AcerZZ
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
ik zit al meer dan een jaar met een peesontsteking in mijn knie, na lang gesukkel ben ik er in mei aan geopereerd, ze hebben de oorzaak (een plooi in het kapsel) weggenome. De ontsteking zelf is nog niet verdwenen daar moet ik nu voor naar de kine gaan, maar als ik een lichte "kuur" deca erbij zou zetten zo een 80ml per week 6a7weke lang zou dit helpen voor het herstel van de ontsteking? ben al met het voorstel naar de dokter geweest en die heeft al bloed getrokken en hij wou me er wel mee verder helpen..
nu zijn men vragen (want de dokter kan wel uitleg geven vanuit medisch standpunt maar ik wil liever uitleg van gebruikservaring)
-is de kans groot dat je sides gaat hebben bij deze lage hoeveelheid?
-welke sides zijn het zoal? (deca d*ck?, acne?, kaal?, krimpende teelballen?, agressie?)
-lever en hartaandoeningen komen die enkel voor bij lang gebruik in grote hoeveelheden of is hier die kans dan ook?
-moet je nakuren bij zo een lichte hoeveelheid?
-heeft deze hoeveelheid wel enig voordeel?
nu zijn men vragen (want de dokter kan wel uitleg geven vanuit medisch standpunt maar ik wil liever uitleg van gebruikservaring)
-is de kans groot dat je sides gaat hebben bij deze lage hoeveelheid?
-welke sides zijn het zoal? (deca d*ck?, acne?, kaal?, krimpende teelballen?, agressie?)
-lever en hartaandoeningen komen die enkel voor bij lang gebruik in grote hoeveelheden of is hier die kans dan ook?
-moet je nakuren bij zo een lichte hoeveelheid?
-heeft deze hoeveelheid wel enig voordeel?

.