AndroidHealthClinic

Deca+Sustanon+STH+proviron

de werkzame stof precies hetzelfde..onzin dus..

• Topic Starter Topic Starter
Dat dacht ik ook eerst, maar er is te veel namaak dat ik dat niet betrouwde, daarom die deca 50

ja maar die deca 50van apotheker zou beter werken dan die deca 200mg van de zwarte markt is mij wijsgemaakt

Andersom is juist beter. Er is heel lang terug een post hier geweest dat een hogere dosering per ml effectiever zou werken dan dezelfde dosering in meerdere ml's.

Of dat waar is of niet is niet eens belangrijker. Ik ga er standaard vanuit dat het effect gelijk is op dezelfde dosering, en neem veel liever de deca met mindere ml's. Want zo voorkom ik juist al dat extra oplossing wat je met 50mg/ml deca in je lijf stopt.

Andersom is juist beter. Er is heel lang terug een post hier geweest dat een hogere dosering per ml effectiever zou werken dan dezelfde dosering in meerdere ml's.

Of dat waar is of niet is niet eens belangrijker. Ik ga er standaard vanuit dat het effect gelijk is op dezelfde dosering, en neem veel liever de deca met mindere ml's. Want zo voorkom ik juist al dat extra oplossing wat je met 50mg/ml deca in je lijf stopt.

Het is toch zo dat de werkzame stoffen bij kortere esters per mg sterker zijn ?

4 iu per dag is super ben het met dream warrior eens alleen deca en testo

• Topic Starter Topic Starter
Op de site van jintropin stond er dat je de sth in de achterkant van je arm ook kon injecteren. Kan iemand me zeggen waar dat juist is? Tussen je triceps of in de kant waar je arm tegen je lichaam hangt? Of weet iemand een foto waar dit op te zien is?

je kan het gewoon im of subcutaan zetten. maakt dus niet uit waar ;)

klopt toch dat 80 procent van de deca die ze op de markt zo verkopen
stoffen zijn bij toegevoegd wat bijna enkel neveneffecten teweeg brengt !
zoals imuum systeem naar de klote of leverkanker (puisten:eek: )
of zit ik fout dan ?

of zit ik fout dan ?

je zit fout ;)

is het legaal om als 16-17 jarige een kuur te ondergaan van deca alleen ?
groetjes??? ;)

wat voor soort ben ik dan ?
ik heb gewoon genoeg informatie nodig voor als ik er mee wil gaan beginnen.
is het legaal of niet. zou me niet tegen houden maar dan kan ik dat ten minste tegen men broer zeggen zonder een lel tegen men gezicht aan te krijgen;)
groetjes

Je wilt het nog kunnen financiering zeg je.. dat is jammer. Je kunt beter wat door sparen zodat je op een lekkere dosis gaat.
Naar mijn mening, om het over geld te hebben.

:roflol: Proviron als kuuronderdeel om massa mee op te bouwen....gekker moet het niet worden :D:D:D:D:D:D

of zit ik fout dan ?

:roflol:

Altijd vermakelijk die sportschoolsprookjes! :D:D

Terug
Naar boven