Fanatic81
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 11%
Heren,
Ik ben 33 jaar oud, train af en aan vanaf mn 17e. De laatste vijf jaar train ik super fanatiek en let ik heel goed op mijn voeding en rust. Dat heeft me behoorlijk wat opgeleverd. Ik merk alleen wel dat kwa groei de rek er een beetje uit is. Om dit aan te pakken heb ik verschillende trainings methoden geprobeerd (MI40 etc.) met weinig extra groei als resultaat.
Bovenstaande heeft me doen besluiten om na 16 jaar trainen een AAS kuur te doen. Niet perse om f*ing huge te worden, maar om bepaalde plateaus te doorbreken (voornamelijk armen en traps in mijn geval). Ik heb daarom contact opgenomen met een trainer op onze sportschool en die heeft een kuur voor mij samen gesteld.
Week 1 - 6: Deca 250 mg
Week 1 - 3: Winny 50 mg (piramide)
Week 9 - 13: Comid
Volgens die trainer een perfecte beginners kuur. Echter een uitgebreide search op deca gebied spreekt dit behoorlijk tegen. Ik lees overal dat Deca moet worden gestacked met bijvoorbeeld test om de infamous deca d*ck tegen te gaan (omdat deca de natuurlijke testo productie behoorlijk onderdrukt of zelfs uitschakelt). Nu is het zo dat ik mn eerste twee prikken al heb gehad.
Overigens weet ik dat het uberstom is om hier nu pas mee te komen en dat ik met vooraf beter had moeten verdiepen voordat ik begon (bezint eer gij begint
). Punt is dat ik me helemaal heb laten overhalen door die trainer en dat ik bang ben om er tegenin te gaan (hij wordt een beetje gezien als de AAS guru bij ons).
Tevens heb ik het idee dat ik veel te veel betaald heb, ik zal hier geen prijs noemen (dat mag niet toch) maar kan het je wel pm-en als je dat wilt
.
Ik lees soms dat anderen winny mee laten lopen met de duur van deca, wat is jullie mening? Ik heb maar 1 potje winstrol en heb er nog 1 nodig in dat geval
Wat is jullie advies?
Ik ben 33 jaar oud, train af en aan vanaf mn 17e. De laatste vijf jaar train ik super fanatiek en let ik heel goed op mijn voeding en rust. Dat heeft me behoorlijk wat opgeleverd. Ik merk alleen wel dat kwa groei de rek er een beetje uit is. Om dit aan te pakken heb ik verschillende trainings methoden geprobeerd (MI40 etc.) met weinig extra groei als resultaat.
Bovenstaande heeft me doen besluiten om na 16 jaar trainen een AAS kuur te doen. Niet perse om f*ing huge te worden, maar om bepaalde plateaus te doorbreken (voornamelijk armen en traps in mijn geval). Ik heb daarom contact opgenomen met een trainer op onze sportschool en die heeft een kuur voor mij samen gesteld.
Week 1 - 6: Deca 250 mg
Week 1 - 3: Winny 50 mg (piramide)
Week 9 - 13: Comid
Volgens die trainer een perfecte beginners kuur. Echter een uitgebreide search op deca gebied spreekt dit behoorlijk tegen. Ik lees overal dat Deca moet worden gestacked met bijvoorbeeld test om de infamous deca d*ck tegen te gaan (omdat deca de natuurlijke testo productie behoorlijk onderdrukt of zelfs uitschakelt). Nu is het zo dat ik mn eerste twee prikken al heb gehad.
Overigens weet ik dat het uberstom is om hier nu pas mee te komen en dat ik met vooraf beter had moeten verdiepen voordat ik begon (bezint eer gij begint
). Punt is dat ik me helemaal heb laten overhalen door die trainer en dat ik bang ben om er tegenin te gaan (hij wordt een beetje gezien als de AAS guru bij ons).Tevens heb ik het idee dat ik veel te veel betaald heb, ik zal hier geen prijs noemen (dat mag niet toch) maar kan het je wel pm-en als je dat wilt
.Ik lees soms dat anderen winny mee laten lopen met de duur van deca, wat is jullie mening? Ik heb maar 1 potje winstrol en heb er nog 1 nodig in dat geval

Wat is jullie advies?