AndroidHealthClinic

deca testo

Status
Niet open voor verdere reacties.
biggy zei:
jonge fl**ker toch op met je voeding schema kom hier niet vragen na een kloten schema ik weet dat ik goed eet debiel wou alleen weten als die t*ring spul real was gvd man

je hebt wel een grote mond voor een 20 jarige die maar 99 kilo weegt (en snel vet aanzet) :rolleyes:

en als dat echt je voedingsschema is, hoe kom je dan in vredesnaam 4 kilo vet aan in een paar weken?

in ieder geval: ik fl**ker wel op en zal je niet meer verder helpen.

biggy zei:
sorrie ma raak gewoon geirriteert telkens over me voeding schema kwam voor de vraag of die shit real was ma hoe is me voedingschema

ik begrijp het wel, het is gewoon de roid rage.
Daar had Timmy van Southpark ook last van :D

Ach ja, zo zijn wij ten minste van zijn gezeik af he. :rolleyes:

fer zei:
gefeliciteerd,

ik doel op het feit dat hij geen goed voedingsschemaheeft, hij zegt dat hij 4 kilo vet is aangekomen in een paar weken, dan moet hij wel onwijs slecht eten om zoveel vet aan te komen.

maar dat wist je wel, je deed maar alsof je het niet begreep ;)

Tuurlijk maar ik wou maar bedoelen dat aankomen en spiermassa aankomen mijlenver uiteen liggen, mss gaat dat voor ecto's op maar voor mij en met mij velen waarschijnlijk echt niet :)

biggy zei:
maar aan me voeding schema kan het niet lichen toch ?

Biggy is van DBB verwijderd voor 5 dagen na verschillende waarschuwingen voor grof en beledigend taalgebruik jegens andere leden.

DBC01
Moderator

AAAAHHH wat zielig. Nu weet ie nog niet of zn spul real is of niet :D

Had ie maar moeten luisteren. Vijf waarschuwingen zijn er al twee teveel.
Ik heb genoeg geduld hoor.
En lézen kan ie altijd.

• Topic Starter Topic Starter
[Abeelding niet meer beschikbaar]

henna zei:
hehehehe echt zielig door het geziek van jullie is die gekickt voor een tijdje dammm eet schema heb je die van hem gezien is niks mis mee als je ook maar iets verstand heb van voeding laat staan van anabole de vraag is of iemand wist of die echt ware en geeg fake zo nee weet je het niet kom dan niet zeike over eetschema zegt dan gewoon op de vraag is dit spul echt nee of ja en niet zeike of over heen lulle
vind ik nou ook

henna zei:
hehehehe echt zielig door het geziek van jullie is die gekickt voor een tijdje dammm eet schema heb je die van hem gezien is niks mis mee als je ook maar iets verstand heb van voeding laat staan van anabole de vraag is of iemand wist of die echt ware en geeg fake zo nee weet je het niet kom dan niet zeike over eetschema zegt dan gewoon op de vraag is dit spul echt nee of ja en niet zeike of over heen lulle

Ik versta geen **** van wat je allemaal zegt.

BBwannabe zei:
Ik versta geen **** van wat je allemaal zegt.

Begrijp dat nou, dat is mode!

Allemaal woorden veranderen in iets wat er in de verste verte misschien een beetje op lijkt, waarna deze dan zonder enige vorm van alineaopmaak of interpuncties op een forum gesmeten worden. :cool:

/edit
Verdere tip voor de moderators:
Posts (tenzij er een zeer beledigende inhoud in staat) hoeven niet gedelete te worden hoor. Zo hou je de threads beter leesbaar. :)

Laatst bewerkt:
wat vinden jullie hier nu van ? gaat het hier aaltijd zo .

Neem maar even contact op met mij via PM dan hoor je wel waarom.

Groetjes,

DBC01
Moderator

Laatst bewerkt door een moderator:
nasty^PhysIc zei:
is zijn ip niet gebanned dan?

Nee, nu mss wel. Hij kwam terug onder de naam 'Henkie'.Maar DBC had t al gezien.

@Mathijs: Nee zo gaat het doorgaans niet...heb t niet vaak meegemaakt in de tijd dat ik hier actief ben. Als je je gewoon gedraagt en en geen schuttingtaal gebruikt loopt t allemaal wel los.Zijn meerdere manieren om je point te maken.

Jongens ik zet er een slotje op..gaat nergens meer over...

D.W.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven