XXL Nutrition

deca / cidoteston

Status
Niet open voor verdere reacties.

megafit

Cool Novice
Waardering
0
Sorry voor de slechte kwaliteit foto's krijg ze echt niet scherper!

Nandrolone
decanoate norma 2ml vial

L 06 37 032

E 07 2011

Er zit ook een bijsluiter bij..en in het glas zit een rood logo'tje

9/10

P1010861.JPG

P1010862.JPG

P1010872.JPG

P1010886.JPG

• Topic Starter Topic Starter
OMG, vergelijking XTC :nut:

Tip, lekker wachten je bent pas in dag 14. Herhaling: merkte pas eind wk 5 die piek, met alle bijwerkingen(zweten, kortademigheid ed).

Ja okej eind week 5 de piek maar vanaf wanneer merkde je voor jezelf dat het spul begon te werken..dat het zo lang nodig heeft voordat het iets met je doet.ik had idd beter een kickstart kunnen nemen dat doe ik de volgende keer ook.

paar dagen na de 1e injectie voelde ik n paar x soort van kriebel aan mn bal.

direct na de injectie had ik de 1e paar x een soort high/slaperig gevoel( dat verdween in de loop der tijd)

in week 3 of 4 ging ik voor de grap op de weegschaal staan, ik schrok van de kg's

Tot eind wk 5 heb ik niets gemerkt, daarna kortademig, zweten, mn pik die als rubber werd, klaarkomen was super moeilijk, laconiek zijn/ schijt aan alles/ super lekker voelen (i am the man complex, tot aan de nakuur:P ), extra geilheid niets van gemerkt.

Extreme kracht merk je niet zo snel omdat dit rustig aan gebeurd, maar je wordt echt wel sterker.

Herken je frustratie dat had ik de 1e 10 dgn, van je af zetten gwoon trainen,(lekker) eten en rusten. Ga maar weer eens over 21 dagen weer op de weegschaal staan.

Klopt Terbiz heeft gelijk! :)

Ik heb hier ook de nieuwe voor me en beginnen met 08 en geldig tot 2010.

Wat vullen we elkaar toch weer goed aan! :D

nog maar een keertje dan

van 250 kan je imo weinig verwachten,zelfs als eerste kuur

hey grote muis vertrouw je me niet meer :(

bodybeast geen probleem je geeft me nu toch gelijk :)

Tja Terbiz, ik heb toch echt goede deca gehad die ook langer dan 2 jr goed waren.
Bovendien kan je bij de houdbaarheid datum zeker 1 jr bijtellen als je het goed bewaard.

Maar, de nieuwe(re) versie is idd 2 jr houdbaar. :)

paar dagen na de 1e injectie voelde ik n paar x soort van kriebel aan mn bal.

direct na de injectie had ik de 1e paar x een soort high/slaperig gevoel( dat verdween in de loop der tijd)

in week 3 of 4 ging ik voor de grap op de weegschaal staan, ik schrok van de kg's

Tot eind wk 5 heb ik niets gemerkt, daarna kortademig, zweten, mn pik die als rubber werd, klaarkomen was super moeilijk, laconiek zijn/ schijt aan alles/ super lekker voelen (i am the man complex, tot aan de nakuur:P ), extra geilheid niets van gemerkt.

Extreme kracht merk je niet zo snel omdat dit rustig aan gebeurd, maar je wordt echt wel sterker.

Herken je frustratie dat had ik de 1e 10 dgn, van je af zetten gwoon trainen,(lekker) eten en rusten. Ga maar weer eens over 21 dagen weer op de weegschaal staan.

Kijk dit is nuttige info alleen jammer dat ik hetzelf nog niet ervaar.

ik ben nu op dag 15 en ben 2kilo aangekomen maar dit kan ook door de creatine komen.Vraagje aan je heb jij een tijd geleden (paar jaar)op bodypage.nl ook al foto's en tekst over de echte en fake van de deca norma.En anders vergis ik me in iemand anders met jou hij heeft wel de zelfde avatar.

Groetjes

ook al foto's en tekst over de echte en fake's van de deca norma gepost zijn moest erachter.

Tja Terbiz, ik heb toch echt goede deca gehad die ook langer dan 2 jr goed waren.
Bovendien kan je bij de houdbaarheid datum zeker 1 jr bijtellen als je het goed bewaard.Maar, de nieuwe(re) versie is idd 2 jr houdbaar. :)

Ws had je voor 2002

Bekijk deze is voor de grap dan:
geproduceerd in 2002 maand 07

expires 07 2004

norma_11.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven