MuscleMeat

deca winstrol kuurke

• Topic Starter Topic Starter
is goed,
dan zal ik het zo houden. 1ste keer is toch altijd rotzooie en kijken hoe en wat. info die jullie geven is echt goed. ik zal jullie up to date houde met "progress" als het goed gaat.

groetjes

ja, ik vond 50mg ook al raar. het is misschien wel op olie basis en wordt langzamer opgenomen maar blijft toch weinig en voel het wel na een paar dagen dat ik zonder zit.

oké, pregnyl laat ik dan wegvallen. maar nu weer een stomme vraag?
nolvadex alleen 20mg/dag? 4 weken
of clomid erbij?

winstrol word ed gezet ;)

zou zo als JP79 al zei
ook test bij nemen
bv: test e 250mg per week

nolvadex zou ik 40, 30,20 doen, net zo lang je het nodig acht

ja, is mss beter om nolvadex zo te pakken. lekker afbouwen. :) ga die test e voor de volgende kuur houden. deze kuur eens zo uitdoen en kijken wat het oplevert.
ja ik had het al door dat winstrol normaal ed gezet wordt. maar iedere dag spuite is niets voor mij :o doe het niet al te graag maar moet toch gebeuren ;) daarom dat ze me op olie basis hadden gegeven. zou ik zogezegd niet ed moeten spuiten. ew was genoeg maar klonk me toen al raar in de oren.
we zullen wel zien wat het gaat opleveren op het einde van de rit. :D

zou er test bijnemen
deca aleen gaat je eigen test aanmaak onderdrukken
wat libido problemen kan opleveren ;)

goeie info wat ge geeft. kan ik nog test e gewoon erbij duwen iedere week 250mg of is dat te laat. zit bijna in week 3 van de 10.

en moet dan de nakuur veranderen?

sorry voor alle vragen. dacht dat ik veel wist maar moet nog HEEL VEEL leren zo te zien :o :D

Je kan nu gewoon de test erbij nemen, idd zon 250mg voor je libido. Nakuur tzelfde houden.

ja, is mss beter om nolvadex zo te pakken. lekker afbouwen. :) ga die test e voor de volgende kuur houden. deze kuur eens zo uitdoen en kijken wat het oplevert.
ja ik had het al door dat winstrol normaal ed gezet wordt. maar iedere dag spuite is niets voor mij :o doe het niet al te graag maar moet toch gebeuren ;) daarom dat ze me op olie basis hadden gegeven. zou ik zogezegd niet ed moeten spuiten. ew was genoeg maar klonk me toen al raar in de oren.
we zullen wel zien wat het gaat opleveren op het einde van de rit. :D

Winstrol op oliebasis is puur en alleen voor het injecteergemak, het blijft estherloos en dus een elke dag injectie.

Gewoon nu beginnen met 250mg test elke week en dit 3 weken door laten lopen na je deca..

Terug
Naar boven