AndroidHealthClinic

deca

Ik ben een jaar jonger dan jij en heb ook gekuurd met o.a. deca. Maar aangezien ik, gezien de leeftijd, altijd op onderhoud testo blijf zitten, gaat het herstel hetzelfde of zelfs nog beter dan bij een jonger persoon.
Op onze leeftijd is de natuurlijke testosteron nu eenmaal minder dan bij een jonger persoon.
Overigens ben ik een voorstander van mannen die ouder zijn, op een wekelijkse hoeveelheid test te zetten, maar dat is een andere discussie.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben een jaar jonger dan jij en heb ook gekuurd met o.a. deca. Maar aangezien ik, gezien de leeftijd, altijd op onderhoud testo blijf zitten, gaat het herstel hetzelfde of zelfs nog beter dan bij een jonger persoon.
Op onze leeftijd is de natuurlijke testosteron nu eenmaal minder dan bij een jonger persoon.
Overigens ben ik een voorstander van mannen die ouder zijn, op een wekelijkse hoeveelheid test te zetten, maar dat is een andere discussie.
Hoi Ordell Wat zet jij als onderhoud aan test per week .

250 mg

Laatst bewerkt:
Herstel is lastig op deca. Zeker als je wat ouder bent ja ;-)

Wat valt er nou nog te herstellen op 49 jarige leeftijd? :P

Als ik 49 ben gaat er zeerzeker een TRT dosis test in, tot de dag dat ik dood ga. Ongeacht of ik train ja/nee.

Jerry Brainum testosterone usage, o.a. latere leeftijd.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zelf denk dat het wel kan alleen duurt het herstel langer en mocht het herstel echt niet lukken , dan ga ik op trt dosis .
Ik zit daar al een tijd over na te denken omdat ik me stukken beter voel sinds ik weer kuur .

49 jaar moet je ook gewoon op trt zitten.

ik dacht dat het de man zn eerste kuur was met deca op 49 jaar.
deca en tren vind ik persoonlijk zoiezo geen goede middelen als je in het stadium van kuuren zit ongeacht leeftijd.

zie ze genoeg bij mijn gym die op hun 45nog eve aan de kuur willen gaan en dan in de nakuur huillen dat die plasser niet meer wil staan te veel mensen hebben de kennis niet om goed te kuuren en na te kuuren op die leeftijd.

Terug
Naar boven