Fitness Seller

Vreemde NA-KUUR van coach gehad.. meningen gevraagd!

Maar als ik nu terug kijk had ik dit zelf misschien ook nog wel gekund, weet alleen nooit welke producten ik moet gebruiken. Pasta/rijst/havermout.. Wat is nou het beste.. Die vraagtekens vind ik altijd kut en daarom zoek ik hier liever hulp bij

Ik ken je huidige stats niet maar is dat echt iets om wakker over te liggen? Tenzij je heel dicht bij wedstrijd fysiek komt lijkt het me nu toch niet heel belangrijk of je nu pasta of rijst eet tijdens een maaltijd...

Begrijp me niet verkeerd, een voedingsschema is belangrijk maar in de eerste plaats moet je zorgen dat je voldoende kcal en eiwitten binnen krijgt. Of dat nu gebeurt met pasta, rijst of havermout... Who cares :p

Ik heb overwogen om in maart bij ruben onder begeleiding te komen omdat ik een zomer shred wil doen, en daarbij begeleiding prettig vind. Maar nu ik dit lees, geen aanrader dus? Zou je nog wat verdere ervaringen kunnen delen omtrent zijn manier van begeleiding? En wie zouden jullie anders aanraden?

Als je een begeleider hebt gevonden en je werkt al met hem, vind ik dat je ook volledig naar hem moet luisteren. Je betaald hem om voor jou het beste te doen. Als je het zelf beter denkt te weten doe het dan zoals je het wilt.
Als je hier een vraag stelt krijg je ook 10 verschillende antwoorden. Op een gegeven moment moet je je plan maken en uitvoeren.

Overigens als Baars er in het echt zo uit ziet als ik op foto`s zie dan weet die wel hoe het moet. Zo`n fysiek krijg je niet zomaar dus zal maar naar `m luisteren.

Als je een begeleider hebt gevonden en je werkt al met hem, vind ik dat je ook volledig naar hem moet luisteren. Je betaald hem om voor jou het beste te doen. Als je het zelf beter denkt te weten doe het dan zoals je het wilt.
Als je hier een vraag stelt krijg je ook 10 verschillende antwoorden. Op een gegeven moment moet je je plan maken en uitvoeren.

Overigens als Baars er in het echt zo uit ziet als ik op foto`s zie dan weet die wel hoe het moet. Zo`n fysiek krijg je niet zomaar dus zal maar naar `m luisteren.
Ik snap je punt. Maar als mijn coach tegen mij zou zeggen om met nolva te starten twee dagen na mijn laatste injectie? Kan je niet serieus nemen.

• Like
Waarderingen: Tvt
Waarom? Omdat op dbb staat na 2 weken? En weet jij wie er achter die schuilnamen zitten hier? Ik zou volledig luisteren of weggaan.

Nee niet omdat het op DBB staat. Omdat het algemeen bekend is dat het geen enkel nut heeft om na 2 dagen al nolva te nemen als je 2 dagen daarvoor nog een ethenaat esther heb gezet (600mg test-e). Er zit dan nog teveel endogene test in je lichaam voordat de nolva zijn werk kan doen. Dat is gewoon basiskennis:)

• Like
Ik ga er vanuit dat TS het verkeerd begrepen heeft. 2 weken zal wel bedoeld worden.

Dat denk ik niet. TS geeft duidelijk aan hier toen al over te hebben getwijfeld, lees de begin post maar. Maar wat je zegt, als je begeleiding niet bevalt gewoon weggaan.

• Like
Ik vind iemand die mensen kuurtjes aanraad van 400mg bold (wat laag is) en dan ook nog is op 8 weken te laten runnen, niet iemand die kennis van zaken heeft om mensen te begeleiden. Ja hij ziet er zelf goed uit en blijkbaar werkt het maken van zijn eigen schema voor hemzelf wel goed (i.c.m. GH, slin, roids). Dat wil niet zeggen dat hij ook goed schema's kan maken voor andere mensen. Ik heb al diverse mensen gesproken over Ruben Baars die door hem begeleid werden en niemand was er uiteindelijk positief over. Ja, hij geeft je resultaat op korte termijn. Maar het probleem met zijn schema's is, dat hij mensen op een veel te laag kcal tekort zet en eigenlijk een soort crashdieeten meegeeft aan het begin van de begeleiding al. Dan is het ook niet zo gek dat iemand afvalt na 4 weken, want alle vocht en gedeeltelijk spiermassa verdwijnt. Het probleem komt in de periode daarna, doordat mensen op een te laag kcal tekort leven en steeds meer spiermassa inleveren en uiteindelijk de eigen stofwisseling saboteren door het te vertragen.

