Fitness Seller

Vreemde NA-KUUR van coach gehad.. meningen gevraagd!

Overigens als Baars er in het echt zo uit ziet als ik op foto`s zie dan weet die wel hoe het moet. Zo`n fysiek krijg je niet zomaar dus zal maar naar `m luisteren.
Die vlieger gaat echt niet zonder meer op. Genoeg mensen met goede fysieken die totale onzin uitkramen.

OT: Vermakelijk topic al is het lullig voor TS, de coach past afgaande op de reacties wel in het pauper topic.

• Like
Waarderingen: Tvt
"Hij ziet er zelf goed uit dus hij zal het wel weten". Stelletje delusional kinders, een ieder die meer dan de voedingsrubriek van de Linda heeft opengeslagen weet dat praktisch alle uitspraken van deze pannenkoek nergens op gebaseerd zijn. Lekker achter aan blijven hobbelen allemaal en vergeet je maandelijkse coachingsfee niet te storten...

Op zich is 500 euro voor 8 maanden niet duur, maar dan moet je wel goeie informatie en schema's op jou aangepast krijgen.

Deze gasten weten toch wel wat van voeding af. Kom op het is niet alleen de a.s. waardoor ze er goed bij staan.
Denk eerder dat er koekenbakkers zich aanmelden en dat het te moeilijk is voor ze.

Deze gasten weten toch wel wat van voeding af. Kom op het is niet alleen de a.s. waardoor ze er goed bij staan.
Denk eerder dat er koekenbakkers zich aanmelden en dat het te moeilijk is voor ze.
Inderdaad, ananas is een anabool der natuur en eiwit ligt het dichtst bij de moleculaire samenstelling van aminozuren.

Gewoon een mooi praatje. Board sponsor xxl doet niet anders.

Geloof me niet iedereen met een mooie lichaam weet perdirect iets van aas of t sport.

Gewoon een mooi praatje. Board sponsor xxl doet niet anders.
Wat is er precies een mooi praatje aan 'eiwit ligt het dichtst bij de moleculaire samenstelling van aminozuren'? Die zin slaat gewoon nergens op, zo'n uitspraak is voor mij gewoon een indicatie dat je met pijn en moeite een vmbo-opleiding hebt afgerond en that's it.

Terug
Naar boven