XXL Nutrition

deca-durabolin goed voor de gewrichten ???

Ik zou jullie zeggen dat Deca voor mijn schouder wonderen heeft gedaan! (op 200mg)

Ik had last van mn schoudergewricht joh... sjezus!!
Meer dan een half jaar lang!! Kon niet bankdrukken, kon zelfs niet eens een dumbbell curl doen zo erg!

Pijnstillers/ontstekingremmers gehad van doc, jah hielp in de zin van geen pijn (DUH als je pijnstillers krijgt). nadat ik ermee was gestopt, je raad et al, pijn weer terug!
Docter zei of we doen een corticoidespuit erin, OF je neem een half jaar rust.
Iedereen raadde die injectie af en een half jaar nix doen begin ik niet aan natuurlijk.

Dus wat toen gedaan? Na aanleiding van een topic van Yzord, heb ik een kuurtje met Deca gedaan. En weetje wat? WEG!!! helemaal weg! Ik heb er zelfs nu een jaar later geen last meer van! Voor mij dus reden genoeg om te concluderen dat Deca wel degelijk KAN werken. Is voor ieder individueel lichaam weer anders natuurlijk..

Succes!

Ik zou jullie zeggen dat Deca voor mijn schouder wonderen heeft gedaan! (op 200mg)

Meer dan een half jaar lang!! Kon niet bankdrukken, kon zelfs niet eens een dumbbell curl doen zo erg!

Pijnstillers/ontstekingremmers gehad van doc, jah hielp in de zin van geen pijn (DUH als je pijnstillers krijgt). nadat ik ermee was gestopt, je raad et al, pijn weer terug!
Iedereen raadde die injectie af en een half jaar nix doen begin ik niet aan natuurlijk.

Dus wat toen gedaan? Na aanleiding van een topic van Yzord, heb ik een kuurtje met Deca gedaan. En weetje wat? WEG!!! helemaal weg! Ik heb er zelfs nu een jaar later geen last meer van! Voor mij dus reden genoeg om te concluderen dat Deca wel degelijk KAN werken. Is voor ieder individueel lichaam weer anders natuurlijk..

Succes!

mooi verhaal, geluk voor jou bro

deca smeert idd goed, heb ik ook al ondervonden!

als je ooit problemen hebt of gehad met je gewrichten blijf dan vooral uit de buurt van winstrol! ;)

Succes!

Voor hoeveel weken heb je die kuurtje gedaan?
Mischien ga ik het ook dan effe proberen, heb ook ontzettend last van mijn rechter schouder

@Hec
Ik heb toen 10weken gekuurd.
Wk 1-10 Test E 500mg
Wk 1- 8 Deca 200mg
Wk12-14 Nolva 40mg/20mg

@Vanspieregem: Hmm ik ga 13augustus 22dagen rondreis doen in Indonesie, en zat daarna te denken om misschien beetje Test/Winstrol te zetten.. om weer even schone massa aan te zetten omdat ik heus wel wat verlies in mn vakantie.

maar kwam het nu specifiek door de deca,of kan het ook door test

Daar zijn de geleerden nog niet over uit :P
Het kippetje of et eitje haha.

Neejhoor, ik heb dat half jaar daarvoor ook een kuur gedaan met Test erin.
En hij bleef gewoon die pijn. Toen met die Deca erbij was het weg opeens :D
Daaruit concludeer ik dat het voor mij de Deca is geweest

Terug
Naar boven