- Waardering
- 6
Je zegt het inderdaad goed..ja maar die deca 50van apotheker zou beter werken dan die deca 200mg van de zwarte markt is mij wijsgemaakt
WIJSGEMAAKT
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zegt het inderdaad goed..ja maar die deca 50van apotheker zou beter werken dan die deca 200mg van de zwarte markt is mij wijsgemaakt
Dat dacht ik ook eerst, maar er is te veel namaak dat ik dat niet betrouwde, daarom die deca 50

ja maar die deca 50van apotheker zou beter werken dan die deca 200mg van de zwarte markt is mij wijsgemaakt
Andersom is juist beter. Er is heel lang terug een post hier geweest dat een hogere dosering per ml effectiever zou werken dan dezelfde dosering in meerdere ml's.
Of dat waar is of niet is niet eens belangrijker. Ik ga er standaard vanuit dat het effect gelijk is op dezelfde dosering, en neem veel liever de deca met mindere ml's. Want zo voorkom ik juist al dat extra oplossing wat je met 50mg/ml deca in je lijf stopt.
Dat dacht ik ook eerst, maar er is te veel namaak dat ik dat niet betrouwde, daarom die deca 50

je zult sneller deca 50 fakes hebben dan ug deca 200mg/ml![]()
klopt toch dat 80 procent van de deca die ze op de markt zo verkopen
stoffen zijn bij toegevoegd wat bijna enkel neveneffecten teweeg brengt !
zoals imuum systeem naar de klote of leverkanker (puisten)
of zit ik fout dan ?

is het legaal om als 16-17 jarige een kuur te ondergaan van deca alleen ?
groetjes![]()
![]()
is het legaal om als 16-17 jarige een kuur te ondergaan van deca alleen ?
groetjes![]()
![]()
klopt toch dat 80 procent van de deca die ze op de markt zo verkopen
stoffen zijn bij toegevoegd wat bijna enkel neveneffecten teweeg brengt !
zoals imuum systeem naar de klote of leverkanker (puisten)
of zit ik fout dan ?