XXL Nutrition

deca ook een soort/variant gyno(achtig) gevoel

doctor

Cool Novice
Waardering
0
Heb al even zitten zoeken in search functie maar vind het niet direct terug..

Je kan van deca ook een soort/variant gyno(achtig) gevoel krijgen aan je tepel..die is weg te krijgen met een B vitamine ofzo..

Who nows...thxs

Volgens mij bedoel je dat B6 zich bind aan de progesteron receptor. Het schijnt dat je hier wat baat van kan hebben preventief tegen gyno via die weg. Zelf probeer ik B6 op minimaal 200mg ED bij mijn volgende kuur (test en trenbolone).

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij bedoel je dat B6 zich bind aan de progesteron receptor. Het schijnt dat je hier wat baat van kan hebben preventief tegen gyno via die weg. Zelf probeer ik B6 op minimaal 200mg ED bij mijn volgende kuur (test en trenbolone).

Succes met je volgende kuur:D

Enig idee waar ik zuivere B6 kan vinden.

koekeluh?

Geef geen bakken geld uit aan dure vitamine´s!!Koop gewoon vit.B complex 100mg bij het kruidvat voor 5 euro.
Waarom?
Vit B is net als vit C oplosbaar in water dus pis je gewoon weer uit!!

Gevoelige tepels/gyno?Neem het zeker voor het onzekere: novaldex.
Bij deca?Neem tijdens gebruik van deca als je er gevoelig voor bent proviron bij om aromatiseren te voorkomen.

SUCCES!!

beter armidex ipv proviron ;)

griekse deca

verkoopt er iemand griekse deca ik heb dringend griekse deca nodig
ongv 50 st

Geef geen bakken geld uit aan dure vitamine´s!!Koop gewoon vit.B complex 100mg bij het kruidvat voor 5 euro.
Waarom?
Vit B is net als vit C oplosbaar in water dus pis je gewoon weer uit!!

Gevoelige tepels/gyno?Neem het zeker voor het onzekere: novaldex.
Bij deca?Neem tijdens gebruik van deca als je er gevoelig voor bent proviron bij om aromatiseren te voorkomen.

SUCCES!!

Goede tip! 25mg ed zou het kunne doen..is ter voorkoming..heb er geen last van maar soms voel ik ze kriebelen men tepels :D

Terug
Naar boven