MuscleMeat

deca testo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
waneer zie je echt duidelijk verschil ik zit te twijfelen over de echtheid van het spul ga nu de 4de week in je ziet nog geen duiderlijk verschil

Ik zit te twijfelen over de echtheid van jouw motivatie en kunde.

Je hebt hier al vaker gepost en was de meest onwaarschijnlijke dingen van plan.
Misschien ben je klakkeloos voor bepaalde spullen gegaan die niet gecontroleerd zijn.
Of is inderdaad je voeding waardeloos.

Kortom er zijn hier mensen die oprecht van 'lol' kunnen spreken maar dat ligt aan je eerdere bijdragen.
Welnu, krijgen we nog je spullen te zien of iets te horen over wat je eet?

Dat is idd vervelend, ben je wel al aangekomen? Hoeveel calls neem je per dag? In week vier zou het wel een keer in moeten kicken. Welke soort testo gebruik je?

He biggy,

Of het echt is kan je alleen zien aan je libido, als deze verhoogt dan heb je de goeie spullen.... Zoniet weggooien pfffff

Heb ook weleens gelezen dat het enige wat iemand merkte vd test een libidoverhoging was, zo'n goede graadmeter lijkt het me dus niet.

Na 4 wkn zou je toch wel n verschil moeten kunnen zien...tenzij je in n verlate Ramadan zit ofzo :D

ga nu de 4de week in je ziet nog geen duiderlijk verschil

zozo, je spul wegflikkeren man, of is je schema's posten mss schort daar iets...

oh nee juist, twas je vriend zen spul zeker? :p

greetz!

• Topic Starter Topic Starter
als ik ruik aan die testo en deca ruikt het na olibollen *** is dat normaal ik post vanavond me eetschema ben nu niet thuis

o l i

Als het beiden naar oliebollen ruikt dan zit er dus twee keer dezelfde zooi in verschillende ampullen.
Lijkt er dus op dat er een goedje van pinda-olie met wat methyltest ofzo erin is gegooid. Proef er es van, en post es FOTO'S van de zaakjes, daar kunnen we meer mee.

heb 2 fotos gemaakt waarvan 1 wel duidelijk is en op de andere
kun je zien dat het vloeistof precies het zelfde is dus vandaar de staat ook een nr erop het betreft een nr dat zo vemeld is op test en deca precies het zelfde lot.261323 exp.:2-2005 het laaste is waarschijnlijk de datum tot wanneer die goed is maar de getalle ervoor weet ik niet wel weet ik dat het etikete er verdomt goedkoop eruit ziet en soms zie je langs het etikette dat er een zwarte streepje loopt net of ze het erlang hebbe geknipt weet niethoe je fotos post dbc01 ik stuur je een pm met me mail dan stuur ik je die fotos op

Ooooh shit! :eek!: :eek!: :eek!:

Als je zelf al vindt dat het er verdomd goedkoop uitzag waarom heb je het dan gekocht?

Les één: Een batch (lot)-nr is UNIEK per productlijn!
Er kan dus nóóit hetzelfde batchnr. op twéé verschillende producten staan!

Les twee: Een streep die over het etiket heenloopt klinkt als een slechte copieermachine.

Conclusie: You're being faked!!! :mad:

hoop het niet heb je de foto's opgestuurt van het flesje kijk maar eens wat je er van vind

Heb je je dealer face-to-face gesproken of via de post besteld ?

Biggy hoe kun jij mij nou een email sturen kerel:
"Sorry! That user has specified that they do not wish to receive emails. If you still wish to send an email to this user, please contact the administrator and they may be able to help."

Ik heb je een PM gestuurd waar je het wél heen kunt sturen.
Succes!

ow sorrie nee via post ik probeer het weer dbc01

DBC01 zei:
Biggy hoe kun jij mij nou een email sturen kerel:
"Sorry! That user has specified that they do not wish to receive emails. If you still wish to send an email to this user, please contact the administrator and they may be able to help."

Ik heb je een PM gestuurd waar je het wél heen kunt sturen.
Succes!
heb je mal ook via pm dbc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven