Fitness Seller

Vreemde NA-KUUR van coach gehad.. meningen gevraagd!

Ik zat ook bij Jeff tot dat iemand me overtuigde dat baars zo extreem goed was met zijn voeding, dus ben daar maar is gaan kijken.. Achteraf erg dom... Maar dat is achteraf..
Maar Jeff is een goede coach, ookal heeft hij heel veel klanten, als die geen tijd voor je heeft maakt die wel tijd. Je krijgt altijd snel antwoord en denkt met je mee. Hij is wel iets duurder dan baars maar je krijgt 700x meer waar voor je geld.
Dus dat is het meer dan waard!

Jeffrey is goedkoper dan Ruben als je goedkoopste pakket neemt. Scheelt niet veel overigens.

Bedankt iedereen voor reacties.

Jij mag niet meer raden Haha!! Je hebt het idd in 1 keer goed maar hij zegt dat dit in de USA vaker gebruikt word.. Maar zal er dan in heel Nederland verder niemand zijn die hier van af weet??? Lijkt me sterk toch??
In de USA wordt van alles gebruikt, lekker boeiend :roflol:

Voor 500 euro geef ik je leukere dingen mee. Krijg je een gratis exemplaar van m'n boek toe :kiss:

• Topic Starter Topic Starter
Jeffrey is goedkoper dan Ruben als je goedkoopste pakket neemt. Scheelt niet veel overigens.

Bedankt iedereen voor reacties.

Je moet het goedkoopste van Jeff dan niet met het duurste van Ruben vergelijken.. Betaalde bij Jeff 75 p maand en nu 62,5.. Maar het is wel 62,5 waar je geen kut aan hebt. Dus voor alle geld te duur

Heb even Jeffrey zijn website bekeken en ik kan gerust zeggen dat hij cheap is. Als hij dan nog goed is in begeleiding geven is het helemaal in orde als je begeleiding zoekt. Heb hem nog weten starten met wedstrijden doen en zijn progressie over de jaren was zeker niet verkeerd. Heeft bij Oma gezeten voor zover ik weet dus komt wel goed dan.
Ik ken hem niet persoonlijk en heb zeker geen aandelen hahaha.

ik kan je ook begeleiden.... voor wat karma haha...

Ik ga straks als ik hersteld ben bij NellenSports onder begeleiding. Lekker dicht bij en kan het wel goed vinden met Kevin en Eef. En door zijn ziekte heeft hij toch wel de nodige kennis over voeding, medicatie en dergelijke.
Ben benieuwd.

Ik ga straks als ik hersteld ben bij NellenSports onder begeleiding. Lekker dicht bij en kan het wel goed vinden met Kevin en Eef. En door zijn ziekte heeft hij toch wel de nodige kennis over voeding, medicatie en dergelijke.
Ben benieuwd.

Zij zijn zeer close met Siggi Segers uit Belgie. Als je bij hun zit komt het wel in orde ;)

• Like
Waarderingen: Tvt
snap echt niet waarom je 75pm betaald een een knuppel die wss net zoveel weet als jou. Denkje echt dat je een dergelijke schema krijgt van ene tavi castro of ruben. Die geven je gewoon een random schema.

Als je een trainer zoekt pak dan iemand die zich allang al heeft bewezen, en niet een nattyprinsje die ooit een wedstrijd heeft gewonnen

snap echt niet waarom je 75pm betaald een een knuppel die wss net zoveel weet als jou. Denkje echt dat je een dergelijke schema krijgt van ene tavi castro of ruben. Die geven je gewoon een random schema.

Als je een trainer zoekt pak dan iemand die zich allang al heeft bewezen, en niet een nattyprinsje die ooit een wedstrijd heeft gewonnen

Als je kijkt bij Ruben op zijn Facebook zie je dat de meeste allemaal goed hard worden naar een aantal maanden (iets waar ik moeite mee heb) dus dat was een prikkel om er heen te gaan + veel mooie woorden van een vrouw die ook bij hem in begeleiding is.
Maar dat ging al snel over toen die met die rare natuur aan kwam, niet antwoorden op mijn vragen, niet luisterde naar mijn gewenste voedings tijden en ga zo maar door.

Als je kijkt bij Ruben op zijn Facebook zie je dat de meeste allemaal goed hard worden naar een aantal maanden (iets waar ik moeite mee heb) dus dat was een prikkel om er heen te gaan + veel mooie woorden van een vrouw die ook bij hem in begeleiding is.
Maar dat ging al snel over toen die met die rare natuur aan kwam, niet antwoorden op mijn vragen, niet luisterde naar mijn gewenste voedings tijden en ga zo maar door.

wil je niet beledigen maar je kan heus wel je eigen voedingschema en trainingschema in elkaar knutselen. Aas is zowieso persoonlijk. Ik haal liever extra schoentjes dan dat ik 75eu permaand aan een nattyprins betaal.

je deelt natuurlijk alleen de resultaten van je klanten waarbij het goed gaat :p

wil je niet beledigen maar je kan heus wel je eigen voedingschema en trainingschema in elkaar knutselen. Aas is zowieso persoonlijk. Ik haal liever extra schoentjes dan dat ik 75eu permaand aan een nattyprins betaal.

Ik probeer alles zo perfect mogelijk te doen en aangezien ik er zelf gewoon niet genoeg verstand van (van voeding en roids) heb. en ook niet de tijd om mezelf hier over in te lezen en te leren. Dus wil graag Iemand die hier gewoon heel goed in is en dus zijn werk doet. Zodat ik me gewoon bezig kan houden met mijn werk en trainingen.
Maar als ik nu terug kijk had ik dit zelf misschien ook nog wel gekund, weet alleen nooit welke producten ik moet gebruiken. Pasta/rijst/havermout.. Wat is nou het beste.. Die vraagtekens vind ik altijd kut en daarom zoek ik hier liever hulp bij

Moet je ook je a.s. aanschaffen bij de begeleiders of mag je dat zelf bepalen?

Terug
Naar boven