Fitness Seller

deca test kuur en daarna test tren

cjw

Advanced Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
6%
Beste lezers ik wil graag flink wat massa pakken dus zatvte denken aan deze kuur
Week
1-5 dianabol elke dag
1-8 test e 500 mg pw
1-8 deca 400mg pw
8-17 test e 300mg pw
8-14 tren e 200mg pw om er mooi wat droger uit te komen
Maar nu is me vraag moet ik die deca erin laten of zal ik voor deze kuur gaan ?

Week
1-5 winstrol 50 mg elke dag
1-8tren e 200mg pw
1-12 test e 300mg pw
Of hebben jullie nog mooie adviesen of kuurtjes om wat mooie massa te pakken en toch redelijk droog te blijven voor de eerste keer tren gebruik?

1-6 50mg winstrol ED
1-12 250mg test e EW
1-10 400mg tren e EW

Nakuur

Kan goed wat droge massa gainen en sides zijn minder ivm low test high tren

Zal je goed op gaan voor 1e x tren

Zou voor eerste keer 200 pakken

Ben ik zelf niet mee eens. Ben ook begonnen op 200 daarna ge upt naar 400 sides vielen mee maar sloeg wel beter aan.
Sides van tren zijn imo overrated. Tot 400mg valt het allemaal wel reuze mee.

Sides van de tren had ik 1 a 2 weken.
Dit was dan snachts wakker worden om 5 uur maar ik kon meteen terug slapen.
Hevig zweten bij inspanningen.

Ik heb men tren en test verhoogd in het midden van mijn kuur van 250 test 400 tren naar 400 test 500 tren.
Geen sides.
Tren op 200 heeft niet veel nut denk ik persoonlijk.

Misschien leuk om te weten dat ik bij low test high tren ook helemaal geen last had van agressie.
Ik zou er wel hcg bij prikken trouwens.

Sides van de tren had ik 1 a 2 weken.
Dit was dan snachts wakker worden om 5 uur maar ik kon meteen terug slapen.
Hevig zweten bij inspanningen.

Ik heb men tren en test verhoogd in het midden van mijn kuur van 250 test 400 tren naar 400 test 500 tren.
Geen sides.
Tren op 200 heeft niet veel nut denk ik persoonlijk.

Misschien leuk om te weten dat ik bij low test high tren ook helemaal geen last had van agressie.
Ik zou er wel hcg bij prikken trouwens.

Waarom ben je van mening om er hcg bij te prikken?

Waarom ben je van mening om er hcg bij te prikken?

Omdat het herstel met tren vrij zwaar is. Door middel van hcg wil je zo snel mogelijk weer je eigen test productie op gang brengen = sneller herstel.

Sterker nog, elke kuur waarbij tren in het spel is ga je gewoon voor hcg. Lage libido wil je echt niet op je geweten hebben :o

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Omdat het herstel met tren vrij zwaar is. Door middel van hcg wil je zo snel mogelijk weer je eigen test productie op gang brengen = sneller herstel.

Sterker nog, elke kuur waarbij tren in het spel is ga je gewoon voor hcg. Lage libido wil je echt niet op je geweten hebben :o

Feit ! Dat wil ik zeker niet haha ;) bedankt voor de tips

Tren sides zijn persoonsgebonden.

Ik denk dat het meer persoonsgebonden is hoe je ermee omgaat, de één vind het dramatisch als hij slecht slaapt en de ander vind het allemaal wel meevallen want zonder tren sliep hij ook wel eens slecht...

Ik denk dat het meer persoonsgebonden is hoe je ermee omgaat, de één vind het dramatisch als hij slecht slaapt en de ander vind het allemaal wel meevallen want zonder tren sliep hij ook wel eens slecht...

Nee ook de sides die je krijgt zijn persoonsgebonden. Niet iedereen slaapt er slecht door.

Kunnen jullie anders is wat andere mooie masa kuurtjes hier neerzetten met tren en dan bijv bold of wat anders ? Gewoon puur voor wat mooie combi ideetjes

Niemand ??

250 test e en 400 tren e.

Bold zou ik niet bij tren doen. Mast kan er eventueel nog wel bij.

Jij vraagt hier advies voor mooie kuurtjes. Ten 1e is er een zoekfunctie. Ten 2de er worden toch adviezen gegegeven, waaronder ik zelf.

Nogmaals:

1-12 test e 250
1-10 tren e 400

Dat is mooie kuur met tren.

Voor de eerste keer gelijk 400mg tren aanraden :roflol:
Ik zou eerst maar eens kijken hoe 200mg tren bevalt. Wat een waardeloos argument dat je zelf niet zo'n last had van sides op 400mg. Een ander persoon heeft een ander lichaam en kan op zo'n dosering flinke bijwerkingen ervaren.

Ik zou zoiets doen:

1-10: tren e 200mg EW
1-12: test e 250mg EW
1-13: hCG 2x 400IU PW
14-17: arofixen 40mg ED

Terug
Naar boven