AndroidHealthClinic

deca testo

Status
Niet open voor verdere reacties.
biggy zei:
train ****ing hard eet wel 2 3x zoveel als normaal ben nu 4,5 aangekomen ma komt het meeste wel door het eten wat ik doen me neef die woog voordetijd 83kilo weegt nu 84 kilo hij heeft de zelfde kuur als mij
Ja ok, maar je bent aangekomen.

Misschien reageer je wel heel slecht op roids. En anders is het idd iets anders wat erin zit (denk aan methyltest of wat methandrostenolone)

Ieg, het resultaat valt misschien tegen, maar het is niet onmogelijk als de kuur niet goed klopt.

Je zou het echt moeten laten testen om zeker te zijn...

idd, en niet via de post bestellen :rolleyes:

Owkee, dit is dus mooi verrot, dus generic Supl. wordt alweer fijn nagemaakt!? Lekker verhaal.

Hoe gaan we nu de echte van het neppe onderscheiden, iemand ervaring hiermee?!

En je moet eff ruiken aan het spul, hoe, 1 vial tegen muur smijten en dan aan die vlek ruiken!? Hoe kun je dat soort dingen testen.

Mooi k*t voor je Biggy

Echte deca ruikt ZEKER NIET naar oliebollen en verdooft de tong. Maar dit komt denk ik door de BA.

Volgens mij weer een voorbeeld van een niet betrouwbare leverancier, heeft de ampullen zeker zelf oudjaarsavond in elkaar geknoeid :D

Ik heb test enanth van GS met een groen etiket en groene letters. Tevens zijn de letters van test enanth 250mg/ml kleiner dan op jouw vials.

Of jij hebt een oudere batch of je hebt fakes, want mijn vials komen van een zeer betrouwbaar persoon die hier algemeen bekend is en waar ik ze ook niet via de post van koop.

Lot:261323 exp.: 02-2005

En echte deca ruikt en smaakt echt olieachtig (Niet oliebol-achtig :D ), van test weet ik t niet.

Laatst bewerkt:
Floyd zei:
Owkee, dit is dus mooi verrot, dus generic Supl. wordt alweer fijn nagemaakt!? Lekker verhaal.

Hoe gaan we nu de echte van het neppe onderscheiden, iemand ervaring hiermee?!

rule nr 1:een betrouwbare leverancier hebben

Jay Impel zei:
Lijkt me gewoon flink nep spul !

Als ik jou was zou ik naar de dokter gaan en eens kijken wat je de afgelopen
4 weken in je kont hebt lopen spuiten.

Precies.

Enne, om even duidelijk te zijn heren: Ik weet NIKS van Biggies vreetschema en ben derhalve dan ook niet op de hoogte van het wel en wee van Biggies voorraadkast.

Dank u.

Ik ruik nog steeds oudjaarsavond. Ik zie ded eigenaar van een oliebollenkraam die z'n zoon het oude vet geeft en zich afvraagt wat zoonlief ermee moet...

It's for a school project dad ! ;)

biggy zei:
train ****ing hard eet wel 2 3x zoveel als normaal ben nu 4,5 aangekomen ma komt het meeste wel door het eten wat ik doen me neef die woog voordetijd 83kilo weegt nu 84 kilo hij heeft de zelfde kuur als mij

4,5 kilo vind ik helemaal niet slecht voor 250mg per week, met 250mg per week moet je namelijk al blij zijn met 3 kilo na 8 weken.

• Topic Starter Topic Starter
fer zei:
4,5 kilo vind ik helemaal niet slecht voor 250mg per week, met 250mg per week moet je namelijk al blij zijn met 3 kilo na 8 weken.
3 KILO voor 8 weken dan doe je echt iets niet goed joh

biggy zei:
wat kan ik nu doen beter stoppen met die spul of even afwachten wat er deze week gaat gebeuren dit is de 4de week

Je moet het zelf weten maar je bent al 4 kilo aan gekomen en je spuit maar 250 mg per week ik zelfg zou nog een week doorgaan.
Is dit je eerste kuur of niet????????

biggy zei:
3 KILO voor 8 weken dan doe je echt iets niet goed joh

Begrijpend lezen is ook een vak op de basisschool :rolleyes:

iemand die 100+ kilo weegt en 250mg per week spuit, moet echt blij zijn met 3 kilo op zo een licht kuurtje.

jij hebt nu 4,5 kilo in niet eens 4 weken op maar 250mg en je bent ontevreden.

Volgens mij ben jij zo iemand die denkt dat je na 1 kuur gelijk Kevin Levrone bent.

biggy zei:
2de kuur ma die 4 kilo is grotendeels door het vreeten wat ik doe ma ik kijk he tnog een weekje aan als het me niet bevalt kap ik ermee

Als jij 4 kilo kan aankomen in minder dan 4 weken, door alleen beter te gaan eten, dan hoor jij van de anabolen af te blijven en naturel verder te gaan tot je vast zit!

• Topic Starter Topic Starter
fer zei:
Begrijpend lezen is ook een vak op de basisschool :rolleyes:

iemand die 100+ kilo weegt en 250mg per week spuit, moet echt blij zijn met 3 kilo op zo een licht kuurtje.

jij hebt nu 4,5 kilo in niet eens 4 weken op maar 250mg en je bent ontevreden.

Volgens mij ben jij zo iemand die denkt dat je na 1 kuur gelijk Kevin Levrone bent.
nee weet ook best dat je met 1 kuur niet ****tup wordt ma wat ik wel weet is het verschil tussen vet en spier en die 4 kilo is geen spier oke en me neef hij weegt 83 kilo weegt 4 weken later 84 kilo en dit is zijn 1ste keer spuit aleen ma een dbol kuurtje gehad normaal moet hij groeien als kool maja kijk het nog 1 week aan

Ik wil hier eigenlijk niet eens meer op ingaan. Het is te gek voor woorden dat zo'n ongeinformeerd persoon lukraak gaat zitten spuiten.

Ik zie geen Biggie maar Jimmy van Southpark....kijk maar es goed.

fer zei:
Als jij 4 kilo kan aankomen in minder dan 4 weken, door alleen beter te gaan eten, dan hoor jij van de anabolen af te blijven en naturel verder te gaan tot je vast zit!

Ik kan 4 kg per week aankomen als ik wil ;)

Moen zei:
Ik kan 4 kg per week aankomen als ik wil ;)

gefeliciteerd,

ik doel op het feit dat hij geen goed voedingsschemaheeft, hij zegt dat hij 4 kilo vet is aangekomen in een paar weken, dan moet hij wel onwijs slecht eten om zoveel vet aan te komen.

maar dat wist je wel, je deed maar alsof je het niet begreep ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven