XXL Nutrition

deca+dboll?

rafael25 zei:
Nou dan neem toch 100 mg per dag dan moet je zeker naar de dokter kerel ......vandag niet meer maar volgende week kunnen ze je opnemen ???

100 mg is goed te doen voor een gevorderde....maar een noob???

• Topic Starter Topic Starter
ik heb me verdiept en nergens gevonden, hoeveel dbol, er staat gewoon dbol, deca en testo, van testo en deca staat de hoeveelheid erbij, maar van dbol niet, dus kunnen jullie me hier dan even helpen?? en ik heb 5 maanden geleden al een gewone testo kuur gedaan

Ik wil je best helpen kerel, maar je komt nogal noob over snap je.
Ik ga je dan niet vertellen wat je moet doen...ga ik me nog verantwoordelijk voelen ook.
Stel je voor :p

Lees lees lees....

ik train al 3 jaar, al 1 testo only kuur achter de rug, dus noob?? Zeg gewoon aub

ik weet het, maar antwoord gewoon
ik weet anders niet wat te zeggen tege die dokter, of is een testo+deca kuur ook voldoende?

is testo+deca kuur voldoende dan?? zonder dboll? maar met dboll begint alles toch vlugger te werken, zonder dboll duurt het langer eer de aas beginnen te werken

spiermassa zei:
ik weet het, maar antwoord gewoon
ik weet anders niet wat te zeggen tege die dokter, of is een testo+deca kuur ook voldoende?

Als jij de spulen van de DOKTER krijgt dan zal hij ook weten hoeveel pillen je moet nemen of niet kerel!!!!!!!!!!

Ga nou naar de dokter je bent bijna telaat ????

okok, ik laat jullie straks nog iets wete, ciao

geen karma dus :(

Ban!

Lol , dat jullie hier nog op in gaan :rolleyes:

dennis88 zei:
Lol , dat jullie hier nog op in gaan :rolleyes:

Is toch leuk man, anders verveel ik me zo.
Bovendien is MrJ niet online...voordat hij er een slotje aanhangt heb ik weer een beetje lol gehad! ;)

Als ik zeg hoeveel d-boll je moet nemen krijg ik dan die karma punt? :knipoog smiley:

hahaha ff vlug naar de dokter:D aiijaii wat een gekte..

Terug
Naar boven