AndroidHealthClinic

Deca primo testo

Heavyweight

Novice
Waardering
0
hallo ik zit nu in de laatse fase van mijn kuur nog 2 weken ik wil na mn kuutr pregnyl nemen maar isset evrstandig om nolvadex of clomid te gebruiken erna of andere middelen?
ik deed een soort piramide systeem:
w1: 1deca-primo-test
w2: 2""-2""-2""
w3: 2""-2""-2""
w4: 3""-3""-3""
w5: 3""-3""-3""
w6: 2""-2""-2""
w7: 2""-2""-2""
W8; 1""-1""-1""

nu had ik verder nog een vraag er bij in gebruari wil ik glenbuterol als cutter gebruiken in combi met deca is dat een goed idee of heeft iemand een beter iedee

Pff kerel.. leer eens typen..:D

1. Pyramide systeem is achterhaald.. maargoed hoop dat je er resultaat van hebt..
2. Kuren met deca dan is pregnyl alleen niet voldoende.. neem er 4 weken nolvadex bij.
3. nog 2 weken te gaan en in Feb. al willen kuren met deca?? zeer onverstandig.. kun je je kuur beter in 1x doortrekken. Anders Time on + nakuur = time off hanteren, minstens!

Ik blijf me verbazen over het gebrek aan kennis bij vele gebruikers! Ik bedoel.. bezind eer ge begint..

En 19 is erg jong.

Zijn leeftijd vind ik minder erg dan zijn schema/kennis

Heavyweight zei:
hallo ik zit nu in de laatse fase van mijn kuur nog 2 weken ik wil na mn kuutr pregnyl nemen maar isset evrstandig om nolvadex of clomid te gebruiken erna of andere middelen?
ik deed een soort piramide systeem:
w1: 1deca-primo-test
w2: 2""-2""-2""
w3: 2""-2""-2""
w4: 3""-3""-3""
w5: 3""-3""-3""
w6: 2""-2""-2""
w7: 2""-2""-2""
W8; 1""-1""-1""

nu had ik verder nog een vraag er bij in gebruari wil ik glenbuterol als cutter gebruiken in combi met deca is dat een goed idee of heeft iemand een beter iedee

Wat zijn je stats?

stats? wat zijn dat? ;)

• Topic Starter Topic Starter
o sorry dat ik nu pas wat terug stuur mijn stats zijn als volgt:
19 jaar net 2 maandjes 19
104 kilo ben 3 jaar gelden begonnen woog toen 68 kilo
vetpercentage denk rond 15 %?
dit is mijn 1e echte kuur

• Topic Starter Topic Starter
ja en ik weet het ik typ ik kan niet typen haha

Hoeveel kilo heb je nou eigenlijk gewonnen , vriend en waarom is in topic 1 je vet nog 19 en nu ineens 15 ?

Van 68 kg naar 104 kg , ben jij een reus geworden?
Deca en primo samen , waarom neem je niet een van de twee?
En geef u schema eens weer in mg...

Terug
Naar boven