Je kan natuurlijk een mening over Baars hebben, dat hij een goede begeleider is etc. Maar persoonlijk vind ik het een kwakzalver en vindt dat hij geen mensen zou moeten begeleiden. Net als anderen al zeggen, het contact is waardeloos en hij ziet je gewoon als een nummertje. Mensen krijgen standaard schema's mee, die ook nog is hele rare eenheden bevatten. Wie adviseert nou eenheden als 108gr rijst of 56gr kip? Theoretisch klopt een schema dan, maar in de praktijk slaat dat nergens op.

Wat een idioot zeg, je speelt met de gezondheid van je cliënten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb overwogen om in maart bij ruben onder begeleiding te komen omdat ik een zomer shred wil doen, en daarbij begeleiding prettig vind. Maar nu ik dit lees, geen aanrader dus? Zou je nog wat verdere ervaringen kunnen delen omtrent zijn manier van begeleiding? En wie zouden jullie anders aanraden?

Nee ik raad hem af. Heb nog niet eerder zo iets onpersoonlijks meegemaakt. En als je met brandende vragen en een hoop stress op een antwoord zit te wachten omdat je bang bent dat je wat fout aan het doen bent dan reageert die gewoon pas na 3dagen terwijl die wel je bericht leest... Beetje stom als je het mij vraagt

Dat deed ik dus ook.. Dus ook die rare na-kuur op zijn manier. Waar geen enkele theorie voor te vinden is en niemand iets van af weet. Verder luistert hij gewoon niet naar je wensen.
En daarnaast is het niet zo als je zelf een goede shape hebt. dat je dit ook over kan brengen op je cliënten

Ik vind iemand die mensen kuurtjes aanraad van 400mg bold (wat laag is) en dan ook nog is op 8 weken te laten runnen, niet iemand die kennis van zaken heeft om mensen te begeleiden. Ja hij ziet er zelf goed uit en blijkbaar werkt het maken van zijn eigen schema voor hemzelf wel goed (i.c.m. GH, slin, roids). Dat wil niet zeggen dat hij ook goed schema's kan maken voor andere mensen. Ik heb al diverse mensen gesproken over Ruben Baars die door hem begeleid werden en niemand was er uiteindelijk positief over. Ja, hij geeft je resultaat op korte termijn. Maar het probleem met zijn schema's is, dat hij mensen op een veel te laag kcal tekort zet en eigenlijk een soort crashdieeten meegeeft aan het begin van de begeleiding al. Dan is het ook niet zo gek dat iemand afvalt na 4 weken, want alle vocht en gedeeltelijk spiermassa verdwijnt. Het probleem komt in de periode daarna, doordat mensen op een te laag kcal tekort leven en steeds meer spiermassa inleveren en uiteindelijk de eigen stofwisseling saboteren door het te vertragen.

Je kan natuurlijk een mening over Baars hebben, dat hij een goede begeleider is etc. Maar persoonlijk vind ik het een kwakzalver en vindt dat hij geen mensen zou moeten begeleiden. Net als anderen al zeggen, het contact is waardeloos en hij ziet je gewoon als een nummertje. Mensen krijgen standaard schema's mee, die ook nog is hele rare eenheden bevatten. Wie adviseert nou eenheden als 108gr rijst of 56gr kip? Theoretisch klopt een schema dan, maar in de praktijk slaat dat nergens op.

Hahaha ja die aantallen zijn wel apart.. Maar dat maakt me niet zo veel uit, in theorie is het het beste alles op de gram af te wegen maar de rest van je bericht sluit ik me bij aan en is gewoon rondom waardeloos.

Niet tevreden geld terug? Anders ff onder 4 ogen bespreken xx

Nee sorry ik heb niet echt zin om hier nog tijd in te steken. Dadelijk overtuigd die me weer om iets geks te doen wat niet klopt :p
Moet namelijk 200km rijden en ga in die tijd liever trainen of wat bij beunen.

Terug
Naar boven