Fitness Seller

Deca of Bold?

SnuffSann

Competitive Bodybuilder
Waardering
83
Lengte
1m92
Massa
108kg
Vetpercentage
12%
Zit met het volgende dilemma.
Ik ben mijn volgende kuur aan het voorbereiden en weet niet wat ik als bijstof zal nemen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Trenbolone, helaas heb ik dat in mijn tweede kuur al gebruikt en dus ben ik genoodzaakt een andere mass-builder als bijstof te kiezen.
Naar mijn weten zijn deca en boldenone de enige andere steroiden die voor een dusdanige massa kunnen zorgen, alle andere zijn milder en minder gains.
Nu gaan er een hoop verhalen de ronde over deze 2 bijstoffen. Deca geeft een hoop massa maar dit is ook vet en vocht. Bold geeft minder massa dan Deca maar dit zijn dan ook wel harde gains.
Mijn vraag luid: Welke van de twee geeft de meeste massa en is dus als mass-builder het krachtigst?

ging je lekker op tren? en hoelang ben je off?

je kan anders prima nog een keer tren gebruiken, de kuur met bold/deca gaat denk ik tegenvallen als je al tren gebruikt hebt..

Deca...

Dat is toch een massabouwer bij uitstek.

En wat RWD ecto zegt...je kan idd nog wel een keer Tren pakken hoor.

Laatst bewerkt:
als je laag in vetpercentage zit zou ik voor deca kiezen, wel rekening houden dat het voor sommige een moeilijk herstel zal geven

• Topic Starter Topic Starter
ging je lekker op tren? en hoelang ben je off?

je kan anders prima nog een keer tren gebruiken, de kuur met bold/deca gaat denk ik tegenvallen als je al tren gebruikt hebt..

Ik ben nog in mijn tweede kuur.
Heb afgelopen donderdag mijn laatste tren gezet.
Mijn kuur:

D-bol: 50mg/d week 1-5
Test: 500mg/w week 1-14
Tren: 400mg/w week 1-10

Nakuur: Nolva en aromasin beiden 4 weken, beiden 20mg/w.

Ik ben begonnen met een gewicht van 102,5kg en een BF van 16,6%.
Na 10 weken zit ik nu op 114,0kg met een BF van 15,5%

Zoals je ziet ben ik enorm gecharmeerd van Trenbolone, ook nog eens dat ik op wat pukkeltjes na geen bijwerkingen heb, niks nada noppes.

Het is mijn bedoeling om begin juli mijn derde kuur te starten.
Dit betekent dat na mijn laatste inject ik 12 weken geen AS zal gebruiken.
Moet ook nog vermelden dat ik de gehele kuur HCG gebruik en wel 100IU/d IM.
Dit werkt werkelijk fantastisch, mijn noten zijn oppie toppie en heb geen last van libido-problemen whatsoever.

Het zou echt fantastisch wezen als ik nog eens Tren kan gebruiken.
Kan dit wel, ik bedoel, is het niet zo dat je moet switchen omdat je lichaam aan dezelfde stof gewend raakt?
Mijn bedoeling is om in mijn derde kuur als basis 750mg Test elke 5 dagen te zetten dus zou ik als ik Tren weer kan gebruiken dit kunnen opvoeren naar 600mg/w?

1: Deca
2: begrijp je huidige kuur niet @16% neem je Dboll en tren?

denk niet dat je midden in de zomer vol met vocht wil zitten door de deca

Dboll, neem je op een laag vetp, anders zul je alleen veel vet en vocht aankomen, en de combi met trenbolone?

verklaar eens waarom je er voor gekozen hebt.

Ik zou niet weten waarom je dianabol niet zou kunnen nemen met een BF van 16,6%.
Dit vind ik persoonlijk bij uitstek een uitstekende kickstart, niet voor massa maar voor de kracht-toename die ik kan benutten wanneer de test en tren inkicken.
Ik ben een ecto en kan je verzekeren dat er van toename van vocht en vooral vet door d-bol geen sprake is is mijn geval.
Ik ben het dus totaal oneens met je bewering dat je hiermee alleen veel vet en vocht aankomt.
Een combi met trenbolone werkt uitermate goed heb ik ervaren. Ook veel research rond deze stack gedaan en kreeg alleen maar positieve respons, dus zou ik van jou wel willen weten wat hier nu zo verkeerd aan is.
Het is mijn bedoeling om veel massa op te bouwen dus moet ik het hebben van massa-builders. Van Tren zei men dat het enorm goed werkt alleen werd er beweerd dat de bijwerkingen nogal heftig zijn. Nou to be honest, ik heb werkelijk nergens last van op wat pukkeltjes na.
Ik heb tegen mezelf gezegd, zolang ik onder de 18% BF blijf zal ik doorgaan met bulken totdat ik het gewenste gewicht heb. Dan zal ik totaal andere AS gaan nemen om mijn spiermassa meer naar voren te brengen. Tis niet mijn bedoeling om nu al een strak wasbordje te hebben, dat komt later, waarom nu gaan cutten, eerst die massa erop met een BF binnen de perken en dan gaan polijsten.

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

denk niet dat je midden in de zomer vol met vocht wil zitten door de deca

Helemaal mee eens, dus als ik Tren nog eenmaal kan gebruiken ben ik allang tevreden.

