Fitness Seller

Deca + Winny?

Fanatic81

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
11%
Heren,

Ik ben 33 jaar oud, train af en aan vanaf mn 17e. De laatste vijf jaar train ik super fanatiek en let ik heel goed op mijn voeding en rust. Dat heeft me behoorlijk wat opgeleverd. Ik merk alleen wel dat kwa groei de rek er een beetje uit is. Om dit aan te pakken heb ik verschillende trainings methoden geprobeerd (MI40 etc.) met weinig extra groei als resultaat.

Bovenstaande heeft me doen besluiten om na 16 jaar trainen een AAS kuur te doen. Niet perse om f*ing huge te worden, maar om bepaalde plateaus te doorbreken (voornamelijk armen en traps in mijn geval). Ik heb daarom contact opgenomen met een trainer op onze sportschool en die heeft een kuur voor mij samen gesteld.

Week 1 - 6: Deca 250 mg
Week 1 - 3: Winny 50 mg (piramide)
Week 9 - 13: Comid

Volgens die trainer een perfecte beginners kuur. Echter een uitgebreide search op deca gebied spreekt dit behoorlijk tegen. Ik lees overal dat Deca moet worden gestacked met bijvoorbeeld test om de infamous deca d*ck tegen te gaan (omdat deca de natuurlijke testo productie behoorlijk onderdrukt of zelfs uitschakelt). Nu is het zo dat ik mn eerste twee prikken al heb gehad.

Overigens weet ik dat het uberstom is om hier nu pas mee te komen en dat ik met vooraf beter had moeten verdiepen voordat ik begon (bezint eer gij begint ;)). Punt is dat ik me helemaal heb laten overhalen door die trainer en dat ik bang ben om er tegenin te gaan (hij wordt een beetje gezien als de AAS guru bij ons).

Tevens heb ik het idee dat ik veel te veel betaald heb, ik zal hier geen prijs noemen (dat mag niet toch) maar kan het je wel pm-en als je dat wilt :p.
Ik lees soms dat anderen winny mee laten lopen met de duur van deca, wat is jullie mening? Ik heb maar 1 potje winstrol en heb er nog 1 nodig in dat geval:(

Wat is jullie advies?

deze kuur zinloos, probeer voeding

Heren, Ik ben 33 jaar oud, train af en aan vanaf mn 17e. De laatste vijf jaar train ik super fanatiek en let ik heel goed op mijn voeding en rust. Dat heeft me behoorlijk wat opgeleverd. Ik merk alleen wel dat kwa groei de rek er een beetje uit is. Om dit aan te pakken heb ik verschillende trainings methoden geprobeerd (MI40 etc.) met weinig extra groei als resultaat. Bovenstaande heeft me doen besluiten om na 16 jaar trainen een AAS kuur te doen. Niet perse om f*ing huge te worden, maar om bepaalde plateaus te doorbreken (voornamelijk armen en traps in mijn geval). Ik heb daarom contact opgenomen met een trainer op onze sportschool en die heeft een kuur voor mij samen gesteld. Week 1 - 6: Deca 250 mg Week 1 - 3: Winny 50 mg (piramide) Week 9 - 13: Comid Volgens die trainer een perfecte beginners kuur. Echter een uitgebreide search op deca gebied spreekt dit behoorlijk tegen. Ik lees overal dat Deca moet worden gestacked met bijvoorbeeld test om de infamous deca d*ck tegen te gaan (omdat deca de natuurlijke testo productie behoorlijk onderdrukt of zelfs uitschakelt). Nu is het zo dat ik mn eerste twee prikken al heb gehad. Overigens weet ik dat het uberstom is om hier nu pas mee te komen en dat ik met vooraf beter had moeten verdiepen voordat ik begon (bezint eer gij begint ;)). Punt is dat ik me helemaal heb laten overhalen door die trainer en dat ik bang ben om er tegenin te gaan (hij wordt een beetje gezien als de AAS guru bij ons). Tevens heb ik het idee dat ik veel te veel betaald heb, ik zal hier geen prijs noemen (dat mag niet toch) maar kan het je wel pm-en als je dat wilt :p. Ik lees soms dat anderen winny mee laten lopen met de duur van deca, wat is jullie mening? Ik heb maar 1 potje winstrol en heb er nog 1 nodig in dat geval:( Wat is jullie advies?
Geloof nooit een trainer op een sportschool. Het merendeel weet helemaal niets van de sport, laat staan van AAS. De kuur slaat nergens op. Ten eerst zou ik Deca niet aanraden in een eerste kuur, maar dat even terzijde. Naast Deca is het inderdaad raadzaam om een dosis test te zetten. Winstrol zou je als kickstart naast een test kuur kunnen nemen omdat je het effect van test pas na een aantal weken gaat merken. Winstrol merk je de eerste week al, vandaar dus de naam kickstart. Advies is dus een test only kuur met eventueel een kickstart met winstrol of dianabol als je niet zo bang bent voor een beetje vocht. Dianabol zorgt voor wat extra vocht, winstrol niet. Voordeel van wat extra vocht is dat het je (tijdelijk) sterker maakt. Met Winstrol zie je er wat harder uit. Je mag me pb'en. Je stats zien er trouwens goed uit als basis voor een kuurtje. Maar doe het wel gelijk goed.

