MuscleMeat

Deca,Susanon,Spectriol???

serdy

Novice
Waardering
0
Deca,Susanon,Drive???

Ik ga volgend week met een 8 weken kuur beginnen

Deca-Durabolin 200mg/week
Sustanon 250mg/week
Drive 1ml/week

Dit is mijn 3de kuur
Tot nu toe heb ik aleen Deca durabolin gebruikt 300mg/week
ik kwam er maar 4 kilo van bij telkens

ik ben nu 1m80 en 75 kilo 13%vet

Mijn vraag is; is dit wel een goede combinatie? of zou ik andere middelen gebruiken?
Ik zou graag 7-8 kilo spiermassa willen bijkomen maar ik wil niet zo een zware kuur doen.
Het moet een lichte kuur blijven

Laatst bewerkt:
serdy zei:
ik kwam er maar 4 kilo van bij telkens[/B]

is wel weinig kerel, hoe zat je met je voeding, training en nakuur?

en spectriol, wat is dat ook al weer? de actieve stoffen dus?

serdy zei:
Ik ga volgend week met een 8 weken kuur beginnen

Deca-Durabolin 200mg/week
Sustanon 250mg/week
Spectriol 1ml/week

Dit is mijn 3de kuur
ik kwam er maar 4 kilo van bij telkens

ik ben nu 1m80 en 75 kilo 13%vet

Mijn vraag is; is dit wel een goede combinatie? of zou ik andere middelen gebruiken?
Ik zou graag 7-8 kilo spiermassa willen bijkomen maar ik wil niet zo een zware kuur doen.
Het moet een lichte kuur blijven

Je 3e kuur? En je bent 19?!

ben zelf ook wel benieuwd wat spectriol is!

ach ja zo zijn er wel meer mensen die veel kuren al hebben gehad op die leeftijd doe je niks aan! ik moet zelf ook niet zeuren ben ook nog jong! maar heb nog niks gehad! Nog niet! ....

je bent met 1.80 en 75 kg en vet% van 13. ook niet echt uitgegroeid. zou eerst proberen op natuurlijke manier te groeien. zit veel meer in. zou kuren vooralsnog bewaren voor later. hoewel je al gekuurd hebt. p.s. dit is niet belerend bedoeld

advies 1 ga niet voor sust maar voor test enath. of boldenone.

Spectriol is een mix van testosterone/nandrolone/methandriol en zou ik nooit gebruiken. Methandriol heeft een direct oestrogene werking net als Nandrolone. Voeg daarbij het naar oestrogeen aromatiserende testosteron en je hebt de perfecte waterbom.
Daarom wordt Spectriol ook specifiek in dieren gebruikt om het gewicht (veelal vocht) omhoog te brengen zodat de verkoopopbrengst hoger is.

praetorian zei:
ben zelf ook wel benieuwd wat spectriol is!

ach ja zo zijn er wel meer mensen die veel kuren al hebben gehad op die leeftijd doe je niks aan! ik moet zelf ook niet zeuren ben ook nog jong! maar heb nog niks gehad! Nog niet! ....

Laatst bewerkt:
spectriol kan een beetje gezien worden als een lichtere vorm van sustanon het heeft ook wat snelle en trage esters het gebruik naast een middel als susta in een kuur heeft dus weinig toegevoegde waarde . Het is meer een middel waar mensen goed opgaan die voor het eerst met test aan de gang willen gaan

Terug
Naar boven