Fitness Seller

deca testo

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
mail

Ok Biggie, ontvangen. Hier zullen een hoop mensen niet blij mee zijn:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is het goed off ????

biggy zei:
Vergelijk eens met deze zijn zeker echt:

generic supplements.jpg

vloeistof heeft een andere kleur lichte,ook een andere eticket damz

Kan ook een oudere versie zijn hoor. Kleur van de vloeistof verschilt soms ook!

Maar merk je dan helemaal niets? Train je hard, eet je veel? Hoeveel ben je aangekomen? etc

wat bedoel je dbc01..... dat dit de berichten tegenspreekt dat GS nog nooit gefaked is? Het was wel te verwachten, niet?

ik heb het ook gebruikt ik ben 8 kilo aangekomen van die kuur maar het gaat niet zo snel met die kuur en je ziet het zelf ook niet

Nee, dat GS gefaked wordt is geen nieuws.

Ik denk dat iemand etiketjes heeft lopen copieren, en er bakolie in heeft gegooid (denk aan de oliebollelucht want de vloeistoffen zien er over het algemeen verschillend uit en volgens Biggy zijn z'n twee vials hetzelfde en ruikt de vloeistof hetzelfde).

Testoviron bijvoorbeeld is reukloos. Als je een Testoviron-amp hebt die naar iets ruikt dan is het duidelijk dat er iets mis is.
Zeker met oliebollen-reuk :D Ik zie oudjaar 2003-2004 en een pan olie staan...:D:D

Waarom mensen dit niet leuk zullen vinden: Er zijn veel GS-gebruikers actief op DBB dus misschien kan dit weleens reacties opleveren.

mike84 zei:
ik heb het ook gebruikt ik ben 8 kilo aangekomen van die kuur maar het gaat niet zo snel met die kuur en je ziet het zelf ook niet

Het is lastig hoor Mike, als ik de vials zelf zou zien zou ik er geen pijl op kunnen trekken want ik heb ze nog nooit gebruikt.

De vloeistof kun je aan een smaaktest onderwerpen dat heb ik vaker gedaan.
Toch is géén klio aankomen en totaal geen libido-verhoging wel vreemd na 4 weken. Iedereen kan wel iets merken van 4 weken test op 250mg/week.

ruikt het naar oliebollen of alcohol?
denk eerder aan gekookt alcohol.

na week 4 moet je wel een libido verhoging hebben op 250mg/week

post je voedingsschemaeens.

"post je voedingsschemaeens."

Die vraag is al vele malen gesteld maar Biggy is niet geinteresseerd in stomme voedingsschema's; hij wil gewoon weten of z'n spullen kloppen. :D

het lijkt me ook niet zo snugger om maar 250mg test per week te zetten als je 94 kilo weegt.

fer zei:
ruikt het naar oliebollen of alcohol?
denk eerder aan gekookt alcohol.

na week 4 moet je wel een libido verhoging hebben op 250mg/week

post je voedingsschemaeens.[/QUOTE
het ruikt duiderlijk na olibollen *** geen gekookt alcohol

DBC01 zei:
"post je voedingsschemaeens."

Die vraag is al vele malen gesteld maar Biggy is niet geinteresseerd in stomme voedingsschema's; hij wil gewoon weten of z'n spullen kloppen. :D
klopt dbc weet me voeding is 100% goed vreet me de hele dag de t*ring ik ga effe op de weegschaal staan effe chekkuh wat ik weeg

ik weeg nu 99.8 met kleren alles aan dus denk zon 97,5 zonder kleding woog voorde tijd 4 weden geleden 93 zonder kleding dus 4,5 kilo aangekomen in 4 weken ma zal grotendeels wel komen van het vreeten wat ik doe me twijfelt effe afwachten nog wat het doet

Big T zei:
Kan ook een oudere versie zijn hoor. Kleur van de vloeistof verschilt soms ook!

Maar merk je dan helemaal niets? Train je hard, eet je veel? Hoeveel ben je aangekomen? etc
train ****ing hard eet wel 2 3x zoveel als normaal ben nu 4,5 aangekomen ma komt het meeste wel door het eten wat ik doen me neef die woog voordetijd 83kilo weegt nu 84 kilo hij heeft de zelfde kuur als mij

fer zei:
het lijkt me ook niet zo snugger om maar 250mg test per week te zetten als je 94 kilo weegt.
me neef weegt 83 kilo gebruikt de zelfde doseringen als mij hij heeft ook nog geen resultaat geboekt dus daar licht het niet aan

Lijkt me gewoon flink nep spul !

Als ik jou was zou ik naar de dokter gaan en eens kijken wat je de afgelopen
4 weken in je kont hebt lopen spuiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven