Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoezo niet dan ?DBC01 zei:Ok Biggie, ontvangen. Hier zullen een hoop mensen niet blij mee zijn:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vergelijk eens met deze zijn zeker echt:biggy zei:
Ik zie oudjaar 2003-2004 en een pan olie staan...

mike84 zei:ik heb het ook gebruikt ik ben 8 kilo aangekomen van die kuur maar het gaat niet zo snel met die kuur en je ziet het zelf ook niet
fer zei:ruikt het naar oliebollen of alcohol?
denk eerder aan gekookt alcohol.
na week 4 moet je wel een libido verhoging hebben op 250mg/week
post je voedingsschemaeens.[/QUOTE
het ruikt duiderlijk na olibollen *** geen gekookt alcohol
klopt dbc weet me voeding is 100% goed vreet me de hele dag de t*ring ik ga effe op de weegschaal staan effe chekkuh wat ik weegDBC01 zei:"post je voedingsschemaeens."
Die vraag is al vele malen gesteld maar Biggy is niet geinteresseerd in stomme voedingsschema's; hij wil gewoon weten of z'n spullen kloppen.![]()
train ****ing hard eet wel 2 3x zoveel als normaal ben nu 4,5 aangekomen ma komt het meeste wel door het eten wat ik doen me neef die woog voordetijd 83kilo weegt nu 84 kilo hij heeft de zelfde kuur als mijBig T zei:Kan ook een oudere versie zijn hoor. Kleur van de vloeistof verschilt soms ook!
Maar merk je dan helemaal niets? Train je hard, eet je veel? Hoeveel ben je aangekomen? etc
me neef weegt 83 kilo gebruikt de zelfde doseringen als mij hij heeft ook nog geen resultaat geboekt dus daar licht het niet aanfer zei:het lijkt me ook niet zo snugger om maar 250mg test per week te zetten als je 94 kilo weegt.