AndroidHealthClinic

deca voor blessure herstel

Ik vraag mij mij af of een pro-hormone preparaat (vb M1T, Epistane etc) ook dezelfde blessure-versnellende elementen bezit? Of brengt enkel Deca soelaas?

thx voor reply :)

• Topic Starter Topic Starter
geen idee, ik ben bij deca uitgekomen omdat ik hoorde dat ze in de NFL nandrolon (deca) neme om sneller van blessures herstellen

de dokter kost 21euro en met zo een speciale verzekering die wij daar hebben trekken we +-19euro terug dus voor die twee euro ga ik niet moeilijk doen en zelf die spuit zetten.
heb voor 2x50mg deca 14.65 moeten betalen dus dat viel al heel goed mee.
wanneer voel je iets van deca(als ik er al iets van ga voelen)? is dat een paar dagen of een week of twee?

hmmm ik moest 35 euro betalen om een spuit te laten zetten en ik moet nog even kijken wat ik daar van terug krijg want ik heb vorige week alle papieren ingeleverd bij de mutualiteit dus ben benieuwd (heb hospitalisatie )

geen idee, ik ben bij deca uitgekomen omdat ik hoorde dat ze in de NFL nandrolon (deca) neme om sneller van blessures herstellen
Jaja deca is bekend in de sport. Ik wil het ook gaan nemen zodra ik een blessure krijg. Vrij te koop in belgische apotheken of op recept?
Schijnt zelfs in suplenmenten te zitten maar weet niet welke :rolleyes:

Vrij te koop natuurlijk, gewoon naar de apotheek gaan en een litertje vragen.

Kom juist van spanje (vannacht aangekomen) was daar in de apotheek achter winstrol gegaan maar niets zonder voorschrift.
dju

op voorschrift, nogal logisch he

al nieuws? Beterschap?

heb vrijdag men tweede spuit laten zetten en moet over 2weken terug voor men derde.
ik heb de indruk dat het zijn werk wel doet, na het trainen heb je zo ooit het gevoel (zeker als je al met een ontsteking zit) zo van "hier ga ik weer een week of twee last van hebbe" dat die beginnende ontstekinge niet echt door kome maar na 2dage al weer weg zijn, dus dat is zeker positief.
kwa spieropbouwend niet echt veel verschil, enkel men borstspieren zien er in de spiegel al voller en afgetekender uit (maar dit was ook niet mijn doel). De pomp tijdens het trainen is ook wel lekker. Verder geen negatieve sides. Wel (nog) iets meer zin in coïtus dan anders en voel me zelf verzekerder (vind ik wel raar)

Dat zit em in de kop, het kan zelfs zijn dat die je minder pijn ervaart zonder dat het effectief werkt.

vanaf gistere niks geen pijn meer gehad aan mijn kniëen, dat is al lang gelede. Het kan zijn dat he in het kopke zit maar dat lijkt me sterk, heb al een paar behadelingen gehad waarvan ik echt dacht "dit moet helpe dat kan niet anders" terwijl het helemaal niks deed.. dat gevoel heb ik nu ook maar tot nu toe doet het al wat ik ervan verwachte..

ik ben nu een paar weken verder en het herstel verloopt prima, ik kan al 20 minuten pijnvrij lopen, zaterdag 13.00 tot 23.30 rechtgestaan en meteen erna nog wel wat last gehad maar de dag nadien was dit al volledig weg. Voor de rest ook nog geen enkel neveneffect gehad dus dat is ook goed he.
eind september zou ik terug moeten kunne voetballe :d volgens de kinesist

hou jullie op de hoogte

zondag had ik al 20minuten mee gevoetbald zonder problemen en gisteren heb ik men eerste volledige match gespeeld, naderhand klein beetje last maar niet echt veel en vandaag is het al terug volledig weg. Ik moet zeggen, de deca werkt echt goed.
morgen men vijfde spuit laten zetten en dan misschien nog 1 over twee weken maar dan zal ik er toch mee stoppen denk ik. tot nu toe ook nog geen echte side gehad dus dat is ook goed.

Terug
Naar boven