Deca only kan wel, maar zou het nooit zelf doen. 1ml test er naast is al genoeg

Heren,

Ik ben 33 jaar oud, train af en aan vanaf mn 17e. De laatste vijf jaar train ik super fanatiek en let ik heel goed op mijn voeding en rust. Dat heeft me behoorlijk wat opgeleverd. Ik merk alleen wel dat kwa groei de rek er een beetje uit is. Om dit aan te pakken heb ik verschillende trainings methoden geprobeerd (MI40 etc.) met weinig extra groei als resultaat.

Bovenstaande heeft me doen besluiten om na 16 jaar trainen een AAS kuur te doen. Niet perse om f*ing huge te worden, maar om bepaalde plateaus te doorbreken (voornamelijk armen en traps in mijn geval). Ik heb daarom contact opgenomen met een trainer op onze sportschool en die heeft een kuur voor mij samen gesteld.

Week 1 - 6: Deca 250 mg
Week 1 - 3: Winny 50 mg (piramide)
Week 9 - 13: Comid

Volgens die trainer een perfecte beginners kuur. Echter een uitgebreide search op deca gebied spreekt dit behoorlijk tegen. Ik lees overal dat Deca moet worden gestacked met bijvoorbeeld test om de infamous deca d*ck tegen te gaan (omdat deca de natuurlijke testo productie behoorlijk onderdrukt of zelfs uitschakelt). Nu is het zo dat ik mn eerste twee prikken al heb gehad.

Overigens weet ik dat het uberstom is om hier nu pas mee te komen en dat ik met vooraf beter had moeten verdiepen voordat ik begon (bezint eer gij begint ;)). Punt is dat ik me helemaal heb laten overhalen door die trainer en dat ik bang ben om er tegenin te gaan (hij wordt een beetje gezien als de AAS guru bij ons).

Tevens heb ik het idee dat ik veel te veel betaald heb, ik zal hier geen prijs noemen (dat mag niet toch) maar kan het je wel pm-en als je dat wilt :p.
Ik lees soms dat anderen winny mee laten lopen met de duur van deca, wat is jullie mening? Ik heb maar 1 potje winstrol en heb er nog 1 nodig in dat geval:(

Wat is jullie advies?

Vroeger werd veel deca only gedaan of icm met winny inderdaad en dan laag naar hoog.. Als ik jou was zou ik nu gewoon test erbij gaan zetten 250mg e/w en dan kan het nog wel wat bijtrekken. Ik denk dat als je dat niet doet je echt een onwijze dip krijgt straks.

Ik zou als je door wilt gaan met de deca er nu test bij zetten.
Frontload je test nu op 1000mg en ga daarna door op 500mg
Verder zou ik de deca dan ook op 400 zetten.
Minimaal 10 weken de deca zetten en daarna 2 weken door blijven gaan met de test.

