Fitness Seller

deca tren kuur of alleen tren

cjw

Advanced Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
6%
Beste mensen Ik zit te twijfelen om eerst een test e deca kuur te doen en dan te bridgen 4 weken en dan test e tren e kuur te doen heeft iemand hier ervaring mee of kan ik beter kiezen voor alleen tren e test e ? Want wil tren sowieso doen en flink schone massa pakken

Test e week 1-10 500
Deca week 1-10 400

Bridge 10-12 test e 125

Week 12- 23 test e 500
Week 12-20 tren e 400

Of
Test e 500 week1-14
Tren e 400 week 1-10

Als je gaat bridgen zou ik wel 4-6 weekjes doen en niet zo kort ;)

Deca en tren zo kort achter elkaar zou ik nooit doen. Zijn beide erg zwaar. Herstel gaat moeilijk zijn dan.

• Topic Starter Topic Starter
Deca en tren zo kort achter elkaar zou ik nooit doen. Zijn beide erg zwaar. Herstel gaat moeilijk zijn dan.

Okee dan ga ik voor tren met test heb je verder nog tips voor de trwn kuur maybe ? Om allea eruit te halen wat maar kan?

deca tren hands down anytime! tren(test) only is leuk maar de deca + tren ik ging als een beest!

vriend van mij heeft ook deca tren samen gepakt en ging ook als een beest, werd droger sterker en groter, ook veel vasculairder, hij ging op
1000mg test
200mg tren
200mg deca
en had ook nog een aantal weken oxy erin lopen. Ze herstel zal wel zwaar worden want hij was 7 maanden on met deze kuur. Hij heeft in die tijd trouwens 0,0 alcohol aangeraakt wat me wel verstandig lijkt met zo lang on tren, maar als je puur kijkt naar de gains was het top!!!

deca tren hands down anytime! tren(test) only is leuk maar de deca + tren ik ging als een beest!

Geen last van libido enzo gehad dan ? Hoe zag je kuur eruit dan ?

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 11:36 ----------

vriend van mij heeft ook deca tren samen gepakt en ging ook als een beest, werd droger sterker en groter, ook veel vasculairder, hij ging op
1000mg test
200mg tren
200mg deca
en had ook nog een aantal weken oxy erin lopen. Ze herstel zal wel zwaar worden want hij was 7 maanden on met deze kuur. Hij heeft in die tijd trouwens 0,0 alcohol aangeraakt wat me wel verstandig lijkt met zo lang on tren, maar als je puur kijkt naar de gains was het top!!!

Alles in 1 spuit of verdeelt met een bridge ertussen ? Geen last van libido gehad ? En hoe zag zn kuur er precies uit dan ook hcg erbij dan ?

7 maanden lang on zonder bridge, hij is net een week of kijken hoe het herstel verloopt.

Kwa kilos geen idee, hij is strongman. Letts totaal niet op ze dieet en werd alleem maar sterker em droger. Nu wel wat last van libido maar dat is geen verrasing.

Zou je mij anders op de hoogte kunnen houden van zijn herstel?

7 maanden on op die dosis dan zal zijn herstel wel slecht en vertiefd lang zijn. vooral als je tijdens/na de kuur niet eens fatsoenlijk gaat eten zul je weer een hoop massa en kracht inleveren.

Is er ook echt een grote kans op libido problemen dan of per persoon verschillend ? En dan bedoel ik zonder hcg enzo te gebruiken maar alleen nakuur

7 maanden on op die dosis dan zal zijn herstel wel slecht en vertiefd lang zijn. vooral als je tijdens/na de kuur niet eens fatsoenlijk gaat eten zul je weer een hoop massa en kracht inleveren.

Hij eet wel maar niet naar bodybuilding standaarden. Kracht is goed vooruit gegaan heel goed zelfs hij was zeker tevreden met dd kuur. Nu is ie 4 weken off en voelt zich wel goed

Hij eet wel maar niet naar bodybuilding standaarden. Kracht is goed vooruit gegaan heel goed zelfs hij was zeker tevreden met dd kuur. Nu is ie 4 weken off en voelt zich wel goed

En hoe staat t met zn libido dan? Nog steeds k*t of krijgt ie m nog wel omhoog

Hij krijgt em wel omhoog geloof ik, hij had vorige week 1 weigering maar dat ws 2e week nakuur.

Nolva only

Terug
Naar boven