XXL Nutrition

deca of tren gyno, is er een verschil?

Aquilla

Cool Novice
Waardering
0
De titel zegt het al... Ik ben erg gevoelig voor gyno, niet van test only (zat overlaatst zelf op 1000mg zonder anti-e), maar wel zodra ik er deca aan toevoeg. Ik veronderstel dus dat het met prolactine te maken heeft.
Maar na veel zoeken heb ik ergens gelezen dat Tren niet de prolactine verhoogt (itt deca), maar wel een stof die daar op lijkt en dus ook aan diezelfde receptor kan hechten. Ik ben me deze vraag vooral gaan stellen omdat er blijkbaar jongens zijn die van deca-test wel gyno krijgen, maar niet van tren-test.
Zijn hier mss jongens die hetzelfde ervaren? Die dus zonder problemen tren-test kunnen zetten, maar van deca-test de tepelzooi krijgen?

deca werkt zelf als een oestrogeen en zet nog is om naar oestrogeen,daarom gyno.
Niet door prolactine(kan je mss meer melk van af scheiden).

heb voorheen met 500mg test gekuurd en 400mg tren en van die kuur heb ik voor eerste keer last gehad van gyno
voorheen met test en deca nergens last van
meschien beetje persoonsgebonden

heb voorheen met 500mg test gekuurd en 400mg tren en van die kuur heb ik voor eerste keer last gehad van gyno
voorheen met test en deca nergens last van
meschien beetje persoonsgebonden

Hangt van de gevoeligheid van bepaalde receptoren af vermoed ik.
En van de hoeveelheden ook.400mg tren is niet te vergelijken met 400mg deca.

deca werkt zelf als een oestrogeen en zet nog is om naar oestrogeen,daarom gyno.
Niet door prolactine(kan je mss meer melk van af scheiden).

ja, en zelfs een bepaald soort E wat aan de AR hecht. kortom, helemaal k*t dus want daar valt niets tegen te doen dan stoppen met kuren. maar dat wil niemand horen :D.

en omdat in dat geval AI/SERM's niet werken wordt het maar een prolactine toegeschreven, waar geen enkel bewijs voor is.

• Topic Starter Topic Starter
thx guys.

tis echt een ingewikkeld onderwerp...hoe meer ik erover lees, hoe vager het lijkt :(

Ik wou graag is een tren kuurtje proberen, maar denk gewoon dat ik er van zal wegblijven.

toch bedankt

Terug
Naar boven