Fitness Seller

Deca = gele urine?

spietuut

Cool Novice
Waardering
1
Ik heb laatst m'n eerste deca's gezet, maar er is iets wat me opvalt.nl;
m'n urine is ongewoon geel, zeg maar gifgeel. Het ziet er uit als iets wat in een kernreactor thuis hoort. :dunno: Het geeft nog net geen licht.

Heeft iemand hier ervaring mee? kan het eigenlijk kwaad?

Tijdens een kuur heb je gewoon meer afvalstoffen in je lichaam.

Voldoende water drinken dus. Maar dat moet je eigenlijk altijd al. 3 tot 5 liter is geen overbodige luxe. :)

Je bent niet toevallig een krachtige multi vitamine gaan gebruiken?, daar ga je ook vaak felgeel van pissen.

En idd. heel veel drinken (eigenlijk altijd) maar vooral tijdens het kuren.

De oplossing zit hem hoogstwaarschijnlijk idd in je waterhuishouding, waarschijnlijk drink je te weinig... Normaal moet je bij gemiddelde temperaturen in Ned 2-3 liter water drinken. Tijdens je kuur mag je deze hoeveelheid gerust verdubbelen.

• Topic Starter Topic Starter
ik drink denk ik zo'n 4 liter water per dag, dan moeten de andere vochthoudende dranken er nog bij geteld worden. ik ben meer op het toilet dan ergens anders. :toilet:
Maaruh ik gebruik inderdaad sinds kort (sinds ik deca spriets) 2 maal zoveel multivitaminen.

Is geloof ik de vitamine B, die felle kleur.
Neem die multi maar es in voor het trainen, is het een stuk minder.
Dan wordt het goed opgenomen!

De kleur gaat nog wel... maar als je na het pissen ook nog een luchtverfrisser nodig hebt..... bah bah Lijk wel een hitsige bunzing die z'n terrein afbakend

Idd hoe meer ik drink hoe lichter de kleur.. Vit B erbij en het wordt echt chemisch..

opvangen en inspuiten, daar groei je haar op je bips van :D :D

Ik heb het tijdens mijn eerste kuur ook gehad alleen was de kleur gif geel tot licht groen en het kwam door te weinig water drinken .Het kleurt na een tijdje wel weer gewoon

hoe meer je drinkt hoe minder geel je urnine ziet, als je genoeg hebt gedronken dan zal je zien dat ie vrijwel kleurloos is

Terug
Naar boven