6 weken deca is echt veel te kort.

Ik zou als je door wilt gaan met de deca er nu test bij zetten.
Frontload je test nu op 1000mg en ga daarna door op 500mg
Verder zou ik de deca dan ook op 400 zetten.
Minimaal 10 weken de deca zetten en daarna 2 weken door blijven gaan met de test.

6 weken deca is echt veel te kort.

Waarom de deca op 400 zetten? Mijn eerste kuur was ook deca 400mg e/w icm met test 500mg maar dat was verre van een fijne kennismaking met roids..

Omdat zijn stats nog best goed zijn.
Deca op 250 vind ik echt nutteloos.

Zijn stats zijn inderdaad prima voor een fatsoenlijke dosering.

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Vroeger werd veel deca only gedaan of icm met winny inderdaad en dan laag naar hoog.. Als ik jou was zou ik nu gewoon test erbij gaan zetten 250mg e/w en dan kan het nog wel wat bijtrekken. Ik denk dat als je dat niet doet je echt een onwijze dip krijgt straks.
Tja, vroeger. Ik zou toch echt geen deca only doen. Tenminste, ik heb persoonlijk liever dat mijn piemol een beetje blijft functioneren.

Deca voor 6 weken is naar mijn weten veel te kort.

Zijn stats zijn inderdaad prima voor een fatsoenlijke dosering.

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Tja, vroeger. Ik zou toch echt geen deca only doen. Tenminste, ik heb persoonlijk liever dat mijn piemol een beetje blijft functioneren.

Is dit niet (grotendeels) tegen te gaan door er een DHT bij te doen? Zoals Winstrol dus?

Haha vroeger deden ze ook
nakuren met provi. :p

Verder moet ts zelf weten wat die wilt gaan doen.
Maar ik denk dat als je de boel toch gaat onderdrukken en je al aan de deca zit.
Doe het dan gelijk goed. :)

• Topic Starter Topic Starter
Yo Heren,

Thanks allemaal voor jullie reacties, was er eerlijk gezegd al bang voor. Maar ja wie z'n billen brand....

Feit is dat ik veel te veel heb betaald (daar ben ik inmiddels wel achter) en wil absoluut nix meer afnemen van deze dude, die gewoon een oplichter blijkt te zijn.

Zit dus behoorlijk met de handen in het hard, heb eeeecht geen zin in deca d*ck, en de loss of gains door lage test in en na de nakuur.

Maw, stoppen of doorgaan?

P.S. De winstrol die ik heb gekregen (van het merk keifei) heb ik online gecheckt en de codes klopten, maar ja wellicht kan daar ook mee gefraudeerd worden.

Vergeef me mijn stommiteit :eek::D

Thanks

Deca voor 6 weken is naar mijn weten veel te kort. Is dit niet (grotendeels) tegen te gaan door er een DHT bij te doen? Zoals Winstrol dus?
Om eerlijk te zijn durf ik dat niet te zeggen. Ik heb het in ieder geval niet geprobeerd. Maar hij eindigt met drie weken deca only, dus dat is sowieso killing voor z'n puddingbuks. Ik heb een keer een test/deca kuur gedaan waarbij ik de test niet twee weken door liet lopen en daar was mijn vrouw in elk geval niet blij mee.

Ik zou als ik jouw was en ik niet snel aan test kan komen gewoon stoppen en nakuren en als je herstelt gewoon goed doen en je hier inlezen

Hij is volgens mij nog niet begonnen of wel?

Hij heeft z'n eerste 2 prikken al gehad :P

Hij zou vanzelf wel wat pm's krijgen voor wat gear ;)

Haha vroeger deden ze ook
nakuren met provi. :p

Verder moet ts zelf weten wat die wilt gaan doen.
Maar ik denk dat als je de boel toch gaat onderdrukken en je al aan de deca zit.
Doe het dan gelijk goed. :)

Ik kuur nog steeds na me Provi, clen en nolva :))

Terug
Naar boven