AndroidHealthClinic

Deca/testo enanthate

Cocojambo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
100kg
ola mannen, ik heb een vraag voor mensen die al gekuurd hebben, ik vroeg me af of u lichaam snel vet afscheid bij gebruik van deca/testo e?

dat legt volledig aan je voeding

Het zijn geen supplementen mocht je dat misschien denken.

Nouwelijks. Indirect verhoogt het wel je metabolisme waardoor je meer energy verbruikt en zo vet kwijt raakt. Verder heeft testo wel een verband op je vetgehalte. Mensen met hoger testosteron hebben meestal ook minder vet. Maar op korte termijn haalt dat weinig uit. Dan spreek je meer over langte termijn effecten waarbij geleidelijk je vetpercentage daalt.

• Topic Starter Topic Starter
aah wist ik niet, ik bedoel dat je wat vet ermee kan afvallen.
Waar kan ik wel iets schrijven over kuur? bij wetenschapsforum?

mocht je vet kwijtraken, krijg je wel weer vocht. Ligt echt aan je voeding.

• Topic Starter Topic Starter
ok mannen, bedankt voor de reacties maar op welk forum moet ik dat wel schrijven, bij wetenschap?

Van geen enkele AAS raak je vet kwijt! Dat moet je zelf doen.

ben ik niet helemaal met je eens.. ik heb zelf ook wel eens een testootje gedaan op 500 geen cardio erbij en ben zeker een 3kg aangekomen en vet (vooral rond mijn buik) kwijtgeraakt
metabolisme stijgt, als je daarbij precies genoeg kcal en eiwitten binnenkrijgt kon ik zonder cardio afvallen.. test reduceert cortisol ook..

Wat is dat nou voor onzin, alles is katabool als je er niet goed bij eet. Het gooit je stofwisseling omhoog en je blijft weefsel opbouwen als je niet genoeg eet? Dacht het niet vriend. Bij een normale voeding verbetert je verhouding VVM en vet met het gebruik van bepaalde AAS. Ideaal voor de teelt van onze vrienden de runderen.

Ik vind het persoonlijk echter niet zo slim om vet te verbranden met behulp van AAS. Waarom? Ik cut tot op heden nog naturel en dat bevalt me prima.

Deca/test lijkt me niet ideaale combi voor een cut eigenlijk...

Terug
Naar boven