XXL Nutrition

deca

wat een opbouwende kritiek weer..

nogmaals sommigen hebben helemaal geen last van deca d*ck in wat voor dosering dan ook..dat is echt persoonsafhankelijk..
Ik ben benieuwd hoeveel van die mensen die eenr eply hebben gegeven weleens deca only hebben gebruikt dus uit ervaring spreken of de informatie van horen zeggen hebben..

grtjes

bedankt windmolen voor deze post;) ik word er ook misselijk van als ik telkens die deca-d*ck posts zie

bannend?

Wel wat je opbouwd aan kwaliteitsspier niet?

daim,nie alleen je derde been gaat verslappen kerel,maar je gaat in een zwart gat komen na je kuur,zware dip wss.

Iedereen met een béétje kennis weet dat Deca-only een gemiste kans is.
Deca is hoog-anabool en heeft een hoog-androgene stof als test nodig om helemaal uit de verf te komen.

Wat topicstarter ervaart ('het gaat heel erg hard') is de enórme waterretentie die zo'n hoeveelheid Dcea geeft. Het voelt aan als spiermassa maar die bouw je echt niet zo snel op met Deca-only.

Deca-only= 30% werking
Deca+test= 100% werking

Verder lijkt me de kans vrij groot dat ook hij last gaat krijgen van z'n libido; niet omdat iedereen dat krijgt maar omdat met zulke hoeveelheden de kans groter is dat ook mensen die niet zo gevoelig zijn, er ook last van krijgen. Niet vreemd trouwens met 750mg Deca in de week.

Van mij mag iedereen lekker Deca-only doen alleen is het zo zonde van je kuur als je niet stacked, de werking van Deca is stukken minder.

De theorie bewijst het he:)

Ik zou het risico alleen al nie willen nemen (deca d*ck). En zoals hierboven beschreven staat: anabool met androgeen stacken voor optimale winst...

Lichte dosering deca zorgt mogelijk voor een libidoverhoging maar hogere doseringen zou ik niet aan beginnen. De 750mg deca-only is toch de gekste die ik heb gezien hier.

Lichte dosering deca zorgt mogelijk voor een libidoverhoging maar hogere doseringen zou ik niet aan beginnen. De 750mg deca-only is toch de gekste die ik heb gezien hier.

Ik heb nog nooit gehoort dat iemand dit gedaan,het is ook gekkenwerk.Maar ben wel nieuwschierig wat het hem oplevert behalfe een slappe.

Iedereen met een béétje kennis weet dat Deca-only een gemiste kans is.Deca is hoog-anabool en heeft een hoog-androgene stof als test nodig om helemaal uit de verf te komen.

Wat topicstarter ervaart ('het gaat heel erg hard') is de enórme waterretentie die zo'n hoeveelheid Dcea geeft. Het voelt aan als spiermassa maar die bouw je echt niet zo snel op met Deca-only.

Deca-only= 30% werking
Deca+test= 100% werking

Verder lijkt me de kans vrij groot dat ook hij last gaat krijgen van z'n libido; niet omdat iedereen dat krijgt maar omdat met zulke hoeveelheden de kans groter is dat ook mensen die niet zo gevoelig zijn, er ook last van krijgen. Niet vreemd trouwens met 750mg Deca in de week.

Van mij mag iedereen lekker Deca-only doen alleen is het zo zonde van je kuur als je niet stacked, de werking van Deca is stukken minder.

En daar ga jij alweer de fout in...!:D

topic starter leef je nog???

En daar ga jij alweer de fout in...!:D

Alwéér! Da's balen! Ook goed onderbouwd! Ga zo door! ;)

Alles kan. Je kunt alles met elkaar mengen. De vraag is of je het maximale eruit haalt.
Deca only kan. Primo only ook. Mogelijkheden genoeg. Van alles groei je wel een beetje.
Alleen is het zonde, wetende dat je er meer uit had kunnen halen.

Terug
Naar boven