XXL Nutrition

Deca-Durabolin 1ml/100mg en 250mg testosterone enanthate

nordcore

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
87kg
Vetpercentage
25%
Iemand deze eerder gezien? echt of nep?
Ben nu bijna klaar met kuur, heb zeker weer wat kilo's erbij gepakt, niet zoveel als gehoopt vandaar vroeg ik het me even af....

06012009342.jpg

06012009343.jpg

06012009346.jpg

06012009351.jpg

• Topic Starter Topic Starter
5 kilo is idd niet super veel.
was dit je eerste kuur?

ik ging echt keihard op die test maar wel in combinatie met andere deca en d-bol, was dik 12 kilo aangekomen. heb deze deca nog wel liggen maar nog niet aangeraakt.

maar het zou dfus best zo kunnen zijn dat deze deca dus gewoon fake is en dat de resultaten om die rede zo laag zijn?

volgende keer dus vragen om gangbare hoeveelheden in flesjes voor de zekerheid...dan is echt iig iets makkelijke rvan nep te onderscheiden.

maar het zou dfus best zo kunnen zijn dat deze deca dus gewoon fake is en dat de resultaten om die rede zo laag zijn?

volgende keer dus vragen om gangbare hoeveelheden in flesjes voor de zekerheid...dan is echt iig iets makkelijke rvan nep te onderscheiden.

die deca=echt althans er zit zeker weten werkzame stof in.
en de rede van je lage resultaten kan aan veel meer factoren liggen.

Nee, ligt niet aan de Deca, op enkel 500 mg test e/w pak je op 10 weken (zeker in je 1e kuur) meer als 5 kg. Ik denk echt dat het aan je voeding heeft gelegen.

Gr

die deca=echt althans er zit zeker weten werkzame stof in.
en de rede van je lage resultaten kan aan veel meer factoren liggen.

Nee, ligt niet aan de Deca, op enkel 500 mg test e/w pak je op 10 weken (zeker in je 1e kuur) meer als 5 kg. Ik denk echt dat het aan je voeding heeft gelegen.

Gr

Ik zal voor ik aan de volgende kuur begin hier op het forum eens posten wat ik allemaal eet en hoeveel, wellicht kan ik hier toch nog het e.e.a. aan verbeteren...

Iig hartelijk dank voor de reacties.

Sinds ik met kuurtje begonnen ben merk ik wel dat ik zeer moeizaam in slaap kom, om die rede rook ik tegenwoordig s'avonds vlak voor het naar bed gaan een half hash jointje...dan slaap ik veel sneller...

misschien dat een combijnatie van toch verkeerd eten en te weinig slaap de rede is voor de lage resultaten.
of het gebruik van de hash?

Ik zal eens zoeken op het forum hoe anderen dit doen, misschien moet ik ipv een jontje maar eens gaan denken aan andere slaapmiddelen....

100ml deca + 100 ml testo kuur

Goeiemidag ,

ik een tijdje af wa je het beste als eerst kuur kan doen
een maat van me raad mij aan om 12 weken 100ml deca en 100ml testo te zetten iederen week ...?

Is dit een verstandige keus weet iemand hier antwoordt op?
of wat is verstandiger ?

ik ben 24 ben 1.93 en weeg 78kilo

Nee en kuur voorstel ook niet.

Eten en trainen zal je, vergeet de AAS maar voor de komende 2 jaar. Lees stickys!

Goeiemidag ,

een maat van me raad mij aan om 12 weken 100ml deca en 100ml testo te zetten iederen week ...?

of wat is verstandiger ?

Eerst meer over aas lezen vriend.
kom dan met een voorstel
suc6

test 500 mg(10week) deca 200 mg(10 week) dbol 50mg(5 week)
was mijn laatste.

deca is idd laag gedoseerd maar is zijn eerste kuur dus had er echt wel meer gains mee mogen maken.
Misschien toch niet helemaal je voeding in orde... probeer rond de 4000kcal te eten.

dit is dus echt de grootste onzin

jij weet NIKS, maar dan ook écht NIKS van zijn metabolisme. Ik kan goed groeien op 4000kcal, maar ik ken ook mensen die 5500kcal moeten eten om op gewicht te blijven. Dus misschien valt hij zelfs wel af met 4000kcal. Wat een loos advies is dit zeg.

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Goeiemidag ,

of wat is verstandiger ?

die maat is niet de slimste dan.

ik zou hem een paar foute tikkels geven!

het is verstandiger om eens te gaan trainen. 78 kilo bij 1.93, dan ben je een magere spriet die zelfs al kan groeien als hij de pillen een weekend laat en in plaats daarvan naar een tv programma zoals live & cooking gaat kijken.

Terug
Naar boven