XXL Nutrition

deca

ik kan er niet over meepraten maar ik hoor toch regelmatig (en niet alleen op dit board) dat deca voor testosterontekort-gerelateerde klachten zorgt, is het niet tijdens de kuur, dan wel na de kuur.

vooral de nasleep na de kuur is voor veel mensen een reden om deca nooit meer te gebruiken, en voor mij een reden om het überhaupt niet aan te raken, mits je een blessure hebt of een diehard kuurder bent die kort achter elkaar kuurt.

maargoed smaken verschillen, en derde beens & ballen verschillen, de een heeft er last van de ander niet

het probleem is dat je voor 90% info krijgt van gasten die het nog nooit gebruikt hebben en dat je niet meer weet wie de juiste info over ervaring geeft en wie niet. het zou allemaal veel duidelijker zijn als gasten die geen ervaring hebben met iets er gewoon over zwijgen ipv maar wat na te lullen. in elke topic zitten gasten te reageren en info te geven en ze hebben nog nooit AS gebruikt, maar ze doen wel of ze het weten en al gebruikt hebben. onvoorstelbaar. laat de ervare mensen reageren zodat we er nog iets van kunnen leren.

het probleem is dat je voor 90% info krijgt van gasten die het nog nooit gebruikt hebben en dat je niet meer weet wie de juiste info over ervaring geeft en wie niet. het zou allemaal veel duidelijker zijn als gasten die geen ervaring hebben met iets er gewoon over zwijgen ipv maar wat na te lullen. in elke topic zitten gasten te reageren en info te geven en ze hebben nog nooit AS gebruikt, maar ze doen wel of ze het weten en al gebruikt hebben. onvoorstelbaar. laat de ervare mensen reageren zodat we er nog iets van kunnen leren.

daar ben ik het ook mee eens, ik zelf ben niet zo'n spuiterd.

daar in tegen zijn er redelijk veel mensen in mijn omgeving (...) die gebruiken en waar ik dus informatie van krijg (ik vraag er ook altijd uitgebreid naar).

in mijn geval ben ik dus geen papegaai en ga niet iets als waarheid verkondigen omdat ik dat weleens op een site heb gelezen...ik trek echter wel mijn conclusies van verhalen van boardmembers en bevindingen van "kennissen", alsmede "wetenschappelijke" sites als de profiles van Big Cat, Pubmed, of Ergogenics.

maar ik heb ook het idee dat het best veel voorkomt dat mensen iets gaan verkondigen wat ze een keer gelezen hebben, om "maar in een topic te kunnen meepraten". Zo krijg je heel gauw papegaaien praat, of een bepaalde "internet-waarheid".

edit; in het geval van "de down van deca", zou je naast de ervaringen gewoon eens kunnen kijken naar de wetenschappelijke feiten, daaruit zou je ook al kunnen concluderen dat deca eigenschappen heeft die de down tijdens en/of na de kuur zorgen (uitzonderingen op de regel daargelaten)

:thumbs:

volgens mij kun je nu nog weinig merken, je merkt er pas wat na 4 weken van. Weet je zeker dat het deca is...

Ik heb 2 kuurtjes gedaan, waaronder 1x Deca.
Het libido verhaal is waar, hij stort in! Maar het weegt (naar mijn inziens) niet op, tegen de enorme massa die je met dit product pakt.
Met andere woorden: Ik zet liever Deca (only) en accepteer de side's en pak lekker de massa!
Ik zie Deca ook als belangerijkste ingredient in een massa-kuur!

Dat Test + Deca samen beter werken, dat denk ik ook.. Maar een Deca + Oxy lijken me niet veel slechter werken, in een massa-kuur.

na al wat ik op dit forum heb gelezen,denk ik dat de meeste er niets van weten maar denken dat ze specalist zijn!! meestal word je gewoon afgebroken. maar er zijn er wel die je willen helpen!! thanks

Dat kun je wel zeggen maar mensen worden een beetje simpel van anderen die te lui zijn om zelf te lezen.... Dit forum is er niet alleen om mensen te zeggen hoe ze moeten kuren maar ook om mensen te behoeden voor hele vervelende fouten. Daarom is het beter om zelf ook je research te doen!

idem:thumbs:
valt me op ben even terug van weggeweest en wat een newby's allemaal

Terug
Naar boven