XXL Nutrition

Deca

Van dit topic zie ik het nut niet in hoor, de door de wol geverfden weten dit allemaal al lang en de novices moeten het alleen maar opzoeken op internet. Zo kan je wel van elk anabool een profiel op dit forum smijten.

Er staat dat je met deca wat proviron of nolvadex moet nemen tegen vocht maar ik lees op veel boards dat nolvadex en deca geen goeie combinatie is omdat je dan juist sneller gyno krijgt.
Verder vind ik het wat dat vocht vast houden dikke onzin want ik leek wel een michelin mannetje :p

dat is volgens mij met tren en nolvadex...
k vind t goed stuk vooral voor mensen die geen medicijnen hebben gestudeerd:) lekker simpel te lezen.

dat is volgens mij met tren en nolvadex...
k vind t goed stuk vooral voor mensen die geen medicijnen hebben gestudeerd:) lekker simpel te lezen.

Ik dacht toch echt dat het deca was maar als het één van de twee is dan geld het ook voor de ander omdat ze allebei prolactine verhogen.

• Topic Starter Topic Starter
Van dit topic zie ik het nut niet in hoor, de door de wol geverfden weten dit allemaal al lang en de novices moeten het alleen maar opzoeken op internet. Zo kan je wel van elk anabool een profiel op dit forum smijten.
Fijn voor jou.
Nog iets nuttigs toe te voegen?

Dimos zei:
Fijn voor jou.
Nog iets nuttigs toe te voegen?
maar hij heeft toch gelijk. dat dit ergens in een FAQ zou staan, OK. Maar als iedereen overal teksten gaat ophalen (die de meesten ook al ooit op internet hebben gevonden en gelezen) en in het forum gaat posten, waar gaat het dan naartoe. elk jaar duikt er iemand op die denkt dat hij het water heeft uitgevonden en begint van die teksten te posten die iedereen al heeft gelezen. ik zie het nut er ook niet van in. een forum is een discussieboard.

• Topic Starter Topic Starter
maar hij heeft toch gelijk. dat dit ergens in een FAQ zou staan, OK. Maar als iedereen overal teksten gaat ophalen (die de meesten ook al ooit op internet hebben gevonden en gelezen) en in het forum gaat posten, waar gaat het dan naartoe. elk jaar duikt er iemand op die denkt dat hij het water heeft uitgevonden en begint van die teksten te posten die iedereen al heeft gelezen. ik zie het nut er ook niet van in. een forum is een discussieboard.
Wat een vergelijking het water uitgevonden,blij dat jij weet hoe ik me voel.
Vond het een leuk stukje dat toch nuttiger is dan zovele onozele topics,
en waar zeker over gediscussieerd kan worden.En laten we nu maar weer OT.
ieder z'n mening hé en dat van jou respecteer ik ook.
No hard feelings.
Mazzel.

Wat een vergelijking het water uitgevonden,blij dat jij weet hoe ik me voel.
Vond het een leuk stukje dat toch nuttiger is dan zovele onozele topics,
en waar zeker over gediscussieerd kan worden.En laten we nu maar weer OT.
ieder z'n mening hé en dat van jou respecteer ik ook.
No hard feelings.
Mazzel.

Een topic moet toch proberen iets nieuws te brengen vindt ik, de feiten rond Nandrolone zijn al decennia lang bekend hoor!
Dan zou ik liever zien dat je een 'relatief nieuw' of relatief onbekend anabool onder de schijnwerpers brengt.
Maar akkoord met jou dat ieder zijn mening heeft, en ook ik heb daar respect voor.

ik had vd week ook een woordewisseling van iemand die een Dianabol profiel erop zetten,omdat het middel 50 jaar bestaat........tja daar heb ik ook mijn bedenkingen over,maar ja als iemand dat persee wilt....ok

Ja je kan alles wel opzoeken,het is toch ook leuk om erover te praten en eventueel nieuwe inzichten en ervaringen te bediscuseren:D

een nieuwe thread per anabool zoals in de eerste post beschreven zou ik pas goed vinden, bekend of onbekend, alles netjes op een rijtje en daar dan over discussieren.

(En natuurlijk de zeur kousen meiden :rolleyes:)

Is mischien wel een goed idee !!!???

Terug
Naar boven