

Maar dan weet je iniedergeval dat het spul in werking is..ik ben nu 2weken bezig en nog geen gram aangekomen???of zou dit nog kunnen komen..?

Geduld kerel, vanaf week 3-4 is normaal, dan ga je pas wat merken, mits je voeding en training op orde is!

Oké thanks stel dat je fake hebt dan wordt het dus toch nog 5weken afwachten..of je moet eerdere gekke bijwerkingen hebben:rolleyes:
Ik baal ervan dat ik geen UV licht heb de rest klopt wel allemaal met de foto's ze lijken mij gewoon real..

bedankt voor de info mensen

moest gister ff overgens mijn band of brothers oppikken bij de gameshop,voor 2,95 hadden ze een gadget,wat je bankbiljetten met uv bestraalde,moest gelijk aan je denken

Zonnebank heeft ook uv licht af trouwens...
Ga je naar de sunpower met je gear, en ff lekker zonnen ermee

oke heb ze onder uv licht gehad maar ik zie nergens een apotheek sticker oplichten vreemd wel het rode logo met norma hellassa..er heeft niemand een foto ?waar het logo te zien is met uv licht

0402005: productie datum: 2004 febr. en lotnummer is 005
(expire: 2006 febr.)

deca is 2 jaar goed

najah geen apotheek sticker in het uv licht de rest klopt allemaal! goede namaak iniedergeval! ben benieuwd of er wel een werkende stof inzit.zal ik stoppen met de kuur ben nu 2weken bezig of nog effe doorzetten en afwachten.?

Alvast bedankt

Voor de goede orde de fakes die wij hebben gehad, geen ML in ons systm is gekomen. Die zijn omgewisseld voor goeie!

Kosten wat t kost kuren he:duh:

Voor de goede orde de fakes die wij hebben gehad, geen ML in ons systm is gekomen. Die zijn omgewisseld voor goeie!

Kosten wat t kost kuren he:duh:

Wel netjes van de supplier dat die ze omruilt..
mij supplier zegt dat het 100%goed is..maar de test ent voel ik ook nog niks van tot nu toe..vanavond 3e injectie.

effe een gekke vraag/update..

ik heb de deca net gemeten en dit klopt gewoon! het is 2ml in de spuit.
daarna heb ik de cidoteston in de spuit opgezogen en ik kwam op 3ml in totaal?
tewijl er op de ampul 250mg staat er kwam dus maar 1ml in de spuit

DAG 14 en nog geen bijzonder verschil..???geen extra pomp geen gewichtstoename geen bijwerkingen enz..ik merk nog niks van de test ent of de deca.Nu een vraag aan de mensen die me kunnen helpen dit is me 1ste kuur,aas met een lange esther werken die opbouwend dus dat je bv na 10dagen je steeds beter gaat voelen met de pomp enzo? Of zou het spul in 1keer in moetten kicken zoals xtc alleen dan na 2-3weken?Ik merk wel dat het niet echt motiverend is voor de kuur en het trainen ik sta elke dag op de weegschaal en train en eet me eigen te pletter maar er gebeurd nog weinig:(

Wie o wie heeft tips of aanwijzingen

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven