MuscleMeat

deca ( wannneer slaat het aan )

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Ik heb bij mijn kameraad een deca kuur gezet.
ik deed dit wel niet graag , maarja met wat behulp va spotinject.com is het me wel gelukt.
Morgen komt zijn tweede ( tweede week )spuit .
Ik weet dat dit hier ergens wel op het forum te vinden is .
Maar : Wanneer zal de deca aanslaan ?
Met wat gaat dit juist gepaard ?

Nog even een vraagje .
Is het normaal dat er bij het terugtrekken van de spuit toch altijd wel wat bloed meekomt ?

Greets

meestal begint het in week 3-4 te werken. je merkt niks bijzonders behalve dan dat je sterker wordt en sneller herstelt(althans bij mij)

Wat betreft het bloed. Ik heb bijna nooit bloed. Maar als ik het wel heb is het meteen goed raak ook :D Er is dan niks aan de hand. wil alleen zeggen dat je door een ader heen gegaan bent.

Mixer zei:
Ik heb bij mijn kameraad een deca kuur gezet.
ik deed dit wel niet graag , maarja met wat behulp va spotinject.com is het me wel gelukt.
Morgen komt zijn tweede ( tweede week )spuit .
Ik weet dat dit hier ergens wel op het forum te vinden is .
1. Maar : Wanneer zal de deca aanslaan ?
2. Met wat gaat dit juist gepaard ?

Nog even een vraagje .
3. Is het normaal dat er bij het terugtrekken van de spuit toch altijd wel wat bloed meekomt ?

Greets
1. Na grofweg 3 weken zou je wel wat moeten merken. Afhankelijk van de dosis.
2. Hopelijk spier -en krachtwinst? Bijwerkingen: vochtwinst, verbeterd libido (in begin toch daarna slechter), verhoogde bloeddruk, vetwinst, acné, ....
3. Ja, maar ik hoop dat je wel aspireert.

• Topic Starter Topic Starter
OK
Bedankt jongens .
En ja ik heb geaspireerd , zodus niets aan de hand.

Einde van de post dus .

Thanxx

zou er nog wat dbol bij nemen deca only levert niet zo veel op denk ik.

Is het nu niet wat laat om nog enanthaat er bij te gaan zetten. Als hij toch al 2 weken bezig zal de deca al bijna gaan inkicken, wanneer je daar nog enanthaat bij zet duurt dat weer even en word zn totale test peil over een paar weken weer een stuk hoger. Bovendien neem ik aan dat de kuur ook niet met 2 weken extra verlengt word dus is het ook wat kort dag om test te doen.

Uit logische gedachtengang zou ik idd BarmaN's advies nemen en er vanaf nu dbol bij doen. Hoewel het er maar aan ligt wat zijn doel is, misschien zou winstrol ook een optie zijn ?

ja het is al telaat, maar volgende keer als je een kuur doet probeer geen oral middel als dbol te gebruiken

Als ie dubol zet kick het met paar dagen in :D aangezien dat vrij zeldzaam is iig weinig wordt gekuurd zal het idd 3 weken duren wat T en pat aangeven

jah als hij een uitgebreide kuur had willen zetten van 4 as-soorten dan had hij dit gelijk wel gedaan denken jullie ook nie ???

• Topic Starter Topic Starter
ja sorry hoor.
Ik was vergeten te vermelden dat het een stack is .
Het word gecombineerd met winstrol tabs 6 weken 50 mg E.D..

Terug
Naar boven