Fitness Seller

deca winstrol kuurke

sjakoch

Novice
Waardering
0
hoi allemaal,

ik ben sinds vorige week bezig met een kuurke van 250mg deca van gs en 50mg stanoil (stanozolol ) van apex pharmaceuticals.
ik krijg per week 1 injectie van beiden samen, dit gedurende 10 weken.

ben nu in mijn 2de week en ben al na 1 week 1,8kg aangekomen. ze zeggen dat ik +/- 10 zal bijkomen.

hoeveel denken jullie dat ik zal bijkomen?

moet er wel bij zeggen, probeer veel te slapen, goed te eten en eiwittenshakes te drinken. :p

woog toen ik begon 69.8kg
bf??? zal wel +10 % zijn ;)
train al +/- 3 jaar 5 keer in de week als het gaat.:D

groetjes

hoe groot ben je?
Na 3 jaar en 5kr per week trainen is 70kg is anders weinig :s

Een kuurtje van nix ouwe. Ik zou er altijd Test naast zetten maar wat helemaal een lachtertje is dat je 50mg Winstrol 1x per week zet???

En ja heel veel eiwitshakes nemen is "the key" :rolleyes:

eiwitshakes should do the trick!

• Topic Starter Topic Starter
ben 1.68m maar toen ik pas begon te trainen woog ik rond 63kg. ja, 7kg op 3 jaar is gene vette maja, kom ook op natuurlijke basis zo goed als niks bij daarom een klein kuurke.

ik vond het ook al raar dat ik maar 50mg stanozolol moest spuiten per week. dokter zei 1st 25mg, is zowiezo veel te weining.

welke hoeveelheden hadden jullie me dan aangeraden?

Hm, Ben tot nu toe nergens zo lekker op gegaan als op een Deca Stano combi, zette overgins wel 1 x in de 2 weken een test enanth ampulletje voor de libido zekerheid.

Stano elke dag bro!!

en vooral niet luisteren naar de dokter !!!
mijn huisdokter zette mij ooit, in lang vervlogen tijden, eens een decaatje van 50 mg elke TWEE WEKEN !!!! Meer mocht echt niet !!!!
Pfffff, echt verloren moeite, wel telkens een visite betalen...

Zulke kuren als die van de TS komen enkel en alleen voor in Antwerpen.
Heb ze al teveel gezien hier :D

niet alleen in A'pen hoor, ongeveer overal in België waar er hardcore getraind wordt, en er een dealer rondloopt die zijn stuff wil slijten !
wat die mannen je soms aanraden, ongelooflijk !!
gelukkig bestaat dit forum, anders geloofde ik nog steeds in die onzin !
(moet wel toegeven dat ik ook goed ging op die kuurtjes, ma "bijna" alles verloor achteraf)

ben 1.68m maar toen ik pas begon te trainen woog ik rond 63kg. ja, 7kg op 3 jaar is gene vette maja, kom ook op natuurlijke basis zo goed als niks bij daarom een klein kuurke.

ik vond het ook al raar dat ik maar 50mg stanozolol moest spuiten per week. dokter zei 1st 25mg, is zowiezo veel te weining.

welke hoeveelheden hadden jullie me dan aangeraden?

Dan zou ik toch eens naar je dieet kijken gast, valt natuurlijk veel meer uit te halen! Valt me trouwens wel op dat er erg veel jonge belgen aan het kuren zijn, meer dan nederlanders lijkt wel.

Niet iedereen heeft zo'n goede genen als die Nederlanders die niet zoveel moeten hebben van a.s :p

Als je maar 7 kg op 3 jaar aangekomen ben, zal je van een 'kuurtje' ook niet veel aankomen ...

ja, ik weet, 7kg is kl*teweining, kameraden waar ik toen mee ben begonnen wegen al zeker 10kg meer dan me. weet ook niet echt hoe het komt. let goed op mijn voeding, probeer toch te zorgen dat ik alles binnen heb wat ik op een dag moet binnen krijgen. pak daarbij ook verscheidene voedingssupplementen. zoals testo boosters en no- producten en een fatsoenlijke whey shake voor de nodige eiwitte.
heb er ook niet veel geloof in dat ik veel zal bijkomen of overhouden na de kuur. ben al blij met 5 kg.

maja, we zullen zien.
wat voor een nakuur zou ik moeten doen? heb al vanalles gehoord en in deze omstreken raden ze me 3 weken pregnyl aan.
wat denken jullie ervan?

groetjes

Tjonge wat een f@cking Bullshit weer.

PREGNYL ONDERDRUKT DE AFGIFTE VAN LH DOOR DE HERSENEN NA EEN KUUR!!!!!!!!!!!

Wanneer gaan jullie newbies nou eens topics lezen.

Nakuur bestaat uit clomid/nolva Thats it,niet meer en niets minder.

winstrol elke dag nemen..

die 50mg die je nu per week neemt, die moet je elke dag nemen..

deca winstrol vind ik sowieso een rare combi, het zijn wel 2 makkelijk te verkrijgen producten, het valt me nog mee dat je er geen dianabol bij wilt nemen..

ja, ik vond 50mg ook al raar. het is misschien wel op olie basis en wordt langzamer opgenomen maar blijft toch weinig en voel het wel na een paar dagen dat ik zonder zit.

oké, pregnyl laat ik dan wegvallen. maar nu weer een stomme vraag?
nolvadex alleen 20mg/dag? 4 weken
of clomid erbij?

omfg, doe zelf eens wat onderzoek dude...

maargoed... persoonlijk zou ik alleen nolvadex pakken op 20mg/dag
van clomid heb ik zelf nare sides ervaren (half blind worden is geen pret!)

omfg, doe zelf eens wat onderzoek dude...

maargoed... persoonlijk zou ik alleen nolvadex pakken op 20mg/dag
van clomid heb ik zelf nare sides ervaren (half blind worden is geen pret!)

helemaal mee eens nolvadex alleen volstaat

Terug
Naar boven