Op 114 kg ben je niet echt een ecto meer hoor :p

Ik zou niet weten waarom je dianabol niet zou kunnen nemen met een BF van 16,6%.
Dit vind ik persoonlijk bij uitstek een uitstekende kickstart, niet voor massa maar voor de kracht-toename die ik kan benutten wanneer de test en tren inkicken.
Ik ben een ecto en kan je verzekeren dat er van toename van vocht en vooral vet door d-bol geen sprake is is mijn geval.
Ik ben het dus totaal oneens met je bewering dat je hiermee alleen veel vet en vocht aankomt.
Een combi met trenbolone werkt uitermate goed heb ik ervaren. Ook veel research rond deze stack gedaan en kreeg alleen maar positieve respons, dus zou ik van jou wel willen weten wat hier nu zo verkeerd aan is.
Het is mijn bedoeling om veel massa op te bouwen dus moet ik het hebben van massa-builders. Van Tren zei men dat het enorm goed werkt alleen werd er beweerd dat de bijwerkingen nogal heftig zijn. Nou to be honest, ik heb werkelijk nergens last van op wat pukkeltjes na.
Ik heb tegen mezelf gezegd, zolang ik onder de 18% BF blijf zal ik doorgaan met bulken totdat ik het gewenste gewicht heb. Dan zal ik totaal andere AS gaan nemen om mijn spiermassa meer naar voren te brengen. Tis niet mijn bedoeling om nu al een strak wasbordje te hebben, dat komt later, waarom nu gaan cutten, eerst die massa erop met een BF binnen de perken en dan gaan polijsten.

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Helemaal mee eens, dus als ik Tren nog eenmaal kan gebruiken ben ik allang tevreden.

nooit gehoord van deze combi.

raar ook dat je geen bijwerkingen hebt van Tren, er zijn mensen die zelfs op 200mg al,slecht slapen en zweet aanvallen hebben.

Ik heb zelf nooit een goede werking van tren e gehad, wel van para en ace.
kan begrijpen als er gekozen word voor tren/test in en bulkkuur om zo schone massa te pakken, maar met Dboll erbij niet. met een hoger vetp. als 10%

maar goed zo zie je maar weer dat producten bij velen verschillend werken.

dikke gain trouwens van 11.5 kilo en je vet iets lager. :thumb:

nooit gehoord van deze combi.

raar ook dat je geen bijwerkingen hebt van Tren, er zijn mensen die zelfs op 200mg al,slecht slapen en zweet aanvallen hebben.

Ik heb zelf nooit een goede werking van tren e gehad, wel van para en ace.
kan begrijpen als er gekozen word voor tren/test in en bulkkuur om zo schone massa te pakken, maar met Dboll erbij niet. met een hoger vetp. als 10%

maar goed zo zie je maar weer dat producten bij velen verschillend werken.

dikke gain trouwens van 11.5 kilo en je vet iets lager. :thumb:
Thanx bro, ik had ook niet gedacht zo positief op Tren te reageren, eigenlijk op alle AS die ik heb genomen tot nu toe, knock on wood maar tot nu toe totaal geen bijwerkingen.
Ik heb nog 4 weken test te gaan dus die gain kan nog wat groter worden. Moet wel zeggen dat mijn voeding tip top in orde is en schoon.
Schrik niet maar ik zit op een dagelijkse intake van 7800 kcal.

Nu nog de bevestiging of het oke is om mijn derde kuur ook Tren als bijstof te gebruiken.

Mijn gedachte gaat dan uit naar:

Test: 750mg/e5d week 1-14
Tren: 600mg/w week 1-10

Kan goed, denk dat je nu onderhand zelf wel weet hoe je lichaam reageert.

als KS kun je ace en prop toevoegen de 1e 3-4 weken.
wil je wel het advies meegeven om 4 maand tussen je laatste inject en volgend te laten.

Laatst bewerkt:
Boldenone :cool:

Ik zat al op je comment te wachten van bold. ;)

On-topic: tren met een goede dosis testo en eventueel een aromatase inhibitor zal je wel goede gains geven.

Je kan ook de acethaat eens proberen en zien of je een verschil merkt, ik ging beter op de ace allesinds.

kansahente de verdad

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

hahahahahaha een ecto van ruim 110 kilo,t moet niet gekker worden.

Precies wat knikker zegt. Switchen van ester en gaan voor ace als je perce trenbolone wilt. Persoonlijk zou ik gewoon gaan voor highdose test. Toch dé massabouwer bij uitstek.. Maar goed, als je zo weinig sides ondervind van de tren..

1500mg test ew
10mg nolva ed (of arimidex als je in de nolva=nogains shit geloofd)

en dan voor 12 weekjes..

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

wat is er trouwens grappig aan een ecto van 110kg.. hij doelt op zijn lichaamstype..

Precies wat knikker zegt. Switchen van ester en gaan voor ace als je perce trenbolone wilt. Persoonlijk zou ik gewoon gaan voor highdose test. Toch dé massabouwer bij uitstek.. Maar goed, als je zo weinig sides ondervind van de tren..

1500mg test ew
10mg nolva ed (of arimidex als je in de nolva=nogains shit geloofd)

en dan voor 12 weekjes..

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

wat is er trouwens grappig aan een ecto van 110kg.. hij doelt op zijn lichaamstype..

dat snap ik,maar iemand van 110 kilo mag zich zelf toch wel ecto-af noemen,tenzij hij langer dan 2 meter is.

Terug
Naar boven